quote:
bron?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:22 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zijn auto is vernield. Hoe kan dat nou?
Ok tnx.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)_seizoen_voor_gezien
Nu wel lezen !!!
Er zijn grenzen he.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Hanegem moet eens gaan luisteren naar onderstaand youtubje. Ieder gezond persoon moet laxeren en overgeven van de overdreven spontaniteit van dat "jochie". Maar dan juist moet je verwachten dat de Indiaan het wel leuk vind.
"Ik ben zo spontaan, en ik heb massieve enkels. "²
Dat ja, door dit gedrag heeft hij gewoon een onwerkbare situatie gecreerd. Zichzelf een beetje boven alles zetten heeft hem de kop gekost.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:39 schreef BertMaalderink het volgende:
Willem maakt het echt alleen maar erger met dit soort vluchtgedrag. Een korte verklaring had het zoals zo vaak allemaal weggenomen. Dan had hij straks nog gewoon de analist kunnen uithangen. Nu kan hij zich toch helemaal nergens meer normaal vertonenVind het wel sneu voor zo'n held, maar hij doet het echt zelf.
Zodat vandalen nog wat meer de tijd hadden gehad om z'n autootje in elkaar te rossen?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef BertMaalderink het volgende:
Jammer dat hij niet als een Winnieh the Pooh in het gat bleef steken, terwijl die nare persmuskieten langzaam naderden...
Ik ben bang dat het dan niet alleen bij zijn auto was gebleven ....quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zodat vandalen nog wat meer de tijd hadden gehad om z'n autootje in elkaar te rossen?
Het is ergens wel sad.. Maar had graag zijn reactie gezien
Ok, beken het dan maar. Wat weet jij er meer van, van dat voorval?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het dan niet alleen bij zijn auto was gebleven ....
Moet wel zeggen dat er overdreven meeloperig gereageerd wordt. Eerst was Van Hanegem inderdaad nog voor iedereen een held en plotseling heeft niemand nog een goed woord over voor 'die oude seniele gek', terwijl we hier echt niet weten hoe de vork precies in de steel zit, wat ook niet kan bij zoveel chaos en tegenstrijdige verhalen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Van volksheld tot belachelijk persoon in 3 maanden tijd. We kunnen niet ontkennen dat romige Derksen hier onder andere voor verantwoordelijk is.
Hoofdverantwoordelijke blijft uiteraard de Indiaan zelf.²
Chaos en tegenstrijdigheid waar hij een dubieuze rol in heeft gespeeld. Hij heeft gewoon vieze spelletjes gespeeld en dat zien de mensen.. We zijn toch niet helemaal achterlijk?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat er overdreven meeloperig gereageerd wordt. Eerst was Van Hanegem inderdaad nog voor iedereen een held en plotseling heeft niemand nog een goed woord over voor 'die oude seniele gek', terwijl we hier echt niet weten hoe de vork precies in de steel zit, wat ook niet kan bij zoveel chaos en tegenstrijdige verhalen.
Zal ook wel door John van Loen geschreven zijn ...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij van Hanegem moet ik altijd denken aan die Roel Dijkstra albums waarin hij een te verwaarlozen bijrol speelt, met die zgn. jaren 70 techniek tips.
[ afbeelding ]²
Zijn enige uitvlucht.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:07 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Zal ook wel door John van Loen geschreven zijn ...
Kan Willempie mooi uithuilen bij Bernd Schuster. Altijd op je woorden letten onder elke omstandigheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |