GEFELICITEERD!quote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef 19_William_78 het volgende:
KAMPIOENEN!! Nu al.. Ongeslagen dit seizoen en doelsaldo +53 haha..
Mag ook wel na een tigtal seizoenen.
Nee niet gezien.quote:Op maandag 22 december 2008 11:12 schreef The_Hives het volgende:
heeft iemand sir_dalord al op tv gesignaleerd
Jij kent sir_dalord toch nog wel?quote:
Die deed ook aan korfbal?quote:Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!
Je bent nr 2 van dit seizoen. Gister melde Game_Error het zelfde met ook al zo veel doelpunten. Al is jou doelgemiddelde zelfs nog iets hoger geloof ik.
[..]
Nee niet gezien.
(al had ik tv gekeken had ik nog niet geweten dat hij t was. Ik heb geen idee hoe hij er uit ziet.)
[..]
Jij kent sir_dalord toch nog wel?
quote:
Ja, ik ken hem nog.quote:Op maandag 22 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee hij is gestopt met Hattrick vlak na dat ik in de fok fed kwam. Jij kent hem toch ook nog wel?
hij doelde volgens mij op het doelsaldoquote:Op maandag 22 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee hij is gestopt met Hattrick vlak na dat ik in de fok fed kwam. Jij kent hem toch ook nog wel?
Volgens mij wel want ik zei geen idee.quote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem nog.
Maar daarmee is mijn vraag nog niet beantwoord.
Dan moet ie zn vraag wat duidelijker stellen hequote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij doelde volgens mij op het doelsaldo
quote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee hij sabelde de tieten van zn vriendin af
quote:Op maandag 22 december 2008 13:07 schreef nicomart het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
sabelde? das ook zonde!quote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee hij sabelde de tieten van zn vriendin af
de Little Vultures kunnen pas 24-12 worden uitgenodigd.quote:Op maandag 22 december 2008 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dank U!
![]()
The Vulture zoekt nog een J friendly. Of heb jij er inm al 1?
Je hebt nu De Nootjes uitgedaagdquote:Op maandag 22 december 2008 13:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
de Little Vultures kunnen pas 24-12 worden uitgenodigd.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
Ah.. ik lees zoveel posts van Outpost, dat ik spelfouten over het hoofd ga zien
Ja, je jeugdtrainer geeft in zijn trainingsrapporten af en toe één en ander prijs, net als de scouts wanneer je een speler scout! De sterren staan niet in verhouding tot de 'volwassenen', wanneer een jeugdspeler rond de 5/6 sterren haalt zit ie vaak pas rond 'matig' in zijn hoofdskill. Maar de spelers waar je mee begint moet je vooral als veldopvulling gebruiken aan het begin, de echte pareltjes zul je moeten scouten en doortrainen, tenminste, dat is mijn ervaring!quote:Op maandag 22 december 2008 14:54 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb gister mijn eerste wedstrijd gespeeld met de jeugd, met 6-0 verlorenmaar al mijn middenveldspelers hadden wel 4 sterren. Is dit in verhouding met sterren van het eerste elftal? Wanneer kun je zien hoe goed een jeugdspeler daadwerkelijk is? Pas bij promoveren naar eerste team?
En dan was het nog niet eens Outpost die de typfout maakte...quote:Op maandag 22 december 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
Ah.. ik lees zoveel posts van Outpost, dat ik spelfouten over het hoofd ga zien
Nee maar goed.. daardoor ga je er wel overheen lezenquote:Op maandag 22 december 2008 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan was het nog niet eens Outpost die de typfout maakte...
het is nog veel erger.. het viel hem nog op ook..quote:Op maandag 22 december 2008 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan was het nog niet eens Outpost die de typfout maakte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |