Meer aan interacial ?quote:
Heb jij nou al een nieuwe baan ontzettende koeiehol!?quote:Op maandag 22 december 2008 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
multinationals zijn toch ook zoooooooooooooo 1980.
Nope, zit hier nog warm en vochtig.quote:Op maandag 22 december 2008 13:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb jij nou al een nieuwe baan ontzettende koeiehol!?
best welquote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Maar ik woon zometeen wel op loopafstand van mn werk. Hoe stoer is dat?
Stuur je CV maar eens dan kan ik eens kijken.quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nope, zit hier nog warm en vochtig.
Heb je iets in de aanbieding dan?
Heb ik ook. En een leaseauto. Die staat voor de deur. Niets te doen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Nee. Ook helemaal geen behoefte aan welke vorm van auto dan ook. Heb niet voor niets pas mn eigen auto verkocht.quote:Op maandag 22 december 2008 @ 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
best wel
krijg je wel een auto van de zaak?
Ik heb de mijne zaterdag opgehaaldquote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Ook helemaal geen behoefte aan welke vorm van auto dan ook. Heb niet voor niets pas mn eigen auto verkocht.
Hangt ervan af wat je definitie van "loopafstand" is.quote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb de mijne zaterdag opgehaald
En werken op loopafstandIs voor homo's..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Stoer, T.quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben nu in Belgie met mijn Avantime
Neuh das een priverd Joentjequote:
Alsof je godverdomme op je nest ligt zoveel ruimte heb je daarin om te neuken JK!quote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stoer, T.
Neukt dat nou een beetje lekker, in zo'n Avantime?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |