abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:21:29 #76
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64296879
Bij ons liggen er wel
Maar voornamelijk voor mij
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_64296918
Wij doen niet aan kerstcadeaus, helaaassch.

Godver altijd als ik in papa's auto rij zijn er van die eikels die het me moeilijk maken op de weg .

Rij ik netjes 30 in een verlaten straatje die parallel loopt aan een 'hoofdweg' door het desbetreffende dorp.. kom ik net bij zo'n T-splitsing waarbij er aan mijn kant (rechts dus) zo'n inham in de weg zit waar je omheen moet. Komt er zo'n eikel van links keihard de bocht omgescheurd en toen moest ik lichtelijk uitwijken en nou ben ik bang dat ik iets geraakt / geschaafd heb . Bagger.

Maar hij rijdt wel heerlijk . Automaat ftw .
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:28:23 #78
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64297184
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Wij doen niet aan kerstcadeaus, helaaassch.

Godver altijd als ik in papa's auto rij zijn er van die eikels die het me moeilijk maken op de weg .

Rij ik netjes 30 in een verlaten straatje die parallel loopt aan een 'hoofdweg' door het desbetreffende dorp.. kom ik net bij zo'n T-splitsing waarbij er aan mijn kant (rechts dus) zo'n inham in de weg zit waar je omheen moet. Komt er zo'n eikel van links keihard de bocht omgescheurd en toen moest ik lichtelijk uitwijken en nou ben ik bang dat ik iets geraakt / geschaafd heb . Bagger.

Maar hij rijdt wel heerlijk . Automaat ftw .
Gezellig is dat ja :/

Bij ons is een stuk anders geworden en nu liggen daar ook van die inhammen. Ik had voorrang, dus ik ga door, maar die andere man wilde dat dus ook. Loopt hij tegen mij te vloeken en te tieren; raam open. Ik raam open. Hij; Zou je niet naar achter rijden?
Ik; Nee.
Hij; En waarom niet?
Ik; Ik heb voorrang. Als je achteruit gaat, dan zie je dat bord.
Hij; *boos* De jeugd van tegenwoordig!
Ik; Ja, tis wat hè!

Toen zette hij hem in z'n achteruit en wees ik naar het bord
Kom nou zeg, meneer dacht met z'n bmw mij even aan de kant te duwen. I don't think so
pi_64297435
tjah, sommige mensen denken dat als ze in een dure auto rijden ze ook voorrang hebben
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:35:59 #80
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64297486
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
tjah, sommige mensen denken dat als ze in een dure auto rijden ze ook voorrang hebben
Inderdaad.
Ik ben ook al een keer bijna in de prak geduwd door een BMW X5 die dacht dat hij meer was dan mijn Punto
pi_64297664
Het verkeer hou er maar over op. Volgens mij zit half nederland gefrustreerd achter het stuur. Reed laats langs de piushaven gewoon netjes 50km en telkens zit er iemand te bumper kleven. Ik heb daar echt een geweldige hekel aan maar goed ik dacht niks aan de hand gewoon zo door rijden. Het golfje wat eerder rijp was voor de sloop dan dat het op de weg mocht rijden haalt mij in om vervolgens het eerstvolgende stoplicht naast mij te gaan staan en eens flink uit zijn raam te gaan schreeuwen. Dus ik mijn raam omlaag en vraag of hij een vervelde dag had gehad want dat de manier van reageren daar wel erg op leek. Dit maakte hem nog kwaader volgens mij en hij stapte zelfs uit. Ik attendeerde hem er nog op dat dit geen voetpad was maar een weg waar auto's op reden en dat het misschien wel verstandig zou zijn om gewoon terug in zijn auto te stappen voordat hij aangereden werd. Maar hij wou het er toch op aan laten komen dus ik stapte ook uit (terwijl een klasgenoot van mij me ondertussen smeekte om te blijven zitten) en dacht nog even dat hij me echt wilde slaan maar hij kwam met de volgende woorden waar ik de rest van de week hartelijk om gelachen heb "ge kunt beter op de bank goan zitten meej een stuurke in oe hand" hahaha heerlijk. Ik schoot in mijn lag en zei "meneer u maakt mijn dag weer goed" hij stapte weer in zijn golf en met piepende banden reed hij weg.
pi_64297685
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Gezellig is dat ja :/

Bij ons is een stuk anders geworden en nu liggen daar ook van die inhammen. Ik had voorrang, dus ik ga door, maar die andere man wilde dat dus ook. Loopt hij tegen mij te vloeken en te tieren; raam open. Ik raam open. Hij; Zou je niet naar achter rijden?
Ik; Nee.
Hij; En waarom niet?
Ik; Ik heb voorrang. Als je achteruit gaat, dan zie je dat bord.
Hij; *boos* De jeugd van tegenwoordig!
Ik; Ja, tis wat hè!

Toen zette hij hem in z'n achteruit en wees ik naar het bord
Kom nou zeg, meneer dacht met z'n bmw mij even aan de kant te duwen. I don't think so
Herkenbaar. Ik ben ook zo'n kutjanus die niet aan de kant ga als ik voorrang heb
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_64297716
so wat een verhaal is het geworden zeg
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:41:21 #84
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64297728
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef theKiD het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik ben ook zo'n kutjanus die niet aan de kant ga als ik voorrang heb
Haha ja idd. Het zit goed hoor. Als het niet anders kan, dan pas ik mij heus wel aan, maar hij kon gemakkelijk achteruit, dus optieven dan
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:42:37 #85
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64297771
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef JeffreyXL het volgende:
Het verkeer hou er maar over op. Volgens mij zit half nederland gefrustreerd achter het stuur. Reed laats langs de piushaven gewoon netjes 50km en telkens zit er iemand te bumper kleven. Ik heb daar echt een geweldige hekel aan maar goed ik dacht niks aan de hand gewoon zo door rijden. Het golfje wat eerder rijp was voor de sloop dan dat het op de weg mocht rijden haalt mij in om vervolgens het eerstvolgende stoplicht naast mij te gaan staan en eens flink uit zijn raam te gaan schreeuwen. Dus ik mijn raam omlaag en vraag of hij een vervelde dag had gehad want dat de manier van reageren daar wel erg op leek. Dit maakte hem nog kwaader volgens mij en hij stapte zelfs uit. Ik attendeerde hem er nog op dat dit geen voetpad was maar een weg waar auto's op reden en dat het misschien wel verstandig zou zijn om gewoon terug in zijn auto te stappen voordat hij aangereden werd. Maar hij wou het er toch op aan laten komen dus ik stapte ook uit (terwijl een klasgenoot van mij me ondertussen smeekte om te blijven zitten) en dacht nog even dat hij me echt wilde slaan maar hij kwam met de volgende woorden waar ik de rest van de week hartelijk om gelachen heb "ge kunt beter op de bank goan zitten meej een stuurke in oe hand" hahaha heerlijk. Ik schoot in mijn lag en zei "meneer u maakt mijn dag weer goed" hij stapte weer in zijn golf en met piepende banden reed hij weg.
Wel een leuke opmerking van hem
Ik had je terug de auto ingetrokken, want ik moet er niets van hebben als iemand naast mij eruit gaat, haha.
pi_64297869
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef theKiD het volgende:

[..]

same here,

toch maar een huurauto
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:46:01 #87
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64297917
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

same here,

toch maar een huurauto
De mijne is van mij, maar als ik gelijk heb, dan heb ik gelijk & zijn hun fout
pi_64297944
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wel een leuke opmerking van hem
Ik had je terug de auto ingetrokken, want ik moet er niets van hebben als iemand naast mij eruit gaat, haha.
Moet je eerlijk bekennen dat ik ook wel een klein beetje schrik had op dat moment. Wie weet wat hij van plan was. Maar het liep gelukkig goed af
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:47:21 #89
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64297981
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Moet je eerlijk bekennen dat ik ook wel een klein beetje schrik had op dat moment. Wie weet wat hij van plan was. Maar het liep gelukkig goed af
Ja inderdaad.
Oo ik was dan echt bloedlink geworden tegen je
pi_64298078
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef automatic_ het volgende:

[..]

De mijne is van mij, maar als ik gelijk heb, dan heb ik gelijk & zijn hun fout
Ach jah, ik rijd soms ook aso, maar wel zonder overige verkeer in gevaar te brengen en ook zodanig dat ik aan regels houd
Ik luister NL-Talig
pi_64298109
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
Oo ik was dan echt bloedlink geworden tegen je
haha eigenlijk is het ook wel een stomme actie maar op zo'n moment denk je niet echt rationeel meer na. Je doet maar wat je gevoel je ingeeft en dat je stijf staat van de adrenaline helpt dan niet mee volgens mij. Ben helemaal geen heet hoofd maar als ik in mijn recht sta ga ik er ook niet voor opzij.
pi_64298515
Weet iemand tot hoelaat de stad morgen open is?
pi_64298567
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:59 schreef JeffreyXL het volgende:
Weet iemand tot hoelaat de stad morgen open is?
denk 5?
Ik luister NL-Talig
pi_64298679
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:00 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

denk 5?
Mooi, moet toch nog snel even wat dingetjes voor kerst halen.
pi_64299036
grr, iemand verstand van belastingdienst ?

Heb mijn voorschot voor de zorgtoeslag gehad. Is alleen oude info, heb namelijk per 1-1-09 een loonsverhong. Nu moet ik vakantiegeld uitrekenen en weet alleen wat ik bruto pm ga verdienen. Hoe kan ik dat uitrekenen ???
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:12:10 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64299124
Is vast wel een programma voor
pi_64299242
* Crazy-M snapt er niks van
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:15:58 #98
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64299306
Ik heb een belastingmannetje
pi_64299371
Bij mij thuis hebben ze ook altijd iemand die dat doet. Zou zelf echt neit weten hoe het werkt
pi_64299415
grmbl, is nog het enige wat ik volgens mij moet invullen
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')