inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:52 schreef FJD het volgende:
Hij had een quickport nodig omdat alleen z'n laptop nog werkte
BoF! Nerd Quiz Meet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:21 schreef FJD het volgende:
PuniIk heb Buzz special ed gekregen van de Kerstman
Geniaal! Moeten maar eens een keertje wat gaan spelen
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Mr_Baus het volgende:
BoF! Nerd Quiz Meet!gaan we ook Rumicubben enzo, en schaken
![]()
![]()
oh is die er ook alquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:21 schreef FJD het volgende:
PuniIk heb Buzz special ed gekregen van de Kerstman
Geniaal! Moeten maar eens een keertje wat gaan spelen
graagquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet ik de andere stats van je tevoorschijn toveren??
Ken niet, ben niet thuisquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef FJD het volgende:
Kom Keltie we gaan ballen![]()
Feyenoord - Argentinie 3-1
Feyenoord - Brazilie 2-0
Vertel haar dan van je donatie aan SRquote:
Merkt ze vanzelf, als ik de slaapkamer heb behangen met fotobehang van de sessie van Shequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Vertel haar dan van je donatie aan SR
We kunnen nog wel een mooi BOF vliegtuigje vanz e kopen.. s)quote:Op woensdag 24 december 2008 07:11 schreef FJD het volgende:
Nou JP tis zover, de eerste echte dode door de kredietcrisis.
Staking bij Alitalia, stelletje prutsers
Goedemorgen
quote:Mensen, ik heb al wel het één en ander bekeken op internet maar ik vind geen bevredigend antwoord.
Ik heb een Sharp Aquos tv (LC-46XD1E .. http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/sharp-lc-46xd1e-lcd-tv/) en kijk tv via Digitenne. Nu loopt dit dus via een decoder -> SCART -> TV maar ik heb een DVB-T tuner erin zitten dus zou daar een CA Card voor kunnen kopen en dan Digitenne via die CA Card kunnen kijken.
Op internet word dus veel gepraat over een CONAX Card, wat kan kloppen want die kreet zie ik ook regelmatig in de instellingen van de decoder, maar in de handleiding van m'n TV staat het volgende:
CA system supported by
Crypto Works
Aston CAM
VIAccess
Nagra Vision
Irdeto
MR CAM
NOTE
Betekend dit dat ik er dus geen CONAX Card in zou kunnen stoppen en dus geen Digitenne op m'n tv zou kunnen binnenhalen? Of toch stug zo'n Card kopen en TV kijken maar?
Whehe Keltie gaat binnen een kwartier gepwnd worden door een stel Tweaknerdsquote:Op woensdag 24 december 2008 08:32 schreef Keltie het volgende:
Nou, net maar even een vraagje op Tweakers gezet
Indeedquote:Op woensdag 24 december 2008 08:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Whehe Keltie gaat binnen een kwartier gepwnd worden door een stel Tweaknerds
of zijn vraag wordt door een mod weggehaald in de trend van: " gebruik de zoekfunctie eerst, voordat je wat vraagt".quote:Op woensdag 24 december 2008 08:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Whehe Keltie gaat binnen een kwartier gepwnd worden door een stel Tweaknerds
mag wel zo wezen, maar posten doe je nietquote:Op woensdag 24 december 2008 08:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik was er hier eerder dan jou vrund..
Dan gaan we voor de ban, want die opmerkingen vind ik altijd te zielig voor woordenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
of zijn vraag wordt door een mod weggehaald in de trend van: " gebruik de zoekfunctie eerst, voordat je wat vraagt".
848. 02361 staticdataquote:Op woensdag 24 december 2008 09:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
mag wel zo wezen, maar posten doe je niet
Mogguh ouwe viespeukquote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gathering of TweakersDe naam alleen al
Verzameling van Teringnerds zou inderdaad een betere naam zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gathering of TweakersDe naam alleen al
Mogguhquote:
Whehe.. Ja, kom, laten we de VVT oprichten..quote:Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Verzameling van Teringnerds zou inderdaad een betere naam zijn
je hebt me gevondenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
848. 02361 staticdata
359. (+6) 04860 (+37) ursel![]()
Als dat zo is, vindt ik ut toch knap dat ik in 2008 zover boven je sta..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hebt me gevonden. toch post ik gemiddeld 10x per dag en jij 8x. dus ik moet je toch gaan inhalen op een moment
Goh.. Waarom zou het topic per ongeluk heten:quote:Op woensdag 24 december 2008 10:33 schreef staticdata het volgende:
jouw gemiddelde is 8 per dag, mijne 10 per dag. maar goed je zal in 2008 meer gepost hebben
ik kijk puur naar het gemiddelde
+2![]()
begrijp me uitleg dan ook lamzakquote:Op woensdag 24 december 2008 10:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Goh.. Waarom zou het topic per ongeluk heten:
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic #2
Ja maar je post raakt kant nog wal... (hihi.. wal.. Daar ben ik al..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
begrijp me uitleg dan ook lamzak
Neem maar mee hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 10:01 schreef FJD het volgende:
Nou ja dan moeten we verplicht nog een keertje gamen alstie de 30e niet binnen is
Ik kan trouwens Buzz meenemen de 30e, vinden je ouders vast ook heel melig![]()
Ja baas..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:45 schreef FJD het volgende:
Je kunt je e-penis nu weer terug int doosje stoppen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |