Ja, das de audio...dat heb ik ook gehoord in de trein gisteraaf.. maar ik wil de beelden zienquote:Op maandag 22 december 2008 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Staat een linkje in de OP van het vorige topic als het goed is.
Beter je sax dan je piemelquote:
Een café in Vroomshoop heeft hun eigen versie van het Glazen Huis.quote:Op maandag 22 december 2008 11:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb het gemist geloof ik. Wat is dat?
Oh, ik luister de radio, vandaar gemist. Zo eens eten en de was ophangen...quote:Op maandag 22 december 2008 11:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een café in Vroomshoop heeft hun eigen versie van het Glazen Huis.
Zat in de Headlines net.
Als je Giel nog even wil kleineren zou dat helemaal fijn zijnquote:Op maandag 22 december 2008 11:58 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Dat was me een nachtje wel zeg; Hakkûh!
Ik ga ook gelijk weer weg, naar het huis
Dús! Zie je iemand met een bril, stekels, een Nikon D40, een eastpack tas, die een kerstkaart in de brievenbus stopt, met gelijk de vraag of ze mn shirt signeren, dan ben ik het
Dan kom ik wel in de uptdates: ruzie met Gielquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Giel nog even wil kleineren zou dat helemaal fijn zijn
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan kom ik wel in de uptdates: ruzie met Giel
Dan was het of een top SR dag, of het was zwaar rukquote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie nu pas dat Roel gister 1212 posts had... Gast, wtf?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |