Meer aan interacial ?quote:
Heb jij nou al een nieuwe baan ontzettende koeiehol!?quote:Op maandag 22 december 2008 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
multinationals zijn toch ook zoooooooooooooo 1980.
Nope, zit hier nog warm en vochtig.quote:Op maandag 22 december 2008 13:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb jij nou al een nieuwe baan ontzettende koeiehol!?
best welquote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Maar ik woon zometeen wel op loopafstand van mn werk. Hoe stoer is dat?
Stuur je CV maar eens dan kan ik eens kijken.quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nope, zit hier nog warm en vochtig.
Heb je iets in de aanbieding dan?
Heb ik ook. En een leaseauto. Die staat voor de deur. Niets te doen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Nee. Ook helemaal geen behoefte aan welke vorm van auto dan ook. Heb niet voor niets pas mn eigen auto verkocht.quote:Op maandag 22 december 2008 @ 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
best wel
krijg je wel een auto van de zaak?
Ik heb de mijne zaterdag opgehaaldquote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Ook helemaal geen behoefte aan welke vorm van auto dan ook. Heb niet voor niets pas mn eigen auto verkocht.
Hangt ervan af wat je definitie van "loopafstand" is.quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb de mijne zaterdag opgehaald
En werken op loopafstandIs voor homo's..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Stoer, T.quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben nu in Belgie met mijn Avantime
Neuh das een priverd Joentjequote:
Alsof je godverdomme op je nest ligt zoveel ruimte heb je daarin om te neuken JK!quote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stoer, T.
Neukt dat nou een beetje lekker, in zo'n Avantime?
Das me toch verdomd geil.. Al die mensen die in ieder geval al kijken omdat hij natuurlijk erg opvalt door zijn uiterlijk even naar binnen turen om het interieur te bekijken daar opeens 2 zitten te konijnen..quote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, mooi spul.
En door al dat glas kan iedereen ook meegenieten natuurlijk!
De privilegé.. De duurste uitvoering.. Er is geloof ik 1 optie die de vorige eigenaar er niet bij heeft gekocht..quote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef Joene het volgende:
Das wel sjiek hendig Tal.
Welke uitvoering hebbie ?
Ik zal een gil geven als het zo ver is!quote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt gewoon je eigen, extreem luxe Bangbus.
Ik zie van eigens de eerste filmpjes wel verschijnen.
Wel de wirelesscard erbijquote:Op maandag 22 december 2008 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
De privilegé.. De duurste uitvoering.. Er is geloof ik 1 optie die de vorige eigenaar er niet bij heeft gekocht..
Ik ben alleen even kwijt welke dat is
Kilometer. Okee, fietsafstand.quote:Op maandag 22 december 2008 @ 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je definitie van "loopafstand" is.
In principe woont iedereen natuurlijk op loopafstand van zijn of haar werk.
Nee ik heb een sleutel.. Bij de Megane/Scenic begonnen die cards pas...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
Tally, ze rijden vast heerlijk enzo, maar wat vind ik dat lelijke auto's zeg!!
Ah juist.quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Q. het volgende:
Kilometer. Okee, fietsafstand.
He jammerquote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik heb een sleutel.. Bij de Megane/Scenic begonnen die cards pas...
Daar is deze volgens mij te oud voor..
Ondingen!!! Hoe meer stupide electronica er aan een auto zit, hoe eerder hij kapot gaat. Mijn vriendin hier heeft een renault Megane met zo ongeveer alles electronisch wat maar electronisch kan. Ze heeft hem minder dan een jaar en hij heeft al 5x bij de garage gestaan. Wireless die niet meer werkt, complete electrobox die naar de Filistijnen is, electronische ontsteking die verbarst te electroniesen, auto zo dood als een pier, al 5x in 10 maanden tijd.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Gewoon een goede solide mechanische auto. Daar kun je op vertrouwen!!!
Niks, een ambtenaar staat immer paraat.quote:Op maandag 22 december 2008 14:13 schreef n00cL30n het volgende:
U., ik zou gewoon ff afbellen vandaag.
quote:Vandaag ben ik er niet... Net als alle andere collega ambtenaren.
quote:
Alles doet het weer volgens mij, n00c!quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef n00cL30n het volgende:
Ghehehe... Gevaletje van goed mail checken, zag net je mailtje pas JK. :")
Ik heb geen vakantie JK. Ik doe aan perongelukige arbeidsduurverkorting.quote:Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi A.
Heb je een fijne vakantie?
Dankjequote:
Hij komt door, over!quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles doet het weer volgens mij, n00c!
*test*.
Totaal onrealistisch ook!!!quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
VIES PLAATJE!!!!1111
DOOR PLAATJES ALS DEZE LIJDEN VELE MANNEN AAN ADONIS-COMPLEX EN ANOREXIA.quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Totaal onrealistisch ook!!!
Zo ziet geen enkele man er uit ja!quote:
Thanks Anos..quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Anosmie het volgende:
Kerstjetsers!
[ afbeelding ]
Fijne Kerst Rip & Tal.
Als je die sloffen wint he, die blauwe, post je dan beeldmateriaal waarop je alleen de sloffen draagt, slechts en alleen die?quote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef Anosmie het volgende:
Dit topic heeft te weinig beeldmateriaal..
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 15:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je die sloffen wint he, die blauwe, post je dan beeldmateriaal waarop je alleen de sloffen draagt, slechts en alleen die?
CAN YOU DIG IT!!!!!quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef TALIN het volgende:
Whooohoo!!
[ afbeelding ]
2 maart Paradiso Amsterdam
no godamn way!quote:
Die heb ik ook gezien jaquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef TALIN het volgende:
[..]
no godamn way!
every night ladies night!
had de hele morgen de live set van Pinkpop EODM 2008 op staan
heb ze ooit in Nijmegen gezien en op Lowlands maar nog niet in een zaal.quote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien jaHad ze ook al eens in de Melkweg of Paradiso gezien trouwens, lekkere vette show, dik over the top.
Ah, puik, ik had al 5 mensen m'n stem beloofd, maar die stelden daar niets tegenover dus dan is de keuze nu makkelijk geworden.quote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja.
Moet je wel even op me stemmen. A..
Zal eens kijken of ik wakker ben na BoomChicago's kerstspecialquote:Op maandag 22 december 2008 15:44 schreef TALIN het volgende:
[..]
heb ze ooit in Nijmegen gezien en op Lowlands maar nog niet in een zaal.
voorverkoop a.s. zaterdag.
Wat hij zei.quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb even op je gestemd, A..
Tof. Alleen is m'n moeder dan jarig.quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef TALIN het volgende:
Whooohoo!!
[ afbeelding ]
EAGLES OF DEATH METAL
hoofdprogramma: 20.30 uur
voorprogramma: 19.30 uur
2 maart Paradiso Amsterdam![]()
Nee UI, mijn broertje is dan jarig.quote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof. Alleen is m'n moeder dan jarig.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee UI, mijn broertje is dan jarig.
des te meer feest!quote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tof. Alleen is m'n moeder dan jarig.
Wat lief JK.quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb even op je gestemd, A..
Tnx, donequote:Op maandag 22 december 2008 16:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijk even in de sig van Adelante.
Sooooooooowww hey, hehehe, daar euh.. willik wel ff een beschuitje mee etenquote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Sorry E. Jij ook een mooie Kerst..
[ afbeelding ]
pas je op dat je niet teveel hooi op je vork neemt?quote:Op maandag 22 december 2008 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sooooooooowww hey, hehehe, daar euh.. willik wel ff een beschuitje mee eten
*slurp*
*hijg*
ja, daar kan ik het wel op hoor, whehehe.
Dan PM ik de foto van mijn naeckende zelf met smurfenslofjes wel naar A.quote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog meer van die onrealistische plaatjes. Ik ga m'n stem wijzigen.
quote:Op maandag 22 december 2008 16:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dan PM ik de foto van mijn naeckende zelf met smurfenslofjes wel naar A.
Ik heb ook puur op naam gezocht in die lijstquote:
Ja, maar stem gewoon op Anos voor de blootpics met die pantoffelsquote:
Stem dan, luie vakantievierende aapquote:Op maandag 22 december 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben zoet geweest. vergeet mn pmdoosje niet?
waar moet ik waarop stemmen dan doe ik het gelijk!quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stem dan, luie vakantievierende aap
Stem op mij! Stem op mij!quote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar moet ik waarop stemmen dan doe ik het gelijk!
zoek drie avatars uitquote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar moet ik waarop stemmen dan doe ik het gelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |