quote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zou je op je 16e kinderen willen?
Ze heeft de eerste tijd nog niet eens iets over het kindje te zeggen, mocht ze binnenkort moeder wordenquote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TS kan het kind toch gewoon de eerste jaren dat het jankt bij opa en oma droppen![]()
Wanneer het lief schattig zindelijk is en de hele nacht doorslaapt, dan kan ts er zelf voor zorgen
Denk je?quote:Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef CiarraIsolda het volgende:
Ik kan zelf gewoon nog doorgaan met mijn opleiding.
Nee, maar poppen kun je nog even weg leggen. Kinderen heb je iets langer last van.quote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef hestria het volgende:
omdat met poppen spelen op je 16 de niet cool meer is
Katoenen luiers, borstvoeding en marktplaats.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Denk je?
Ik zie bij mijn zussen en mijn broer hoeveel tijd een kind kost namelijk.
En heb je enig idee wat luiers kosten en flesvoeding en een baby-uitzet?
Mensen die weten wat verantwoordelijkheid is beginnen op hun 16e niet aan kinderen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
Het is niet eens een kloon![]()
![]()
Nou serieus dan he, 'je ouders overhalen' is iets wat je doet als je 12 bent en een hamster wiltAls je echt oud en verantwoordelijk genoeg was om een kind te nemen zou dat niet nodig zijn.
Je hebt echt geen idee hè.quote:Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef CiarraIsolda het volgende:
Ik kan zelf gewoon nog doorgaan met mijn opleiding.
Katoenen luiers betekent een hoop extra was draaien, borstvoeding kan alleen als TS genoeg melk produceert en marktplaats is ook niet gratis.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef sjak het volgende:
[..]
Katoenen luiers, borstvoeding en marktplaats.
Pappa, mag ik een puppy baby? Ik beloof er zelf voor te zorgen, en hem zelf uit te laten en eten te gevenquote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
Het is niet eens een kloon![]()
![]()
Nou serieus dan he, 'je ouders overhalen' is iets wat je doet als je 12 bent en een hamster wiltAls je echt oud en verantwoordelijk genoeg was om een kind te nemen zou dat niet nodig zijn.
Zo behulpzaam he, die OUDers!quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef sjak het volgende:
[..]
Katoenen luiers, borstvoeding en marktplaats.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mensen die weten wat verantwoordelijkheid is beginnen op hun 16e niet aan kinderen.
Ik heb ook niet het idee dat TS er iets mee gaat doen, want de eierstokken van TS klapperen harder dan de illegale ratelmat van de plaatselijke Chinees met Oud en Nieuw.quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Ole het volgende:
Als ik TS was zou ik me niks van alle adviezen hier aantrekken en lekker toch een kind nemen
Ok nu zit mijn drinken tegen het schermquote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
En als het echt niet lukt kunnen we altijd nog een inzameling doen voor spullen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |