quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:12 schreef MLI het volgende:
Sfeervol OP-plaatje.
Werkt elk jaar weerquote:Op maandag 22 december 2008 14:13 schreef rival het volgende:
stomme OP!
maar heb wel degelijk zin in de kerstdagen
Ow dat vind ik echt een deal!quote:Op maandag 22 december 2008 14:16 schreef MLI het volgende:
Kan rhubarbje een tapir kopen.. Als ze wint dan. Als ik win, koop ik 'm voor d'r.
ikke!quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef MLI het volgende:
Heuj trouwens, wie doen er mee aan de oudejaarsloterij?
Fixedquote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Die auto is echt kei gezelligK.I.T.T.!
Moet nog wel ff een kopen maar het is wel de bedoelingquote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef MLI het volgende:
1 keer gedaan met The A-team. Daar gingen die mooie herinneringen dus ik laat het maar bij Knightriderquote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef Adolecens het volgende:
David Hasselhof![]()
al moet ik bekennen dat ik wel weer regelmatig naar Knight Rider kijk nu![]()
Staatsloterij bedoel je? Ik met 2 halfjes en 2 vijfjes.quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef MLI het volgende:
Als ik win dan ga ik het volgende doen:quote:
Ik speel automatisch meequote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef MLI het volgende:
zozo, kan het eraf?quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Als ik win dan ga ik het volgende doen:
Stoppen bij stupid callcenter en mezelf een maandbudget van 1500 euro geven de komende 2 jaar.
Voor 10.000 euro winkelen.
Ooglaseren.
Vakantie met familie.
Vakantie met vrienden.
Een tapir voor rhubarbje.
Daarna wereldreis.
Daarna paar huizen voor mezelf kopen (loft, boerderijtje en industrieel pand).
Dan 2 auto's (Een grote en een kleine BMW).
Daarna een bedrijf beginnen, krotten opknappen en verkopen.
Ik zou een CD opnemen.
Een stichting oprichten voor scholing in Afrika.
Ik zou ook wel een betaald abonnement nemen, denk ik.
En ik zou mijn duikbrevet en motorrijbewijs gaan halen.
Maar hij is ook gezellig!quote:
mijn motorrijbewijs heb ik al.quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Stoppen bij stupid callcenter en mezelf een maandbudget van 1500 euro geven de komende 2 jaar.
Ooglaseren.
Vakantie met familie.
Vakantie met vrienden.
Daarna wereldreis.
Ik zou een CD opnemen.
Allereerst een gigantisch feest voor vrienden en fokkers. Dan een mooi penthouse of een loft hier. Cabrio in Brazilie. Vaarbewijs en motorrijbewijs. Paar huizen hier kopen en verhuren. Dan een strandtentje beginnen in Brazilie en daar mijn dagen slijten terwijl mijn familie bij mij werken en allemaal een betrouwbare bron van inkomsten hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Ooglaseren.
Vakantie met familie.
Vakantie met vrienden.
Daarna wereldreis.
Ik zou een CD opnemen.
10k slechts? Voor dat geld heb ik nog lang geen Audi S8 of een Nissan Skyline GT-R R34quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Ooglaseren.
Zeg dat dan meteenquote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef rival het volgende:
verder zal ik lekker rentenieren en heel veel exotische bestemmingen aandoen chicks batsen
Dat zal je helaas nooit (meer) lukken.quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
mijn motorrijbewijs heb ik al.
duikbrevet, vliegbrevet. maar ook mijn vrachtwagen, pasagiervervoer en noem het maar op rijbewijs. ik wil een volledig ingevult roze papiertje
dan open ik een bedrijf dat oude bmw's opkoopt, restaureerd en weer verkoopt. in die zaak doen we natuurlijk ook dingen als motorswaps e.d. voor liefhebbers.
Rival's ChopShop
verder zal ik lekker rentenieren en heel veel exotische bestemmingen aandoen
Om te jagen op VLEESCH!quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik heel rijk word koop ik een dierentuin
Ik ben maar een simpele student. Ik zou er royaal van kunnen leven. Daarna zou ik gewoon weer werken voor mijn inkomen. Ik zou het financiële beheer grotendeels overlaten aan adviseurs (maar wel overal zelf voor moeten tekenen) en de rest van mijn tijd besteden aan krotten bezichtigenquote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef Isabeau het volgende:
MLI, veel van die dingen kan je ook zonder de staatsloterij te winnen wel verwezenlijken.Hoop ik voor je! Daarbij een budget van 1500 euro met zoveel miljoenen op de bank?
Golddiggers zijn ook maar speelgoedquote:Op maandag 22 december 2008 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja want een aantal golddiggers achter je aan schiet op.
wat is er afgeschaft dan?quote:Op maandag 22 december 2008 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal je helaas nooit (meer) lukken.
Da's technisch niet mogelijk, hoewel ik wel een keer zo'n modificatie heb gezien waarbij ze dat wel gedaan hebben. Was er eentje uit Zweden dacht ik. Bij een Skyline hoort het stuur gewoon rechtsquote:Op maandag 22 december 2008 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
en dan heb ik natuurlijk de eerste links gestuurde versie
De oude versie(s) R33/R34 is in beperkte oplage uitgevoerd links-gestuurd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's technisch niet mogelijk, hoewel ik wel een keer zo'n modificatie heb gezien waarbij ze dat wel gedaan hebben. Was er eentje uit Zweden dacht ik. Bij een Skyline hoort het stuur gewoon rechts
Of je moet wachten op de europese versie van de GTR.
Dierentuinen vind ik maar zieligquote:Op maandag 22 december 2008 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn dierentuin is vet lange termijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |