Neuh, heb er al wel meer gemist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Jij hebt een topic gemist? Is dat het eerste topic tijdens deze SR die je hebt gemist?
Heerlijk het enthousiasme bij Paul.
Zou het serieus knap hebben gevonden als dit je eerste zou zijn.. Tempo ligt zo hoog.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, heb er al wel meer gemist.
Scatman!
Scatman - Scatman en je hebt ook nog Scatmanworld ofzoietsquote:
Mogguhquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen![]()
Volgens mij heb ik vannacht wat gemist.
Morguh!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen![]()
Volgens mij heb ik vannacht wat gemist.
Ze worden eindelijk wat kritischerquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
Paul even met een sneer richting headlines die steeds hetzelfde zijn.
Vrees het ook.. voor de rest echt een fantastische plaat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef Sersjee het volgende:Metallica
![]()
Unforgiven
![]()
Zal wel weer de geknipte versie zijn, maar toch...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
3000 euro van zo'n grote keten , krediet crisis heeft toegeslagen
Ik vind het allemaal kutplaten. Er zijn wel 2 héle gave kerstplaten maar die hoor je nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef Susi het volgende:
Last Christmas ! Geweldig
Al vind ik die van Mariah Carey leuker
Kom maar op !quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal kutplaten. Er zijn wel 2 héle gave kerstplaten maar die hoor je nooit.![]()
Ik ben ze aan het opzoeken, die moet je echt horen
Dat hebben ze, alle meubels e.d. komen van de geelblauwen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was wel een beetje karig ja, als de lokale Rabo 10.000e kwam brengen...
Maar ja, alle beetjes helpen en ze hebben misschien ook al groot deel van de inrichting en alles gesponsord.
?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal kutplaten. Er zijn wel 2 héle gave kerstplaten maar die hoor je nooit.![]()
Ik ben ze aan het opzoeken, die moet je echt horen
Ben je vannacht in Breda geblevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
En ik ben ook weer terug
Vanuit de trein richting breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |