Klopt, dat-ie in het water viel ofzo. Bij het maken van een mooie foto.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat in hetzelfde stukje ook naar voren kwam dat-ie regelmatig stopte op weg naar de trainingen om foto's te maken van de opkomende zon enzo (kan op m'n werk geen filmpjes kijken).
Opkomende zon?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat in hetzelfde stukje ook naar voren kwam dat-ie regelmatig stopte op weg naar de trainingen om foto's te maken van de opkomende zon enzo (kan op m'n werk geen filmpjes kijken).
Wij zijn onbetwist kampioen in gezeik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef Houniet het volgende:
Er is eindelijk ergens anders gezeik.
zo dat is slapend rijk worden (al denk ik dat hij de centen niet nodig heeft)quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Update:
Hoorde op de radio dat hij door wordt betaald tot einde seizoen
Hoe denk je dat dat komt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Twerk het volgende:
Opkomende zon?
Die gozer was altijd als 1 vd laatste op de club.
Ja dat kwam vast omdat ie eerst elke dag met een cameraatje door het land trok..quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef kevin6188 het volgende:
Aan de pers ontsnapt door een gat in het hek.
Maandag zal hij in zijn column wel uitleggen dat hij een schaap redde uit het slootje achter het hek.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:32 schreef Twerk het volgende:
[..]
Maandag zal hij in zijn column wel uitleggen dat hij een schaap redde uit het slootje achter het hek.
Gelukkig lopen daar ook echt veel schapenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:32 schreef Twerk het volgende:
[..]
Maandag zal hij in zijn column wel uitleggen dat hij een schaap redde uit het slootje achter het hek.
Ja en dan nog.. Willem neemt het ook zo nauw met de waarheid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gelukkig lopen daar ook echt veel schapen
Dat is wel een goede trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef TC03 het volgende:
Tijd voor Ernie Brandts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |