Op het werk zijn we competatief ingesteld... of zoals ze het daar noemen... salesgericht.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, aan wat voor wedstrijden doe jij mee?
Dank je en ja ik heb the orphanage gezienquote:
Ooh oke... naja dat scheelt dan nog. Al vraag ik me af of er veel mensen zijn die tussen 18:00 en 19:00 uur gaan boodschappen doen. Al worden die sluitingstijden op dit soort dagen toch met het jaar later.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Om 19:00 hier, toevallig gekeken aangezien ik er met een zieke kop heenmoet en het dan extra vervelend is als ie dicht is.
Als je niet eerder weg kunt van je werk is het natuurlijk super praktisch dat je om kwart voor zeven de AH nog even in kunt stormen.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ooh oke... naja dat scheelt dan nog. Al vraag ik me af of er veel mensen zijn die tussen 18:00 en 19:00 uur gaan boodschappen doen. Al worden die sluitingstijden op dit soort dagen toch met het jaar later.
Ik erger me altijd WILD aan het personeel bij de AH. Het is dan zogenaamd 'de chique supermarkt' maar het is "Ey kankerlijer' en 'Fok jou!' wat de klok slaat onder elkaar. Dat vind ik prima, maar doe dat even niet waar de klanten bijstaan.quote:Hier ging net gewoon een of ander alarm af in de AH trouwensEen aantal minuten lang en geen medewerker die wat deed he...
Dat Aziatische Kerst-Umpalumpa was niet van mij hoor. Maar wat had je in gedachten? Dan zorg ik wel ergens voor.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef Nuno_G het volgende:
en trouwens GB heb je niet wat lekkerders als die asia of muscle boy
Oow dat is inderdaad uber practisch ja!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als je niet eerder weg kunt van je werk is het natuurlijk super praktisch dat je om kwart voor zeven de AH nog even in kunt stormen..
Haha dat doen ze dan nog net niet hier in Hengelo... Maar dat past ook niet echt bij de AH inderdaad.quote:[..]
Ik erger me altijd WILD aan het personeel bij de AH. Het is dan zogenaamd 'de chique supermarkt' maar het is "Ey kankerlijer' en 'Fok jou!' wat de klok slaat onder elkaar. Dat vind ik prima, maar doe dat even niet waar de klanten bijstaan..
HEEL veel mensenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooh oke... naja dat scheelt dan nog. Al vraag ik me af of er veel mensen zijn die tussen 18:00 en 19:00 uur gaan boodschappen doen. Al worden die sluitingstijden op dit soort dagen toch met het jaar later.
Joe Phillipsquote:
wie kent Henk niet, de sloerie an Amsterdamquote:Op woensdag 24 december 2008 17:17 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Oh mijn God!!!.
Die vent rechtsachter die ken ik!. Da's Henk -> http://www.gayromeo.com/bearhank
Ik ga even uitzoeken waar dit nu weer vandaan komt..
hahahahaquote:Op woensdag 24 december 2008 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HEEL veel mensenEr was bijna geen parkeerplaats meer over op de huge ass parkeerplaats van de AH XL en de file was om over naar huis te schrijven. Boodschappen doen op kerstavond symboliseerde meteen alles wat ik haat aan Kerst. Dat drukke, geforceerde gezellige. Al die stelletjes die "gezellig" samen nog de laatste boodschappen voor het diner doen maar waarbij de frustratie dat schoonmoeder op bezoek komt er echt afdruipt en ze na 3 winkelpaden al ruzie hebben over het toetje.
Vre-se-lijk.
Kerst
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef Gellarboy het volgende:
Het gaat om een homo Kerststal!.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ieuws___.html?p=17,2
Nee prima..
Mja, ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit of ze nou wel een travo Maria hadden moeten pakken. Je kunt ook blijven schoppen tegen Heilige huisjes, maar dan valt het bij mij onder de categorie uitlokken.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:18 schreef Gellarboy het volgende:
OMG!!.
Henk goes for global fame.
http://www3.signonsandieg(...)122108/?zIndex=25992
Och, had het minder uitlokken geweest als we er een pot hadden neergezet?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Mja, ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit of ze nou wel een travo Maria hadden moeten pakken. Je kunt ook blijven schoppen tegen Heilige huisjes, maar dan valt het bij mij onder de categorie uitlokken.
Ten eerste was de bank om 16:00 dicht i.p.v. 17:00 zoals op de site stond, Wat betekent dat ik geen geld heb kunnen ophalen (pinpas is gestolen en dus geblokkeerd en de nieuwe is in aanvraag maar duurt met dequote:
Nee, ik vind sowieso dat ze dit niet hadden moeten doen. Een kerststal is niet met twee mannen, of met 2 vrouwen, dat is met Maria en Jozef. Dat die Maria en Jozef aanwezig zijn op een gayfeest maakt ze al lekker tolerant genoeg. Zo lijkt het alleen maar of je het belachelijk wilt maken en daar kan ik heel slecht tegen. Waarom willen homo's in hun drang naar acceptatie, en toch ook eigen dingen, zo graag aanstootgevend zijn?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Och, had het minder uitlokken geweest als we er een pot hadden neergezet?
Tip: vraag op een spaarrekening een pinpas aan. Met die pas kun je alleen pinnen bij geldautomaten van je eigen bank. Maar je hebt in ieder geval nog een mogelijkheid om bij je geld te komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste was de bank om 16:00 dicht i.p.v. 17:00 zoals op de site stond, Wat betekent dat ik geen geld heb kunnen ophalen (pinpas is gestolen en dus geblokkeerd en de nieuwe is in aanvraag maar duurt met deKerst
natuurlijk veel langer). Wat wil zeggen dat ik nog maar weinig geld contant had en ik wilde toch echt een paar boodschappen doen omdat ik de laatste week daar geen tijd voor heb gehad i.v.m. de voorstellingen en de laatste 2 dagen ziek in bed heb gelegen. Bovendien wilde ik nog iets kleins kopen voor pap en mam om er niet met lege handen aan te komen, ook al hadden we gezegd dat we dat niet zouden doen met
Kerst
.
M.a.w. ik ga nu met griep en blut deKerst
in, terwijl er duizenden euro's op mijn bankrekening staan die ik niet aankan, omdat alle banken dichtzijn voor
Kerst
en pinnen zonder pas wat lastig is. Ik heb 2 vrijkaartjes voor een feest op 2e Kerstdag maar zoals het er nu voorstaat ga ik daar niet heen vanwege de griep. Ik hoop dat dat morgen beter is. Alhoewel het me ergens we goed uit zou komen morgen ziek te zijn, want dan hoef ik niet verplicht gezapig te gaan zitten eten bij m'n ouders waarbij we na een uur bunkeren toch weer voor de tv hangen.
Kerst
Ik heb er nu al een schurfthekel aan, Ik snap ineens weer waarom mijn ex en ik altijd weggingen om Kerst ergens anders te vieren (Londen, Praag, Berlijn, Parijs).
Ik denk dat ie bedoeld dat de pot Maria had gespeeld...quote:Op woensdag 24 december 2008 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik vind sowieso dat ze dit niet hadden moeten doen. Een kerststal is niet met twee mannen, of met 2 vrouwen, dat is met Maria en Jozef. Dat die Maria en Jozef aanwezig zijn op een gayfeest maakt ze al lekker tolerant genoeg. Zo lijkt het alleen maar of je het belachelijk wilt maken en daar kan ik heel slecht tegen. Waarom willen homo's in hun drang naar acceptatie, en toch ook eigen dingen, zo graag aanstootgevend zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |