Is die er ook dan??quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan dit niet gewoon in het "Wat luister je nu?" topic?
Mongool: 30 november 2008 Time: whatever.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zie edit.
Linken naar mijn Ipod gaat wat moeilijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook niet..
En dan Youtube linkjes...
Ik heb wel een MP4 hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Linken naar mijn Ipod gaat wat moeilijk
Iron Maiden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik luister naar Iron Maiden - Number of the beast
Maar niet op mijn iPod.
Bewijs eerst maar eens dat je een Ipodje hebt he.quote:
Jij zit toch niet stiekem via youtube te luisteren he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:25 schreef TC03 het volgende:
Euh, de muziek op mijn iPhone is min of meer een kopie van de muziek op mijn laptop. Sowieso heeft elke iPod luttele GB's aan capaciteit, dus waarom zou je maar één artiest of album specifiek beluisteren op je iPod? Weird.
Om on-topic te gaan: Elbow.
Nee, maar soms wel via Winamp.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij zit toch niet stiekem via youtube te luisteren he?
En hoe wil je het bewijs?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Bewijs het maar.
Zonder Ipod tel je in dit topic niet mee he.
En ik heb geen Ipod..
Op de kiek: je voeten die het Ipodje vasthouden met een recente FOK!pagina op de achtergrond.quote:
Ipod?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:58 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Dani California - Red Hot Chili Peppers
Ik doe niet aan iPods. Ik heb een Creative ZEN. En luister daar momenteel niets op. Morgen wel. Dan wordt het The Jesus And Mary Chain - Psychocandy(album).quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef PrincePolly het volgende:
TS begint:
The Scorpions - Send me an angel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |