Kenner?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef marcodej het volgende:
Die linker heeft weleens vaker een poepertje aangeraakt volgens mij, die rechter is omgeturnd denk ik...
quote:
dat is elk jaar zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef MxM het volgende:
Ik had meer verwacht van de bruiloft, het oogt zo formeel en stijfjes :S
Ja, vind die kraanbeelden echt heel mooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Das dus totaal niet waar... het gaat om sfeer beelden. Ik kick juist op dit soort beelden
Zelf wil ik ooit nog eens een steadycam willen bedienen... maar das best tricky...
Tja, 2 mannen he...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef MxM het volgende:
Ik had meer verwacht van de bruiloft, het oogt zo formeel en stijfjes :S
Hoe laat was dit? Dan kan ik het makkelijk opzoeken en een HQ versie uploaden en een HQ mp3 makenquote:
Iig dik na 2en denk ik...weet het niet zeker, want ben maar gaan slapen op een gegeven moment vannacht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? Dan kan ik het makkelijk opzoeken en een HQ versie uploaden en een HQ mp3 maken![]()
Heb het digitaal opgenomen.
Ja, dat is ook lastig... check dit filmpje maar:quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, vind die kraanbeelden echt heel mooi
Steadycam lijkt me ook wel heel cool, maar schijnt echt nog best lastig te zijn.
5 uur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? Dan kan ik het makkelijk opzoeken en een HQ versie uploaden en een HQ mp3 maken![]()
Heb het digitaal opgenomen.
Na 4 want toen ging ik slapenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iig dik na 2en denk ik...weet het niet zeker, want ben maar gaan slapen op een gegeven moment vannacht.
toen was ie nog druk aant knippen plakken dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iig dik na 2en denk ik...weet het niet zeker, want ben maar gaan slapen op een gegeven moment vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |