Ik was er vroeger ook altijd bij, ik kreeg daarom ook altijd precies wat ik wilde hebben, niets mis mee!quote:
haha gourmetten heerlijk, wie doet het niet met de feestdagenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor iedereen alvast hele fijne dagen! Geniet er van en voorzichtig met de gourmet stellen!
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor iedereen alvast hele fijne dagen! Geniet er van en voorzichtig met de gourmet stellen!
tjah gebeurd niet iedereen hequote:Op donderdag 25 december 2008 21:50 schreef theKiD het volgende:
Jij ook heMet je kado
![]()
Een eigen topic met de kerst
Fout wachtwoord ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:55 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik kan niet inloggen op mijn router
Nee, ik krijg gewoon " pagina kan niet worden weergeven" maar ik probeer het morgen wel op de pcquote:
Zit je draadloos ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik krijg gewoon " pagina kan niet worden weergeven" maar ik probeer het morgen wel op de pc
Ik zit idd draadloos, maar ik ben de enige hier met een routerquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zit je draadloos ?
Kan zijn dat je per ongeluk op een andere draadloos netwerk zit
Kerst? Ow ja, dat was afgelopen 2 dagen he? Niet veel van mee gekregen, alleen maar werken en slapen..quote:
Dan moet je iig niet mijn werk gaan doen, ik heb al bijna 9 jaar geen ritme meerquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:48 schreef JeffreyXL het volgende:
Heb gisternacht maar twee uurtjes geslapen. Ik functioneer echt het beste als ik een ritme heb maar met die feestdagen komt daar maar weinig van terecht.
Dat denk ik ook niet. Heb altijd al wat moeite met inslapen maar als het ritme weg is dan slaap ik bijna niet meer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan moet je iig niet mijn werk gaan doen, ik heb al bijna 9 jaar geen ritme meer
Das een rede waarom ik zoveel dronk, om in slaap te komen... Dronk in de zin van: sinds week of 3 bijna niets meer, uitgezonderd het stappen. *trots is*quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:57 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Heb altijd al wat moeite met inslapen maar als het ritme weg is dan slaap ik bijna niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |