SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje vreemd, maar wel lekker
quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze probeert wel verleidelijk te kijken![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Oh tis een emo/alto/gothicgeval... Dan is het logisch natuurlijk
Wat had je dan verwacht?quote:
Whahahaha die is echt triest xDquote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
dr lunch ligt nog op tafel
Dan is een baby idd een perfect ideequote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef CiarraIsolda het volgende:
Ik hou niet zo van uitgaan. Maargoed ik ga weer.
Geld is geen probleem, mits je je ouders over kunt halen zowel jou als de bastaard te onderhouden?quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef CiarraIsolda het volgende:
Hallo, ik ben 16 en ik wil graag een kind.
Ik heb een vriend, waarvan ik zeker weet dat hij bij me blijft als ik zwanger word, en anders ook.
Qua geld is het geen probleem maar ik denk niet dat mijn ouders er blij mee zouden zijn al ik zwanger zou zijn. Hoe kan ik ze overhalen?
Even in de gaten houden wanneer je je eisprong hebt. Moet goed komen!quote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef CiarraIsolda het volgende:
Nee, dat is niet nodig.
Maar even serieus...waarom wil je een kind? Heb je zelf niet het idee dat het handiger is om eerst een opleiding af te ronden, huisje, samengevat eigenlijk een goede basis. In het belang van de baby?quote:
Jaaa! Net als Marinjo en Kitty.quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef rene90 het volgende:
Als ik de OP zo lees is je vriend niet op de hoogte van jou plannen?
Voor Melissa zou het nieteens gek zijn om haar zo een robot baby te geven die jankt en schijt midden in het winkelcentrrum. In Amerika is het op bepaalde scholen een standaard iets om tienermoeders tegen te gaan....
Baby te huur bedoel jijquote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
Er was begin van dit jaar of eind 2007 toch ook een programma met stelletjes die een kind willen en die zich hadden opgegeven om zeg maar proef te mogen draaien. Dus huisje, boompje, kind en dan met poepluiers verschonen de grootste ruzies al hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |