Die is er al sinds Giel weg is hoorquote:
Haha mja dat ben ik ja.quote:Op maandag 22 december 2008 01:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klote, vooral als je een lijstjes freak bent
Vorig jaar was echt wel beter dan daarvoorquote:Op maandag 22 december 2008 01:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
2006 was leukste denk ik...
Hoewel, toen keek ik ook het meest, vorig jaar had ik het beetje druk toen
Nee toen zat Sander erin. Vorig jaar was het tofste met Gerard, Michiel en Robquote:Op maandag 22 december 2008 01:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
2006 was leukste denk ik...
Hoewel, toen keek ik ook het meest, vorig jaar had ik het beetje druk toen
Ik weet wel zéker dat zo'n kleinigheidje bijna 5 jaar later niet meer speelt, maar ik vroeg me af of ze (eigenlijk met z'n allen) als een echt team samenwerken. Zoals in alle voorgaande edities eigenlijk. Heb er ook nog weinig van gemerkt bij wat ik heb gehoord, ja.quote:Op maandag 22 december 2008 01:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tot zover merk er niks van als het nog zou spelen, maar ik vind het trio dit jaar wat matter dan het trio vorig jaar . . .
Nee hij schaamt zich kapotquote:Op maandag 22 december 2008 01:59 schreef rubbereend het volgende:
wow Giel was echt kapot dat hij echt meteen voor de reclame al naar bed is, nog voor coen de kamer in is
Dat zal het zijn. Bedankt voor de tip. Neuken?quote:Op maandag 22 december 2008 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat je eens met inhoud moet gaan posten
Lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Bedankt voor de tip. Neuken?
quote:
En terechtquote:
Zou het dat kennen dan ?? Ik vrees het ergste . . .quote:
Het is geen trio..quote:Op maandag 22 december 2008 01:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tot zover merk er niks van als het nog zou spelen, maar ik vind het trio dit jaar wat matter dan het trio vorig jaar . . .
Welterustenquote:
Nee, puur toeval nuquote:Op maandag 22 december 2008 01:55 schreef Marc63 het volgende:
Piles!
Goeie timing. Of zit je ons al een paar dagen in de gaten te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |