abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64332021
De aanstootnemers moeten maar eens bij zichzelf te rade waarom ze aanstoot nemen en niet gewoon de schouders ophalen.

Evangelische gristenen doen niet eens aan kerststalletjes, dus wat zeuren ze.
  woensdag 24 december 2008 @ 18:00:25 #227
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64332025
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:27 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn er mensen hier die The Orphanage (El Orfanato) gezien hebben?
Ik heb 'm gisteren voor de tweede keer gezien en ik hou het dus niet droog erbij. En dan bedoel ik niet gewoon een snikje ofzo, maar ik zit gewoon echt te BRULLEN op het eind. .
Ik. Vond het wel meevallen. De closeup van dat ouwe wijf na die bus zie ik echter nog wel eens voor me
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 24 december 2008 @ 18:00:30 #228
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64332028
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat ie bedoeld dat de pot Maria had gespeeld...
Ja weet ik, en ik vind dus dat ze het sowieso hadden moeten laten, die kerststal.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 24 december 2008 @ 18:01:09 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64332039
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
De aanstootnemers moeten maar eens bij zichzelf te rade waarom ze aanstoot nemen en niet gewoon de schouders ophalen.

Evangelische gristenen doen niet eens aan kerststalletjes, dus wat zeuren ze.
Ik neem er ook aanstoot aan. En ik ben geen evangelisch gristentje
L'Amour menaçant:
  woensdag 24 december 2008 @ 18:01:24 #230
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64332044
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:15 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Dat Aziatische Kerst-Umpalumpa was niet van mij hoor. Maar wat had je in gedachten? Dan zorg ik wel ergens voor. .
weet je mijn smaak dan nog niet
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  woensdag 24 december 2008 @ 18:03:16 #231
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64332098
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja weet ik, en ik vind dus dat ze het sowieso hadden moeten laten, die kerststal.
Juist ja kunnen we kerst niet gewoon laten wat het is.

Het is mooi en leuk en ja ik weet dat het allemaal niet echt is, maar laat het toch gewoon ...Ik geniet gewoon vandavond als jullie het niet erg vinden
pi_64332136
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:01 schreef Ang3l het volgende:

Ik neem er ook aanstoot aan. En ik ben geen evangelisch gristentje
Da's dan jouw probleem .
Er zijn vast ook wel mensen die aanstoot nemen aan jou of aan dingen die jij doet, en die mensen mogen ook lekker in hun sop gaarkoken.
pi_64332168
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:03 schreef Nuno_G het volgende:

Juist ja kunnen we kerst niet gewoon laten wat het is.
Dat zullen de tuincentra en winkelcentra niet leuk vinden ! Moeten ze al hun commerciële meuk opruimen...
  woensdag 24 december 2008 @ 18:06:58 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64332213
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's dan jouw probleem .
Er zijn vast ook wel mensen die aanstoot nemen aan jou of aan dingen die jij doet, en die mensen mogen ook lekker in hun sop gaarkoken.
Tuurlijk is dat mijn probleem, maar net zoals jij je bek er over opentrekt (na maanden lurken) mag ik dat ook. Ik mag er toch wel commentaar opgeven zonder dat een of ander figuur zegt dat ik in mijn eigen sop mag gaarkoken? Wat is dat nou weer voor iets belachelijks
L'Amour menaçant:
  woensdag 24 december 2008 @ 18:08:23 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64332259
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat zullen de tuincentra en winkelcentra niet leuk vinden ! Moeten ze al hun commerciële meuk opruimen...
Het kerstfeest zoals wij dat kennen incl boom en kerststal en vooral ook de datum is ontstaan uit marketingredenen dus de commercie wegnemen zo JUIST het feest verloochenen. Beetje bijblijven en nalezen he.
L'Amour menaçant:
  woensdag 24 december 2008 @ 18:10:17 #236
71919 wonderer
pi_64332323
Het was in ieder geval zonder ezel enzo, dus zoals het in de bijbel staat
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 24 december 2008 @ 18:12:01 #237
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64332377
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:10 schreef wonderer het volgende:
Het was in ieder geval zonder ezel enzo, dus zoals het in de bijbel staat
alles wat in de bijbel staat is niet waar ! Jezus (voor zover hij bestond) is niet eens geboren met Kerst
  woensdag 24 december 2008 @ 18:12:56 #238
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64332411
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Van mij mag die rotzooi wel als je dat wil, het is ook een beetje een commerciele zooi hier
pi_64332478
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:

Tuurlijk is dat mijn probleem, maar net zoals jij je bek er over opentrekt (na maanden lurken) mag ik dat ook. Ik mag er toch wel commentaar opgeven zonder dat een of ander figuur zegt dat ik in mijn eigen sop mag gaarkoken? Wat is dat nou weer voor iets belachelijks
'k Zeg ook niet dat dat niet mag .

Mijn punt is dat mensen die 'aanstoot nemen' in principe in hun sop gaar mogen koken, ze hebben alleen zichzelf ermee en ze zouden er beter aan doen gewoon hun schouders op te halen en door te lopen, weg te kijken, weg te zappen.

Als honderden of meer homo's zo'n stalletje ergens in de Reguliers bijzonder lollig vinden, hún versie van 't Kerstfeest (waar niemand een eigendomsclaim op kan leggen), als er ook nog een verhaal/idee achter zit, dan kunnen zo'n stelletje grefo's die toch nooit in de Reguliers komen en niet gedwongen worden om naar het stalletje te kijken, de spreekwoordelijke vinketering krijgen met hun lange tenen .
  woensdag 24 december 2008 @ 18:15:08 #240
71919 wonderer
pi_64332484
Aan de andere kant, als de doelgroep het op deze manier leuk vindt, who cares? Dat doet toch iedereen? Er zullen een aantal homo's en hetero's zijn geweest die graag naar deze kerstmarkt gingen en zo'n kerststal leuk vonden. De reguliere kerstmarkten trekken toch ook een bepaald publiek? Dat dit dan weer in het nieuws komt en de kerstmarkt in bijvoorbeeld keulen niet, ja...

Mensen zeiken ook niet over het AFFF (of zo) omdat ze niet van horrorfilms houden, toch? Gewoon niet heengaan, klaar.
  woensdag 24 december 2008 @ 18:15:29 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64332500
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

alles wat in de bijbel staat is niet waar ! Jezus (voor zover hij bestond) is niet eens geboren met Kerst
Dat bedoeld ik dus. Het Kerstfeest zoals wij dat kennen en vooral ook de datum, is uit pure marketingoverwegingen op 25 December gezet incl boom e.d. Samenvoegen van wat andere feesten om de heidenen over te halen tot het Christendom. Marketingstunt dus. Wat dat betreft is de commercie dus al eeeeeeeeeeeeuwen deel van Kerst
L'Amour menaçant:
  woensdag 24 december 2008 @ 18:16:29 #242
71919 wonderer
pi_64332536
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Het staat ook niet in de bijbel dat jezus in december is geboren Maar dat hele kerststalgebeuren is nogal uitgebreid.
pi_64332571
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:08 schreef Ang3l het volgende:

Het kerstfeest zoals wij dat kennen incl boom en kerststal en vooral ook de datum is ontstaan uit marketingredenen dus de commercie wegnemen zo JUIST het feest verloochenen. Beetje bijblijven en nalezen he.
Boom en stal zijn niet ontstaan vanuit marketingredenen. Vraag 't maar aan de Germanen en de vroegere katholieken. Dat de commercie er daarna mee aan de haal gaat... daar hoor je de gristenen dan weer nauwelijks over. Da's blijkbaar al geaccepteerd. Prima, zo accepteert men straks ook een roze kerststal maar .

Niemand heeft het recht te bepalen hoe 't Kerstfeest eruit zou moeten zien en niemand heeft het recht om anderen te verbieden om 't feest op hun manier te vieren. De bekrompenheid... tsk tsk.
  woensdag 24 december 2008 @ 18:18:04 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64332596
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:15 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, als de doelgroep het op deze manier leuk vindt, who cares? Dat doet toch iedereen? Er zullen een aantal homo's en hetero's zijn geweest die graag naar deze kerstmarkt gingen en zo'n kerststal leuk vonden. De reguliere kerstmarkten trekken toch ook een bepaald publiek? Dat dit dan weer in het nieuws komt en de kerstmarkt in bijvoorbeeld keulen niet, ja...

Mensen zeiken ook niet over het AFFF (of zo) omdat ze niet van horrorfilms houden, toch? Gewoon niet heengaan, klaar.
Ik vind het gewoon een bijzonder domme zet in een tijd waarin religie en geaardheid toch al heerlijk met elkaar overhoop liggen ook nog eens de kerststal en dan vooral de Heilige Maagd Maria in mijn ogen ronduit belachelijk te gaan zitten maken door daar zo'n travo voor neer te zetten. Dan denk ik: WAT wil je daar nou in godsnaam mee bereiken? Je stoot er alleen maar méér mensen mee tegen de borst dan dat je ze tolerantie gaat bijbrengen met een pink christmas ding.
L'Amour menaçant:
pi_64332673
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef Ang3l het volgende:

Ik vind het gewoon een bijzonder domme zet in een tijd waarin religie en geaardheid toch al heerlijk met elkaar overhoop liggen
Je kan 't ook als de afmaker zien, het laatste zetje om religieuze fundamentalisten once and for all (I wish) terug in hun hok te schoppen. Dan is 't juist tijd voor de genadeklap .
pi_64332718
Overigens mijn welgemeende excuses dat ik na maanden lurken mijn bek durf open te trekken in de Grote Ang3l-reeks .
  woensdag 24 december 2008 @ 18:22:56 #247
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_64332755
PROVOCEREN, DAT ZEG IK JE

De schavuiten

*zwaai met mn haak*
  woensdag 24 december 2008 @ 18:23:58 #248
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64332788
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Boom en stal zijn niet ontstaan vanuit marketingredenen. Vraag 't maar aan de Germanen en de vroegere katholieken. Dat de commercie er daarna mee aan de haal gaat... daar hoor je de gristenen dan weer nauwelijks over. Da's blijkbaar al geaccepteerd. Prima, zo accepteert men straks ook een roze kerststal maar .

Niemand heeft het recht te bepalen hoe 't Kerstfeest eruit zou moeten zien en niemand heeft het recht om anderen te verbieden om 't feest op hun manier te vieren. De bekrompenheid... tsk tsk.
nee inderdaad niet, maar ook niemand hoeft iedereen te beledigen en tegen dingen aan te schoppen. Kunnen we sommige dingen niet laten hoe ze zijn. EN dat bedoel ik van all kanten
pi_64332809
Bovendien hebben de gristelijken met hun kerstmusicals het fenomeen musical gejat van de homo's.
This is payback.
  woensdag 24 december 2008 @ 18:24:39 #250
71919 wonderer
pi_64332811
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een bijzonder domme zet in een tijd waarin religie en geaardheid toch al heerlijk met elkaar overhoop liggen ook nog eens de kerststal en dan vooral de Heilige Maagd Maria in mijn ogen ronduit belachelijk te gaan zitten maken door daar zo'n travo voor neer te zetten. Dan denk ik: WAT wil je daar nou in godsnaam mee bereiken? Je stoot er alleen maar méér mensen mee tegen de borst dan dat je ze tolerantie gaat bijbrengen met een pink christmas ding.
Ik snap de zet ook niet zo goed, nee, maar uiteindelijk moet het gewoon kunnen, want Nederland is een vrij land. Dat er om een verbod geroepen werd, vind ik om te kotsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')