Gedaan nog steeds het zelfde probleem.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:56 schreef Netsplitter het volgende:
Welk wit pinnetje??
Zit dat nog in de aansluiting?
Probeer het er eens uit te vissen.
Epicquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:56 schreef Nixel het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Heb er niet zo veel verstand van.
Als je de kast open maakt zie je een soort hendel, net als bij een brommer. Even flink op trappen en tegelijkertijd de aanknop in drukkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:56 schreef Nixel het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Heb er niet zo veel verstand van.
Zel even kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:58 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Als je de kast open maakt zie je een soort hendel, net als bij een brommer. Even flink op trappen en tegelijkertijd de aanknop in drukken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:58 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Als je de kast open maakt zie je een soort hendel, net als bij een brommer. Even flink op trappen en tegelijkertijd de aanknop in drukken
Zie geen hendel zitten of iets dergelijks. Waar kan ik die vinden dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:58 schreef Shoombak het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet doen éej, want dan doet ie niks meer he
[ Bericht 18% gewijzigd door babipangang op 23-12-2008 10:12:46 ]
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:05 schreef Nixel het volgende:
[..]
Zie geen hendel zitten of iets dergelijks. Waar kan ik die vinden dan?
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:05 schreef Nixel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn geen grappen bij echte n00bs zoals TS, of betaal jij zijn nieuwe voeding?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:07 schreef babipangang het volgende:
misschien doet ie het wel met laagvolt op de voeding, even het knopje van 220 naar 110 schuiven achterop je voeding
Gewoon op de carterkap, ben je nou zo dom of...?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:05 schreef Nixel het volgende:
[..]
heb post al aangepast, wil inderdaad niet verantwoordelijk zijn voor zijn voedingquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dit zijn geen grappen bij echte n00bs zoals TS, of betaal jij zijn nieuwe voeding?
Ja lijkt me ook slimmerquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:14 schreef Merovingian het volgende:
En TS: gezien je pc-kennis denk ik dat je beter even langs de lokale computerboer kan lopen met je kast. In ieder geval bedankt voor je reacties
Ja heb zwarte pc, maar die aandraaizwengel zit er niet in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:11 schreef TeChNo2 het volgende:
Als TS een zwarte PC heeft is er geen sprake van een hendel ,maar een aandraaizwengel, deze bevindt zich helemaal achterin de kast.
tss dat weet toch iedereen...
Jij ook bedankt heb me hier wel vermaaktquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Jij ook bedankt heb me hier wel vermaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |