Duurt ook veel te langquote:Op dinsdag 23 december 2008 04:00 schreef FictionalFenna het volgende:
Die update is gruwelijk irritant.
Jij weet net zo goed als ik dat chauffeurs pas na een uurtje of vier graag een pauze willen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:06 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als je pauze hebt is de koffie hier gratis!![]()
je weet waar mijn huis woont!
wel binnen nu en twee uur hoor
Ik doe gezellig meequote:Op dinsdag 23 december 2008 04:09 schreef FictionalFenna het volgende:
Maar ik luister liever naar I got 5 on it....
Ah. Ik heb 'm nu pas door. Tijd voor koffie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet meer dus. Probeer al vanaf een uurtje of half elf (geloof ik) in slaap te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Jep,quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Ik heb 'm nu pas door. Tijd voor koffie.
dan zeg ik: volgende keer beter!quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat chauffeurs pas na een uurtje of vier graag een pauze willen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Pass the joint
En ik hoef nu nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wil ik straks slapen als ik moet werken![]()
Komt vast wel een keerquote:Op dinsdag 23 december 2008 04:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dan zeg ik: volgende keer beter!
Geen idee. Zo helder ben ik niet meer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:11 schreef FictionalFenna het volgende:
spelen ze 'm nu iets versneld af?
Weltrusten!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:13 schreef 3FMaster het volgende:
Ik denk dat ik mn warme bed op ga zoeken. Ik blijf wel kijken, maar niet meer posten. Houden jullie http://www.3fmfan.nl/page/eventlog dit een beetje bij?! Dankje. Succes allemaal die vroeg weg moeten.
Maar je bent dus echt taxi-chauffeur?quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:11 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik hoef nu niet![]()
Dan wil ik straks slapen als ik moet werken
Trusten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:13 schreef 3FMaster het volgende:
Ik denk dat ik mn warme bed op ga zoeken. Ik blijf wel kijken, maar niet meer posten. Houden jullie http://www.3fmfan.nl/page/eventlog dit een beetje bij?! Dankje. Succes allemaal die vroeg weg moeten.
Welterusten ontmaagd knaapje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:13 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
QOTSA!! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
daar ben ik ook niet bang voorquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar je bent dus echt taxi-chauffeur?
Heb je mijn gedachten over jouw leven al gelezen?
Geweldig!!quote:Op zondag 21 december 2008 21:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
JJH woont in zijn taxi. Leven in een automobiel is een zwaar bestaan. Naast alle ongerieven zoals de krappe behuizing, het ontbreken van sanitaire voorzieningen en de problemen om het gezellig te maken als je gasten over de vloer hebt (zie bijvoorbeeld maar eens een echte kerstboom mooi opgetuigd te krijgen in een taxi) kleven er ook allerlei nadelen aan waar mensen nooit bij stilstaan. Als JJH bij het station geparkeerd staat om van zijn welverdiende nachtrust te genieten wordt hij om de haverklap gestoord door vreemde mannen die een ritje met hem willen maken. Als je één ding onthoudt van deze post, laat het dan het beeld zijn van JJH die in een donker steegje door een civiele knokploeg wordt gemarteld, bespuwd, gepenetreerd en vernederd als een middeleeuws koorknaapje omdat ze dachten dat hij een lokhomo was.
Dank, jij ook als je er weer eens aan toe bent! Met kerst?quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:16 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet bang voor
Werkse!
Kan ik me voorstellen, maar heb ik geen last van. Hoewel ik ook liever Coat of many Colours hoor, of Here you come again (o.a. van de aftiteling van Dunya & Desie).quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:19 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Met een irritant nummer...(Het te-vaak-gehoordsyndroom.)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar heb ik geen last van. Hoewel ik ook liever Coat of many Colours hoor, of Here you come again (o.a. van de aftiteling van Dunya & Desie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |