Andere zoekmachines proberenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:18 schreef tong80 het volgende:
Mijn google doet het niet door een virus
Werken ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Andere zoekmachines proberen
Lekker knus samen met SCH googlen tijdens kerstquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:18 schreef tong80 het volgende:
Mijn google doet het niet door een virus
Die van sportweek vind ik echt niet te doen.. amper te googelen, en zover terug in de tijd gaat mijn kennis nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef fanneke het volgende:
Zitten weer pittige vragen bij.
Eens kijken of ik hier tijd voor heb.
(ben namelijk ook met de moeilijke quiz van sportweek bezig)
quote:Op donderdag 25 december 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:
Vraag 4 kan men opzoeken in de VI van vorige week
En in de Voetbal Magazine van deze maand.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:
Vraag 4 kan men opzoeken in de VI van vorige week
Bloeszbabe vult ze in ? en jij strijkt met de eerquote:Op zondag 28 december 2008 15:26 schreef golfer het volgende:
Moet er nog 4 zien te vinden. Heb gelukkig nog een paar dagen daarvoor.
1 2 3 4 5 6 7 | golfer 17.5 Silenus 16.5 DatMeenJeNiet 15.5 Dos37 14.5 RiRo 14 Joris33 13.5 |
quote:1. Ben de Pauw
2. Wim Suurbier
3. De Telegraaf
4. Broerse, Denissen, Van Es, Leiwakabessy, Muller van Moppes, Redan, Roosenburg, Sluijter, Terol.
5. Ron Jans
6. Jhon van Burgerking
7.
8. Siena (1), Lazio Roma (3), AC Milan (8), Reggina (11) en Fiorentina (15).
9. Gerry Hamstra
10. Rob Wielaert en Sébastien Pocognoli
11. MASV
12.
13. 2.012
14.
15. Sulley Muntari
Als je mijn quizen een beetje gevolgd hebt in het verleden dan weet je dat ik nooit van wikipedia gebruik maak. En dus zeker niet van de Duitse.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef TerroRobbie het volgende:
John van de BurgerKing is niet echt zijn bijnaam.... Stond zeker op duitse wikipedia
Sites zoals die van NEC en Vitesse en bijv. Omroep Gelderland gebruiken Beukie als bijnaam..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je mijn quizen een beetje gevolgd hebt in het verleden dan weet je dat ik nooit van wikipedia gebruik maak. En dus zeker niet van de Duitse.
Antwoord van die bijnaam staat hier: http://www.volkskrant.nl/(...)og,_schrok_ik_me_rot
OK, ik ben overtuigd. Je krijgt er een punt bij.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Sites zoals die van NEC en Vitesse en bijv. Omroep Gelderland gebruiken Beukie als bijnaam..
Hoeveel inzendingen had je ?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef Beschouw het volgende:
Na het uitblijven van toegezegde inzendingen dan hier maar de uitslag:
Sorry Beschouw, helemaal vergeten in te zenden. Had mijn antwoorden in Word klaar maar had afgelopen weekend toen ik er aan dacht geen tijd (en niet de juiste pc/laptop) om ze naar je toe te sturen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef Beschouw het volgende:
Na het uitblijven van toegezegde inzendingen dan hier maar de uitslag:
Zeven, dat zie je toch aan de eindstand?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoeveel inzendingen had je ?
Anyway's nice job slurf !
Ben benieuwd hoeveel antwoorden je goed had.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Sorry Beschouw, helemaal vergeten in te zenden. Had mijn antwoorden in Word klaar maar had afgelopen weekend toen ik er aan dacht geen tijd (en niet de juiste pc/laptop) om ze naar je toe te sturen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeven, dat zie je toch aan de eindstand?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |