Hey!quote:Op maandag 22 december 2008 09:59 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Ruim 30 topics gemist![]()
Maar ja, ik heb nog een leven ook...
De puist zat vanmorgen Paul helemaal de hemel in te prijzen, had echt zo iets van weet je wat je gedaan hebt vannachtquote:Op maandag 22 december 2008 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb 1 uur niet eens gehaald dankzij die puistenkleuter die het nodig vond om de boel voor Paul te verzieken
Het is ook arbeidsvitaminen tijdquote:Op maandag 22 december 2008 10:06 schreef Miam het volgende:
Like the way I Doooooo
wat een lekkere muziek op de maandagochtend.
Ik ging de deur uit en toen waren daar mensen en gingen we met iets dat een "auto" heet naar een ander dorp om te voetballen (ken je vast wel van tv) om vervolgens weer naar ons eigen dorp te gaan en gigantisch te gaan zuipen. Het was heel spannendquote:Op maandag 22 december 2008 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey!
Leg es uit hoe dat werkt. Een leven.
Hoi Sersjeequote:Op maandag 22 december 2008 09:59 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Ruim 30 topics gemist![]()
Maar ja, ik heb nog een leven ook...
Juist.quote:Op maandag 22 december 2008 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook arbeidsvitaminen tijd
Wat is er allemaal gebeurd joh?quote:Op maandag 22 december 2008 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De puist zat vanmorgen Paul helemaal de hemel in te prijzen, had echt zo iets van weet je wat je gedaan hebt vannacht
Dat is eigenlijk nog erger, eerst iemand een mes in zijn rug steken door er doorheen te gaan zitten praten maar hem dan wel schijnheilig de hemel in praten... walgelijke gast... ik luister geen minuut meer van die shifts van Giel heb ik beslotenquote:Op maandag 22 december 2008 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De puist zat vanmorgen Paul helemaal de hemel in te prijzen, had echt zo iets van weet je wat je gedaan hebt vannacht
Goeiesmorgensquote:
Luister zelf maarquote:Op maandag 22 december 2008 10:09 schreef JDude het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd joh?
quote:Op maandag 22 december 2008 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Val dood Giel, het liefst pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |