quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo behulpzaam he, die OUDers!![]()
En als het echt niet lukt kunnen we altijd nog een inzameling doen voor spullen!
quote:
Uhm, da's niets nieuws toch? Liefdadigheid in [OUD]quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ok nu zit mijn drinken tegen het scherm
Ah, daar ben je!quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
En ik weet ook wel zeker dat je vriend bij je blijft als je een Porsche neemt hoor!
De meeste pijn had ik toen ze er al uit was .quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Leah het volgende:
En dan daarbij, weet je wel hoe zéér een kind krijgen doet
En nu er zoveel is gegeven.....quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Uhm, da's niets nieuws toch? Liefdadigheid in [OUD]
Maar één kindje is niet genoeg, kijk maar naar Brit!quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Leah het volgende:
Maakt niet uit, pijn doet hetAl plooi je vast sneller terug als je 16 bent.
En een keizersnee. Ze hoefde dus geen meloen naar buiten te drukken door een gaatje zo groot als een walnoot.quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef Leah het volgende:
En dan hoefde Brit niet eens in Nederland te bevallen, dus die kreeg pijnbestrijding
Inderdaad. En die bevalling. Ach, dat zal toch ook wel meevallen. D'r lijf is nog jong he, dan gaat het gemakkelijker.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef sjak het volgende:
[..]
Katoenen luiers, borstvoeding en marktplaats.
Hoe bedoel je, ik ben al 34 hoor!quote:
dat lijkt me nou juist een van de voordelen, dat je op die leeftijd nog wat soepeler terugplooit.quote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef chacama het volgende:
Oh lees dan even ook in Z&G en het kleine babietjes-topic over alle zwangerschapskwaaltjes (die fijne buik die niet meer terug veert naar 16 jaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |