Meer aan interacial ?quote:
Heb jij nou al een nieuwe baan ontzettende koeiehol!?quote:Op maandag 22 december 2008 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
multinationals zijn toch ook zoooooooooooooo 1980.
Nope, zit hier nog warm en vochtig.quote:Op maandag 22 december 2008 13:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb jij nou al een nieuwe baan ontzettende koeiehol!?
best welquote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Maar ik woon zometeen wel op loopafstand van mn werk. Hoe stoer is dat?
Stuur je CV maar eens dan kan ik eens kijken.quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nope, zit hier nog warm en vochtig.
Heb je iets in de aanbieding dan?
Heb ik ook. En een leaseauto. Die staat voor de deur. Niets te doen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Nee. Ook helemaal geen behoefte aan welke vorm van auto dan ook. Heb niet voor niets pas mn eigen auto verkocht.quote:Op maandag 22 december 2008 @ 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
best wel
krijg je wel een auto van de zaak?
Ik heb de mijne zaterdag opgehaaldquote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Ook helemaal geen behoefte aan welke vorm van auto dan ook. Heb niet voor niets pas mn eigen auto verkocht.
Hangt ervan af wat je definitie van "loopafstand" is.quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb de mijne zaterdag opgehaald
En werken op loopafstandIs voor homo's..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Stoer, T.quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben nu in Belgie met mijn Avantime
Neuh das een priverd Joentjequote:
Alsof je godverdomme op je nest ligt zoveel ruimte heb je daarin om te neuken JK!quote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stoer, T.
Neukt dat nou een beetje lekker, in zo'n Avantime?
Das me toch verdomd geil.. Al die mensen die in ieder geval al kijken omdat hij natuurlijk erg opvalt door zijn uiterlijk even naar binnen turen om het interieur te bekijken daar opeens 2 zitten te konijnen..quote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, mooi spul.
En door al dat glas kan iedereen ook meegenieten natuurlijk!
De privilegé.. De duurste uitvoering.. Er is geloof ik 1 optie die de vorige eigenaar er niet bij heeft gekocht..quote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef Joene het volgende:
Das wel sjiek hendig Tal.
Welke uitvoering hebbie ?
Ik zal een gil geven als het zo ver is!quote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt gewoon je eigen, extreem luxe Bangbus.
Ik zie van eigens de eerste filmpjes wel verschijnen.
Wel de wirelesscard erbijquote:Op maandag 22 december 2008 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
De privilegé.. De duurste uitvoering.. Er is geloof ik 1 optie die de vorige eigenaar er niet bij heeft gekocht..
Ik ben alleen even kwijt welke dat is
Kilometer. Okee, fietsafstand.quote:Op maandag 22 december 2008 @ 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je definitie van "loopafstand" is.
In principe woont iedereen natuurlijk op loopafstand van zijn of haar werk.
Nee ik heb een sleutel.. Bij de Megane/Scenic begonnen die cards pas...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
Tally, ze rijden vast heerlijk enzo, maar wat vind ik dat lelijke auto's zeg!!
Ah juist.quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Q. het volgende:
Kilometer. Okee, fietsafstand.
He jammerquote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik heb een sleutel.. Bij de Megane/Scenic begonnen die cards pas...
Daar is deze volgens mij te oud voor..
Ondingen!!! Hoe meer stupide electronica er aan een auto zit, hoe eerder hij kapot gaat. Mijn vriendin hier heeft een renault Megane met zo ongeveer alles electronisch wat maar electronisch kan. Ze heeft hem minder dan een jaar en hij heeft al 5x bij de garage gestaan. Wireless die niet meer werkt, complete electrobox die naar de Filistijnen is, electronische ontsteking die verbarst te electroniesen, auto zo dood als een pier, al 5x in 10 maanden tijd.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Gewoon een goede solide mechanische auto. Daar kun je op vertrouwen!!!
Niks, een ambtenaar staat immer paraat.quote:Op maandag 22 december 2008 14:13 schreef n00cL30n het volgende:
U., ik zou gewoon ff afbellen vandaag.
quote:Vandaag ben ik er niet... Net als alle andere collega ambtenaren.
quote:
Alles doet het weer volgens mij, n00c!quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef n00cL30n het volgende:
Ghehehe... Gevaletje van goed mail checken, zag net je mailtje pas JK. :")
Ik heb geen vakantie JK. Ik doe aan perongelukige arbeidsduurverkorting.quote:Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi A.
Heb je een fijne vakantie?
Dankjequote:
Hij komt door, over!quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles doet het weer volgens mij, n00c!
*test*.
Totaal onrealistisch ook!!!quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
VIES PLAATJE!!!!1111
DOOR PLAATJES ALS DEZE LIJDEN VELE MANNEN AAN ADONIS-COMPLEX EN ANOREXIA.quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Totaal onrealistisch ook!!!
Zo ziet geen enkele man er uit ja!quote:
Thanks Anos..quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Anosmie het volgende:
Kerstjetsers!
[ afbeelding ]
Fijne Kerst Rip & Tal.
Als je die sloffen wint he, die blauwe, post je dan beeldmateriaal waarop je alleen de sloffen draagt, slechts en alleen die?quote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef Anosmie het volgende:
Dit topic heeft te weinig beeldmateriaal..
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 15:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je die sloffen wint he, die blauwe, post je dan beeldmateriaal waarop je alleen de sloffen draagt, slechts en alleen die?
CAN YOU DIG IT!!!!!quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef TALIN het volgende:
Whooohoo!!
[ afbeelding ]
2 maart Paradiso Amsterdam
no godamn way!quote:
Die heb ik ook gezien jaquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef TALIN het volgende:
[..]
no godamn way!
every night ladies night!
had de hele morgen de live set van Pinkpop EODM 2008 op staan
heb ze ooit in Nijmegen gezien en op Lowlands maar nog niet in een zaal.quote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien jaHad ze ook al eens in de Melkweg of Paradiso gezien trouwens, lekkere vette show, dik over the top.
Ah, puik, ik had al 5 mensen m'n stem beloofd, maar die stelden daar niets tegenover dus dan is de keuze nu makkelijk geworden.quote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja.
Moet je wel even op me stemmen. A..
Zal eens kijken of ik wakker ben na BoomChicago's kerstspecialquote:Op maandag 22 december 2008 15:44 schreef TALIN het volgende:
[..]
heb ze ooit in Nijmegen gezien en op Lowlands maar nog niet in een zaal.
voorverkoop a.s. zaterdag.
Wat hij zei.quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb even op je gestemd, A..
Tof. Alleen is m'n moeder dan jarig.quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef TALIN het volgende:
Whooohoo!!
[ afbeelding ]
EAGLES OF DEATH METAL
hoofdprogramma: 20.30 uur
voorprogramma: 19.30 uur
2 maart Paradiso Amsterdam![]()
Nee UI, mijn broertje is dan jarig.quote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof. Alleen is m'n moeder dan jarig.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee UI, mijn broertje is dan jarig.
des te meer feest!quote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tof. Alleen is m'n moeder dan jarig.
Wat lief JK.quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb even op je gestemd, A..
Tnx, donequote:Op maandag 22 december 2008 16:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijk even in de sig van Adelante.
Sooooooooowww hey, hehehe, daar euh.. willik wel ff een beschuitje mee etenquote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Sorry E. Jij ook een mooie Kerst..
[ afbeelding ]
pas je op dat je niet teveel hooi op je vork neemt?quote:Op maandag 22 december 2008 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sooooooooowww hey, hehehe, daar euh.. willik wel ff een beschuitje mee eten
*slurp*
*hijg*
ja, daar kan ik het wel op hoor, whehehe.
Dan PM ik de foto van mijn naeckende zelf met smurfenslofjes wel naar A.quote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog meer van die onrealistische plaatjes. Ik ga m'n stem wijzigen.
quote:Op maandag 22 december 2008 16:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dan PM ik de foto van mijn naeckende zelf met smurfenslofjes wel naar A.
Ik heb ook puur op naam gezocht in die lijstquote:
Ja, maar stem gewoon op Anos voor de blootpics met die pantoffelsquote:
Stem dan, luie vakantievierende aapquote:Op maandag 22 december 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben zoet geweest. vergeet mn pmdoosje niet?
waar moet ik waarop stemmen dan doe ik het gelijk!quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stem dan, luie vakantievierende aap
Stem op mij! Stem op mij!quote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar moet ik waarop stemmen dan doe ik het gelijk!
zoek drie avatars uitquote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar moet ik waarop stemmen dan doe ik het gelijk!
Done! Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar stem gewoon op Anos voor de blootpics met die pantoffelsHet kan nog, ze staat 8e
Scheidsrechter en stemadviezen geven..quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar stem gewoon op Anos voor de blootpics met die pantoffelsHet kan nog, ze staat 8e
nou dames stuur die nakende fotos maar naar me!quote:
Om met mij te ouwehoeren via dit kutforum ?quote:
Ow ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Om met mij te ouwehoeren via dit kutforum ?
leipe shit UIO.quote:
Jup, als er naast het webicoon ook geuploade avatars zijn, geeft mijn instelling daar de voorkeur aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef n00cL30n het volgende:
Ghehehhehe.
Is dat een moedwillige instelling Adelante?
Na de SHE actie ga ik weer over op m'n oude vertrouwde avatar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, ik vind het een beetje "apart", zo een chemokuur raveteef die haar (?) tieten laat zien.
Maar hey, whatever floats your boat.
More power to you.
Ah, ik wist niet dat SHE eigenlijk een chemokuur raveteef is met een leveraandoening.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Na de SHE actie ga ik weer over op m'n oude vertrouwde avatar.
Stofiquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef zovty het volgende:
Zo. De stoofpeertjes staan te stoven. De toetjes staan te koelen. En ik ben al weer klaar met het hele kerstgebeuren..
Hebben ze daar ook al mobiel i-net?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
JK! Ik kom nu met de trein door 't Harde! Stoer ben ik hè?
Wij beginnen ook al op kerstavondquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef zovty het volgende:
Het is trouwens niet voor kerst, maar voor kerstavond. 2 dagen vreten is mooi natuurlijk, maar 3 is beter.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:55 schreef 3MinuteHero het volgende:
Zo damn rustig at the office dat je zelfs hier inlogt is een lekker begin van het einde ...
quote:
Een foto?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef HeatWave het volgende:
7000 om SHE naakt te zien, op een foto. Je moet het er maar voor over hebben
.
En een Threesome Anal POV toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Adelante het volgende:
Een foto?Ze ging toch een hele kalender maken ofzo?
Ja heeeeeeeeeeeeeerlijk , jammer dat 2 van de 4 dagen met familie moet doorbrengen.quote:
De mijne in den boschquote:Op woensdag 24 december 2008 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
dat is idd niet heul briljant nee...
vooral omdat we morgen bij zijn ouders zitten en daar blijven slapen, dus om 10 uur fris en fruitig (en omgekleed) aan het ontbijt moeten zitten omdat we om 1 uur in Den Haag verwacht worden...
Mijn schoonouders wonen in Doetinchem
Dank je , het valt wel mee opzichquote:Op woensdag 24 december 2008 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
gecondoleerd
oh ja, nog een extra toevoeging, omdat ik tijdelijk even Blo ben (motor kaduuk en moet even sparen voor reparatie) moeten we met het OV
En de lokale schijven worden natuurlijk niet gebackupped ?quote:Op woensdag 24 december 2008 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
godverdegodverdehoerekutexcel!
moest twee bestanden samenvoegen (twee verschillende computers gewerkt de afgelopen week en had er een per ongeluk alleen locaal opgeslagen), had ze allebei hetzelfde genoemd, dus kon er maar 1 tegelijk openen vond excel.
Prima, dacht ik, dan sla ik er even een op als <bestandsnaam>2.xls en dan komt het goed.
Heeft dat hoerending: de helft van het bestand gewist en bestaan <bestandsnaam>.xls niet meer![]()
Normaal gesproken niet , misschien heb je mazzel en staat er volume shadow copy aan op je pc en dan kan je de vorige versie herstellen.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig staat het document dat compleet verrampeneerd is op een netwerkschijf
Dus ga zo even langs meneer SysBeh beneden![]()
![]()
sinds wanneer verdwijnt het origineel als je een veranderde versie OPSLAAT ALS...
Inderdaad normaal gesproken niet.. Behalve natuurlijk als je de naam niet gewijzigd hebt voor het op slaanquote:Op woensdag 24 december 2008 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet , misschien heb je mazzel en staat er volume shadow copy aan op je pc en dan kan je de vorige versie herstellen.
Dat overkomt sommige mensenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad normaal gesproken niet.. Behalve natuurlijk als je de naam niet gewijzigd hebt voor het op slaan
Opzich een mooi vak alleen die kutuserts altijd he.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja.. ik ben blij dat ik geen SysBeh ben
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:11 schreef Joene het volgende:
Dus eigenlijk paniek om niks , kut users die systeembeheer altijd lastig vallen.
Dit zijn zaken voor de helpdesk, niets geen systeembeheer, die term is ook echt al jaren gedevalueerdquote:Op woensdag 24 december 2008 09:11 schreef Joene het volgende:
Dus eigenlijk paniek om niks , kut users die systeembeheer altijd lastig vallen.
Wat dacht je van de term "software architect"?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn zaken voor de helpdesk, niets geen systeembeheer, die term is ook echt al jaren gedevalueerd.
Er zijn nog bedrijven zonder helpdesk HWquote:Op woensdag 24 december 2008 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zijn zaken voor de helpdesk, niets geen systeembeheer, die term is ook echt al jaren gedevalueerd.
QEDquote:Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Er zijn nog bedrijven zonder helpdesk HWHelaas
*kuch* nerd *kuch*quote:Op woensdag 24 december 2008 09:57 schreef Joene het volgende:
Wij hebben hier een afdeling ict , waarvan ik systeembeheerder ben en we hebben een applicatiebeheerder maar geen helpdesk zegmaar ook niet echt nodig met 120 werkplekken.
Daarvoor hoef je niet te kuchen hoor , dat weet toch iedereenquote:
Heeft Ripley een leuke moeder?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, bonbons halen voor Ripley's moeder.
De laatse alinea lijkt me een prima excuus om de voorlaatste alinea uit te voeren.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
kerst
verplichte familiebezoeken
reizen
ik zou veul liever gewoon lekker tot 1 uur op bed liggen, ontbijten en lunchen met kerststol met roomboter, dan rustigaan een maal voor lief en mij maken en dan met heel veel wijn en zulks de rest van de avond doorbrengen en dit dan op 2e kerstdag herhalenhelaas bezwijk ik snel onder sociale druk
én is lief nu ziek thuis en ligt met 39 graden koorts op bed... so much for a nice christmas
Goed planquote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
kerst
verplichte familiebezoeken
reizen
ik zou veul liever gewoon lekker tot 1 uur op bed liggen,beetje neuken, ontbijten en lunchen met kerststol met roomboter, dan rustigaan een maal voor lief en mij maken en dan met heel veel wijn en zulks de rest van de avond doorbrengen en dit dan op 2e kerstdag herhalen
Het is de eerste kennismaking.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft Ripley een leuke moeder?.
Spannend Men !quote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is de eerste kennismaking.
* zenuwachtig *
nergens voor nodig, aardige mensenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is de eerste kennismaking.
* zenuwachtig *
Kan ook niet anders natuurlijk, ze hebben immers Ripley geproduceerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef HeatWave het volgende:
nergens voor nodig, aardige mensen.
Mwah, mijn ouders zijn/waren ook best aardigquote:Op woensdag 24 december 2008 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kan ook niet anders natuurlijk, ze hebben immers Ripley geproduceerd.
Geen commentaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, mijn ouders zijn/waren ook best aardig.
Users wat zijn dat?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Chris Rea - Driving home for Christmas.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat ik zo eens richting huis ga.
Ze hebben geen kerstliedje over koorts eruit zweten in een warm bad ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Chris Rea - Driving home for Christmas.
Bert en Ernie - Zipje en Zopjequote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze hebben geen kerstliedje over koorts eruit zweten in een warm bad ?
officieel ben ik ook nog niet vrijquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef ElizabethR het volgende:
Lieve lieden, een heel fijne, glitterige, dronkige, eterige, feesterige, kado-erige, liederige, sekserige, vredige, ballerige, stollerige, kalkoenerige, lichtige, kaarserige, piekerige, sneeuwerige, zonder-Mariah-Scarey-ige, Christmas Carrollerige, nachtmisserige, sterrige kerstmis voor jullie allemaal
[ afbeelding ]
WIj ook van jou E. Wij ook van jou!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef ElizabethR het volgende:
Lieve lieden, een heel fijne, glitterige, dronkige, eterige, feesterige, kado-erige, liederige, sekserige, vredige, ballerige, stollerige, kalkoenerige, lichtige, kaarserige, piekerige, sneeuwerige, zonder-Mariah-Scarey-ige, Christmas Carrollerige, nachtmisserige, sterrige kerstmis voor jullie allemaal
[ afbeelding ]
ik ging ook om half 1, mooie tijdquote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat ik zo eens richting huis ga.
Naderhand eraf stappen wordt al lastiger he.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou ja, het erop zitten zal wel lukken.
Peukie erbij, DVDtje aan.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou ja, het erop zitten zal wel lukken.
En als je nou een mandje koopt he.. Dan kan je daar je bier inzetten!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Peukie erbij, DVDtje aan.
Relaxed.
Je weet niet half hoe lastig dat voor mij is.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:58 schreef Anosmie het volgende:
Naderhand eraf stappen wordt al lastiger he.
Vertel. Wie is je vader, wie is je moeder, wat heb je gebroken, verrekt, geamputeerd of stukgemaakt?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe lastig dat voor mij is.
Gevalletje spierziekte. Als ik direct na een inspanning op m'n benen probeer te staan, zak ik er doorheen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:07 schreef Anosmie het volgende:
Vertel. Wie is je vader, wie is je moeder, wat heb je gebroken, verrekt, geamputeerd of stukgemaakt?.
Als je dan gewoon niet trapt?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gevalletje spierziekte. Als ik direct na een inspanning op m'n benen probeer te staan, zak ik er doorheen.
bierquote:Op woensdag 24 december 2008 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Geen peukie meer, wel een biertje zo gok ik....
Dan beweeg ik helemaal niet meer en word ik zwaarder en zwaarder waardoor ik m'n spieren weer te veel belast.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef Anosmie het volgende:
Als je dan gewoon niet trapt?
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef zovty het volgende:
Fijne dagen oldbietjes van me. Of, zoals dat hoort in deze dagen: fijne dagen maya de oldbijtjes.
Jij ook zovty.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef zovty het volgende:
Fijne dagen oldbietjes van me. Of, zoals dat hoort in deze dagen: fijne dagen maya de oldbijtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Bedankt voor de waarschuwing, JK. Dat is zeker een enge PI die je daar plaatst.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Enge PI, UI.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Adelante het volgende:
God Jul allemaal!
En blijven fietsen, zegt Santa:Ik vind haar een beetje eng, A. Zo met dat schuin hangende koppie en die neptieten en die ribben die je kan tellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Adelante het volgende:
God Jul allemaal!
En blijven fietsen, zegt Santa:Een Realdoll op een fietsje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
FOK! verstandig, lees een P.I.
Echt waar, ze maken ze ook steeds beter zegquote:Op woensdag 24 december 2008 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een Realdoll op een fietsje..
Meer voor de mensen die dan pas gaan kijken.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow, je komt in januari weer eens kijken hier?
quote:
Tanks man, zover bevalt het wijntje weer heerlijk.:)quote:Op donderdag 25 december 2008 00:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Zalige Kerst, N!
Jij altijd.quote:Op maandag 29 december 2008 @ 01:48 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Oooh oepsie. Love you long time?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja anders had ik wel in m'n nest gelegen ouwe geilpijp.quote:Op maandag 29 december 2008 07:59 schreef Joene het volgende:
A, ook onder de werkende ?
Ah dat slapen is overrated , ik was lekker ziek met kerst.quote:Op maandag 29 december 2008 08:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja anders had ik wel in m'n nest gelegen ouwe geilpijp.
quote:Op maandag 29 december 2008 @ 02:15 schreef VixenFromHell het volgende:
Kusjes.
Collega hier ook al. Je moet ziek zijn voor of na kerst. Das beter.quote:Op maandag 29 december 2008 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah dat slapen is overrated , ik was lekker ziek met kerst.
Tijd om te neuken!quote:Op maandag 29 december 2008 09:33 schreef Anosmie het volgende:
Hoe laat is het?
In het weekend neuken is zoo 2008.quote:Op maandag 29 december 2008 09:52 schreef Joene het volgende:
Man dat was gister hoor A, toen was het zondag.
Het is ook nog 2008 A! , in 2009 ga ik voor de ochtendwip om 5:10 uur elke morgen.quote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In het weekend neuken is zoo 2008.
Zal je vrouw blij mee zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is ook nog 2008 A! , in 2009 ga ik voor de ochtendwip om 5:10 uur elke morgen.
Pass.quote:Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is ook nog 2008 A! , in 2009 ga ik voor de ochtendwip om 5:10 uur elke morgen.
Oops ik zal voortaan zachtjes doenquote:Op maandag 29 december 2008 07:11 schreef Armageddon het volgende:
Hoorde ik daar neuken?
quote:Op maandag 29 december 2008 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
Oops ik zal voortaan zachtjes doen
Zit je in Den Haag? Dan kom ik ff langs.quote:Op maandag 29 december 2008 10:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor A. Hier valt niks te neuken.
Is ze wel lekker optijd op A.quote:
waarover ?quote:
Verder alles welquote:Op maandag 29 december 2008 11:05 schreef just me het volgende:
nou uh.. daarover
verder alles goed Joene behalve dat je met de kerst ziek bent geweest?
Ik zit niet in Den Haag.quote:Op maandag 29 december 2008 10:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zit je in Den Haag? Dan kom ik ff langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |