Als Makaay niet geblesseerd was geraakt, hadden we anders nog heel lang om de titel meegedaan afgelopen jaar.quote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is wel een trap na.
Echt reëel was de verwachting in de 'winterstop' toen trouwens ook niet hoor, alle topwedstrijden op Ajax na kwamen we tekort en de prestaties waren bovengemiddeld goed + geen blessures.
Echt niet gewoon. Zoals ik al zei, alle topwedstrijden voor de winterstop kwam Feyenoord enorm tekort.quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Als Makaay niet geblesseerd was geraakt, hadden we anders nog heel lang om de titel meegedaan afgelopen jaar.
Daar kun je moeilijk van spreken nu letterlijk de helft geblesseerd is.quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef sjimz het volgende:
Appels en peren vergelijken is he niet want het gaat immers om nagenoeg de zelfde selectie.
Daar zal iemand zijn keuze op baserenquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax wordt elk jaar door minstens de helft van alle 'kenners' als kampioen voorspeld. Logisch dus dat de seizoenskaarten gewoon verkocht blijven worden.
Nee dat had verder niets met de supportersraad te makenquote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef sjimz het volgende:
Maar jij zit natuurlijk ook dicht op het vuur denthemen
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar kun je moeilijk van spreken nu letterlijk de helft geblesseerd is.
Nee natuurlijk niet, maar het geeft alleen maar aan dat het bij Ajax de afgelopen jaren gewoon redelijk gaat, ondanks het gebrek aan prijzen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar zal iemand zijn keuze op baseren
Dat maakt niet uit, zolang je de rest maar wint. En dat deed Feyenoord vaak.quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Echt niet gewoon. Zoals ik al zei, alle topwedstrijden voor de winterstop kwam Feyenoord enorm tekort.
Ach, je weet toch hoe dat bij Feyenoord gaat? Die jaarlijkse dip komt er altijd wel.quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zolang je de rest maar wint. En dat deed Feyenoord vaak.
Reageer nou eens gewoon normaal, ga een discussie aan. Ik vraag jou net wat er arrogant was aan mijn reactiequote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Kopbal het volgende:
Ik ga je denk ik voor een lintje voordragen Dennis.
Wat een held ben jij...
Ik vind Feyenoord op dit moment een kutclub ja. Het beleid is kut, de spelers zijn kut, de sfeer is kut (logisch) en de prestaties zijn kut. Het enige mooie momenteel is nog het stadion, en dat gaat plat.quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ben het wel met Denthemen eens, maar hij mag het vast niet zeggen omdat hij Ajacied is. Normaal roept iedereen hier precies hetzelfde.
Als ik Crane het zeer recent zie hebben over 'tyfusclubje'...je mag het allemaal vinden en roepen, maar ik vind dat de mensen die wekelijks in het stadion zitten net iets meer recht hebben om kwaad te zijn.
Jij bekritiseert van alles, van supporters tot spelers, tot bestuur, maar je hebt zelf geen enkele positieve inbreng. Ja, jij ziet in jouw wegblijven een statement, maar die zie ik dan weer niet.
Als koop je niks voor in het voetbal.quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef TC03 het volgende:
Als Feyenoord blessurevrij zou zijn stonden we gewoon in de top 5, dat weet ik zeker.
Zolang je geen kampioen bent heb je niks, af en toe eens een beker, maar die wonnen jullie vorig jaar toch ook?quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het geeft alleen maar aan dat het bij Ajax de afgelopen jaren gewoon redelijk gaat, ondanks het gebrek aan prijzen.
Dat mocht je wel hopen ja.quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef TC03 het volgende:
Als Feyenoord blessurevrij zou zijn stonden we gewoon in de top 5, dat weet ik zeker.
Dat kan je niet weten, de bal blijft rond.quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef TC03 het volgende:
Nah, iedereen mag zijn mening hebben, maar om als niet bezoekende fan de mensen voor rotte vis uit te maken is echt belachelijkquote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ben het wel met Denthemen eens, maar hij mag het vast niet zeggen omdat hij Ajacied is. Normaal roept iedereen hier precies hetzelfde.
Als ik Crane het zeer recent zie hebben over 'tyfusclubje'...je mag het allemaal vinden en roepen, maar ik vind dat de mensen die wekelijks in het stadion zitten net iets meer recht hebben om kwaad te zijn.
Jij bekritiseert van alles, van supporters tot spelers, tot bestuur, maar je hebt zelf geen enkele positieve inbreng. Ja, jij ziet in jouw wegblijven een statement, maar die zie ik dan weer niet.
Ja, dat klopt. Maar dat doet niet terzake, ik geef alleen maar aan dat het logisch is dat de Arena vol zit aangezien het bij Ajax nooit echt slecht is gegaan de afgelopen jaren.quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang je geen kampioen bent heb je niks, af en toe eens een beker, maar die wonnen jullie vorig jaar toch ook?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Reageer nou eens gewoon normaal, ga een discussie aan. Ik vraag jou net wat er arrogant was aan mijn reactie
Als iemand het volgende heeft te melden heb ik geen zin meer in een discussie, dan kan je fijn oprotten.quote:Op maandag 22 december 2008 22:45 schreef denthemen het volgende:
Dat jullie er nu zo voor staan is voor mij alleen maar prachtig, het kan bijna niet mooier, ik geniet er van
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nah, iedereen mag zijn mening hebben, maar om als niet bezoekende fan de mensen voor rotte vis uit te maken is echt belachelijk
Dat klopt, maar ik weet niet in hoeverre dat aan Verbeek ligt. Bij Heerenveen waren er niet meer blessures dan normaal.quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als koop je niks voor in het voetbal.
Ook de kans op blessures moet je goed aanpakken, en ik weet niet of dat beleid wel zo goed is geweest onder Verbeek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |