Niet iedereen kijkt naar die onzin.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heeft meegedaan aan o.a. Popstars, daar is hij uitgebreid in beeld geweest hoor.
Tuurlijk, wie niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:03 schreef Steephsel het volgende:
[..]
OhKen 'm niet
De Sjonnies ken ik wel
Dat is zeker waar, alleen jammer dat het zo'n kutnummer was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:05 schreef tha_dark het volgende:
En dit was natuurlijk de anthem aller tijden!
Dé anthem was Multiply. Die werd helemaal spontaan tot anthem. Dat was nou juist zo leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:05 schreef tha_dark het volgende:
Dat was zeker een geweldig nummer! (nog steeds trouwens)quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Dé anthem was Multiply. Die werd helemaal spontaan tot anthem. Dat was nou juist zo leuk.
Tuurlijk, geef megaupload maar weer de schuldquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:06 schreef Qunix het volgende:
Opnieuw uploaden... Ging niet goed....
Tyfus megaupload.
Vind ik ook nog de lekkerste plaat van alle anthems.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Dé anthem was Multiply. Die werd helemaal spontaan tot anthem. Dat was nou juist zo leuk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:06 schreef Qunix het volgende:
Opnieuw uploaden... Ging niet goed....
Tyfus megaupload.
Ik vind de fratellis het bestequote:Op dinsdag 23 december 2008 02:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind ik ook nog de lekkerste plaat van alle anthems.
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:09 schreef broer het volgende:
Het begint hier opeens een stuk rustiger te worden. Heeft de massa twee uur gekozen als bedtijd, of zo?
Javascript errorsquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef megaupload maar weer de schuld
Mijne is net als de stream.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ook al voor de 3e keer aan het encoden. Mijn versie is 106mb trouwens.
1100kbps 2-pass divx met 48khz 160kbps mp3 sound.
ZEKERquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:05 schreef tha_dark het volgende:
Ik zag Jamie Lidell vorige maand live. Hij sloot af met een reguliere versie van Multiply en die was erg goed. Maar de toegift was een opgepimpte versie van Multiply en die was eigenlijk nog beter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:08 schreef Marc63 het volgende:
Vind ik ook nog de lekkerste plaat van alle anthems.
headlines = topic killerquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:09 schreef broer het volgende:
Het begint hier opeens een stuk rustiger te worden. Heeft de massa twee uur gekozen als bedtijd, of zo?
quote:
Was tijdens SR het tofst ja. Maar door alle remixes heel snel verpest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind de fratellis het beste. Dat was echt supertof
.
Ik neem op van digitale tv op mijn Dreambox, maar da's mpeg dus moet het even omzetten naar een gangbaarder formaat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Javascript errors
[..]
Mijne is net als de stream.
Was niks mis meequote:Op dinsdag 23 december 2008 02:11 schreef evert het volgende:
ff enquete? de afgelopen 4 uur van coen genoten?
Ja, ik geef hem een 7. Callcentrum was wel leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:11 schreef evert het volgende:
ff enquete? de afgelopen 4 uur van coen genoten?
Inleveren die chocolaquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:12 schreef 3FMaster het volgende:
Ik hoop niet dat Paul, Giel of Coen hier wel eens kijkt.
* 3FMaster stopt een stuk chocola in mond
't is eerder drum & bass dan happy hardcore hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:12 schreef Crane het volgende:
Is dit nummer van Moby??? Happy harcore
Mijn magnetron voedsel is op , maar ik heb hongerquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:12 schreef 3FMaster het volgende:
waarom niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:12 schreef 3FMaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |