Tapequote:
Gewoon laten staan. Zijn vooral vrouwen die kijken toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:14 schreef JJH het volgende:
(Heb verdorie een baard van 4 dagen staan, werd vanmiddag ook al gek aangekeken bij de supermarkt.)
Oh was jij datquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:14 schreef JJH het volgende:
Ik ga btw ff douchen scheren. (Heb verdorie een baard van 4 dagen staan, werd vanmiddag ook al gek aangekeken bij de supermarkt.)
Owja,... Scheren.... Moet ik ook eens doen (morgen is een nieuwe dag, probeer het dan wel te doen)quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Tape
Bestaat dat nog?
Ik ga btw ff douchen scheren. (Heb verdorie een baard van 4 dagen staan, werd vanmiddag ook al gek aangekeken bij de supermarkt.)
Welke nieuwe?quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zit ik hier beetje met mn nieuwe mobiel...
Ik heb geeneens tapebandjes meer
Mocht je op zijn schoot?quote:
Die Samsung Pixon (veel op tv; dunste 8 megapixel blabla)quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Owja,... Scheren.... Moet ik ook eens doen (morgen is een nieuwe dag, probeer het dan wel te doen)
[..]
Welke nieuwe?
Ah okequote:Op dinsdag 23 december 2008 05:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die Samsung Pixon (veel op tv; dunste 8 megapixel blabla)
Maar had hiervoor een simpele dus ben veel uurtjes kwijt aan kutten met de multimedia shit![]()
Neem je het opquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:25 schreef Espabilado het volgende:En ik moet slapen... irritant als iets 24/7 doorgaat
Slaap ze!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:26 schreef Qunix het volgende:
Morgen upload ik hem wel.... Ik ga stoppen en me nest in. Remix geluisterd dus goed zo.
Maar wel even gekeken of zijn baard echt wasquote:
Nou vooruit, maar dan ga ik echtquote:
Trustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Slaap ze!!![]()
Ik ga ook ff 'n paar uurtjes liggen. Bye all!!
zelfs die was nog leuker geweest als themalied!!!quote:
Mja....quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
zelfs die was nog leuker geweest als themalied!!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar wel even gekeken of zijn baard echt was
quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
zelfs die was nog leuker geweest als themalied!!!
jawel want die draaien ze dan alleen in de ochtendquote:
Die sportschoenenquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:37 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag ik er ongeveer zo uit?
Dan heb ik nieuws, ik was het niet.quote:
verrek!quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:37 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag ik er ongeveer zo uit?
Oe, lekker. Ik heb alleen al ontbeten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:41 schreef Espabilado het volgende:
Ik doe ff een milkshake met paar scheppen vanilleijs, frambozensiroop, aardbeienyoghurt, stevige slagroom en zakje vanillesuiker
Hij was weer heerlijk...quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, lekker. Ik heb alleen al ontbeten.
Dan heb ik nieuws voor je; vrouwen hebben liever geen haarquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws, ik was het niet.
Zo erg was het nu ook weer niet.
En dames houden van een mannelijk baardje van een dag of twee, geen vlasbaardje van vier dagen. Ik heb er nog nooit een compliment voor gehad.
Trouwens: Koffie?
[ afbeelding ]
Zoek maar wat lekker uit.
Daarom scheer ik me ook. Ik moet er reprensentatief uitzien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je; vrouwen hebben liever geen haar![]()
Nee dank je, ga zo pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |