Ik heb ook geen idee.quote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het echt niet meer weten!![]()
Volgens mij wel.
Eerst maar eens een keer opsporen dat ding.
Ja we hebben een Wii maar het is altijd leuk om een cadeautje te krijgen.quote:
Wat, de Wii Fossil?quote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef noekje het volgende:
Kweenie hoor of die wel komt. Reken maar nergens op.
Ja, je wil wel fatsoenlijk begraven worden natuurlijk. Ik moet dwergen inhuren want ik ga als Sneeuwwitje. Weet je wel wat dat kost, dwergen??quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja we hebben een Wii maar het is altijd leuk om een cadeautje te krijgen.
Ik heb net even in de voorwaarden gekeken maar je komt niet weg met een uitvaart van 10k euro, nee dat gaat eerder richting de 20k met een hogere premie als gevolg.
Ik ben niet van plan 100 chocolade fonteinen, een gouden koets en onbeperkt bellenblaas voor de kinderen te laten regelen.
Je vraagt gewoon je kleinkinderen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, je wil wel fatsoenlijk begraven worden natuurlijk. Ik moet dwergen inhuren want ik ga als Sneeuwwitje. Weet je wel wat dat kost, dwergen??
Ja maar ik wilde aardig doen omdat het bijna kerst is, dan krijg je nl bonus karma punten. Na vrijdag is dat dan ook over.quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef CarOnline het volgende:
Ohhhh de OP bedoel je.
Nou t lukt prima zonder, toch?
Om over dat glazen kistje maar niet te sprekenquote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, je wil wel fatsoenlijk begraven worden natuurlijk. Ik moet dwergen inhuren want ik ga als Sneeuwwitje. Weet je wel wat dat kost, dwergen??
En ik wil in een bunker verbrand worden terwijl er Russische soldaten naderen, óók niet goedkoop hoor!quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, je probeerde het igg, en dat is wat teltquote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde aardig doen omdat het bijna kerst is, dan krijg je nl bonus karma punten. Na vrijdag is dat dan ook over.
Maar dit is een Henny wens van mij. Dat heb ik altijd al gewild. In een glazen kist en dan 6 dwergen. De opperdwerg moest mijn broer spelen met een watten baardje. Dat leek me zo leuk!quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Om over dat glazen kistje maar niet te spreken
Oh ik heb die doos al. Is kut!quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, je probeerde het igg, en dat is wat telt![]()
Tof, Karma punten![]()
Ik zoek nog C1000 zegels. Ik wil nou eindelijk wel eens zo'n pakket!
Dat is me nog nooit gelukt![]()
Misschien als ik alle zegels van vorige jaren in mn boekie plak.
Ik ga zo effe op een voor de hand liggende plek zoeken (portable HD). Als-ie daar niet staat dan wordt het la weer lastiger.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef CarOnline het volgende:
Oh! Hey! Misschien ben je hem wel kwijt!
Dit had ik subtieler moeten brengen want stel dat het je eindelijk lukt, dan verpest ik het nu al.quote:
Ik kreeg vandaag bericht dat de doos aan TNT is overhandigd. Dus ik heb 'm zeker voor eind januari wel denk ik, en dan maak ik een grote close-up foto van mijn doos voor je.quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert, wat zit er nu in jouw doos????
Jawel, die spanning kan ik vasthouden. Ja, dat gaat lukken hoor!quote:Op maandag 22 december 2008 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag bericht dat de doos aan TNT is overhandigd. Dus ik heb 'm zeker voor eind januari wel denk ik, en dan maak ik een grote close-up foto voor je.![]()
Of hoeft het dan niet meer?
Is ze te lief geweest zodat iedereen koesie koesie doetquote:Op maandag 22 december 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar CarO gaat wii bingo-en voor bejaarden. Je moet dat anders zien.
Nee, die moet meneer dan maar ergens in Limburg zien te hosselen. Hopelijk ga ik dood zo ergens rond februari, dat zal dan geen probleem opleveren.quote:Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef Dementor het volgende:
Noekje heb je al de jurk van sneeuwwitje?
Ja, nou, ik wil geen ban of notes aan m'n reet, maar ooit kaart ik 't nog wel bij Mis aan. Slaat en sloeg nergens opquote:Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef noekje het volgende:
Pietje, kudos voor je topic in feedback trouwens.
Ben je bang voor notes?quote:Op maandag 22 december 2008 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, nou, ik wil geen ban of notes aan m'n reet, maar ooit kaart ik 't nog wel bij Mis aan. Slaat en sloeg nergens op.
Ja maar ik wil hem!quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ik heb die doos al. Is kut!
Gert, wat zit er nu in jouw doos????
Leuk idee, en bovendien de goedkoopste tot nu toe.quote:Op maandag 22 december 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
Ohh wat leuk, al die aparte begravenissen.
Wat ik graag wil, is dat iedereen komt en dat ik voor iedereen een muziekje uit zoek. En dat wordt dan gedraaid.
En dan schrijf ik in mn uitvaartboekje voor iedereen een stukje tekst.
Bijvoorbeeld: Gert, deze is voor jou. (Veronderstel dat je op mn begravenis komt)
Omdat wij regelmatig op GHD deze samen via MSN hebben gezongen. Blablabla, tralala.
Maar iedereen moet dat dan uitzitten he.
Maar wel knus denk ik. Het duurt alleen een paar uur.
Oh en dan wel de lyrics er onder he! In het uitvaartboekje.
En aan de achterkant kan je koffie bonnen knippen. En 1 gratis consumptie.
Neuh, maar ik wil ook geen feedbackhoer worden. Daar kom je nooit meer vanafquote:
Ik eet nu wel Penn State uit die doos. Echt heel yum yum.quote:Op maandag 22 december 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar ik wil hem!
Ik pies altijd naast de pot!
Figuurlijk dan. Tis niet dat ik er naast ga zitten ofzo.
Ohhhh maar dat hoeft niet hoor!quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga zo effe op een voor de hand liggende plek zoeken (portable HD). Als-ie daar niet staat dan wordt het la weer lastiger.
Wutquote:Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is ze te lief geweest zodat iedereen koesie koesie doet. Dan taai je idd hard af
.
Da's waar. Wat een slimmerd ben je ook.quote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil ook geen feedbackhoer worden. Daar kom je nooit meer vanaf.
CarOquote:
Ik heb tig ijsen gekocht bij de Lidl.quote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik eet nu wel Penn State uit die doos. Echt heel yum yum.![]()
Maar het is dat of suiker. Ik was vergeten apfelstrudel te kopen.
"Oh ja, daar moet ik nog even de lampen laten flikkeren want die vond ik stom!"quote:Op maandag 22 december 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
Ik wil een hardcopy van de complete DGK COS en CBML en RLS SC in mijn kist dan heb ik wat te lezen onderweg.
Oja en nog een markerstift of twee zodat ik namen en quotes kan markeren.
Uiteraard!quote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee, en bovendien de goedkoopste tot nu toe.
Mag er dan wél, net als bij MSN en meetings, shitloads of booz aanwezig zijn?
Ik heb nog wel een voorraad pure chocolade maar dat was mijn vorige verslaving. Die wil ik ook niet meer want ik kreeg er pukkels van. Eet smakelijk though!quote:Op maandag 22 december 2008 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb tig ijsen gekocht bij de Lidl.
Ik kon het niet laten. En snel gefietst zodat er geen kristallen opkwamen!
Ik ga zo even een dikke ijs eten denk ik
Ja Pietje, ik weet het niet.quote:Op maandag 22 december 2008 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
CarO. Het was een hersenspinsel waarom jij in hemelsnaam ging bejaarden-bingo'en, vertel, waarom
?
quote:
Met de hele tafel vól met bingo-biljetten. Én maar als een bezetene afstrepen, met verbeten turende oogjes door de jampotbril.quote:Op maandag 22 december 2008 23:11 schreef CarOnline het volgende:
Ja, nou. En weet je, het tofste zou ik vinden als het van die die-hard bejaarden, nee bingoërs zijn, met een stempel!
Jaaaa!quote:Op maandag 22 december 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Met de hele tafel vól met bingo-biljetten. Én maar als een bezetene afstrepen, met verbeten turende oogjes door de jampotbril. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |