Waarom heb ik nu paradise by the dashboardlight in mijn hoofd?quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met alle respect, ik geloof je als je zegt dat je dat zou doen, echter, je kunt nu nog niet beoordelen hoe als 25-jarige zult zijn, en als de vriendin die nu de liefde van je leven is op je 25ste een enorme draak blijkt te zijn dan baal je daar misschien enorm van.
En dan nog: je hebt het er over dat je haar niet in de steek zou laten als ze zwanger zou raken. Ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt, maar dat is een andere situatie dan nu bewust een kind krijgen.
Ja, maar daar zat dus tijd tussen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier wil ik wel even (echt) serieus op reageren.. ik had op mijn 17e verkering, ben toen gevlucht om een stomme reden, heb de nodige stomme dingen gedaan in de tussentijd, maar op mijn 29e ben ik wel mooi getrouwd met die man, terwijl ik gezworen had never van mijn leven met wie dan ook te trouwen ... ik wil maar zeggen dat ook vroege of jeugdliefdes dus serieus kunnen zijn ..
quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu paradise by the dashboardlight in mijn hoofd?
Oh shit, z'n vriendin moet morgen afrijdenquote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu paradise by the dashboardlight in mijn hoofd?
Tina, was kosten die condome?quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, z'n vriendin moet morgen afrijden
We posten wel een linkjequote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef Quir het volgende:
Niet zo snel, niet zo snel. Dadelijk moet ik weer zoeken naar #2.
ehmm hoe moet ik dat nou uitleggenquote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef RockabeIIa het volgende:
DJMO lees nou je eigen post nog es. Zo serieus was het destijds niet, ondanks dat je nu met hem getrouwd bent. Of ben je niet serieus weggevlucht destijds? Slecht voorbeeldHelemaal omdat je blijkbaar toch wel een andere ' serieuze' relatie gehad hebt.
Dat maakt geen zak uit. Ik had 3 maand een relatie en was in verwachting. Tot nu toe gaat het goed. Terwijl ik relaties van 10 of meer jaar fout zag gaan na het krijgen van een kind.quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar daar zat dus tijd tussen.
En nou vraag ik me gelijk af hoe lang TS al een relatie heeft.
Dat weet hij beter dan ik..... vorige week waren we in Duitsland en hij stond de prijzen te vergelijkenquote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tina, was kosten die condome?
Wat bewijst dat dan?:')quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef Thieske het volgende:
Geen kloon:
http://ciarraisolda.hyves.nl/
quote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit. Ik had 3 maand een relatie en was in verwachting. Tot nu toe gaat het goed. Terwijl ik relaties van 10 of meer jaar fout zag gaan na het krijgen van een kind.
Ik ruik en proef frustratie.... en ik vind het heerlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Vlindur het volgende:
En dan er talloze mensen rondlopen die moeilijker zwanger kunnen raken dus pislink van zo'n topic worden?
Ja en daarom snap ik aan de ene kant de gedachtengang ook wel.... Maar ik denk dan van, het is voor iedereen moeilijk maar ook iedereen kan hulp erbij krijgen. Voor mij waren mijn ouders ook heel belangrijk toen mn oudste geboren werd. Daarbij woonde ik ook nog thuis. Goed, ik was dan 20. Maar je groeit ineens zo ontzettend daarin. En zeker nadat ik zwanger was van de 2e begon dat gewoon nog zoveel meer te groeien. Merk gewoon zo goed het verschil van 20 jaar en nu 2 kids later. Maar daarbij bedoel ik dus NIET dat je heel bewust op je 16e er al aan moet beginnen. Snap wel dat je die wens ontzettend kan hebben. Dat hebben er hier velen en dat gevoel zou iedereen ook moeten kunnen begrijpen. Alleen als je zelf 16 bent, zie je dat niet zo in zoals iemand van buitenaf en naar kijkt. Maar is het dan nodig om iemand dat op zo'n manier als hier wordt gedaan duidelijk te maken?quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef hestria het volgende:
en om over dat voor iedereen is het moeilijk om kinderen op te voeden, tuurlijk is het moeilijk en als oudere moeders al af en toe met hun handen in het haar zitten van wat moet ik nu doen, hoe denk je dat een meisje van 16 er dan bij zit?
quote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit. Ik had 3 maand een relatie en was in verwachting. Tot nu toe gaat het goed. Terwijl ik relaties van 10 of meer jaar fout zag gaan na het krijgen van een kind.
quote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tina, was kosten die condome?
Dat snap ik ook wel, ik bedoel meer de zin ik "wil" een kind. Het is geen pop, geen huisdiertje die je wegdoet als je er zat van bent. Dit is de rest van je leven.quote:Op maandag 22 december 2008 23:49 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
En wat betreft die kinderwens voor mensen die ze niet kunnen krijgen. Ik denk dat dat een ontzettend naar iets is. Als je verlangen naar iets zo groot is en je kunt dat zelf niet krijgen. Maar dat kun je niet afreageren op een 16jarige die die wens ook heeft. Ik vind dat persoonlijk niet eerlijk.
Ik heb dat vroeger wel eens gedacht, jeetje wat oneerlijk zeg. Ik heb dalijk 2 kindjes zo gekregen en er zijn mensen die dat niet kunnen. Ik vind dat echt heel naar en ik zou dat iedereen zo gunnen maar mocht ik ze dan eigenlijk ook niet krijgen omdat mijn situatie niet was zoals die volgens het boekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |