Wie zegt dat janiesbrownie gemakkelijk is?quote:Op maandag 22 december 2008 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom kom ik die makkelijke vrouwen niet tegen...
MLI!! Blijf je nuchter genoeg voor me??
sloeg nergens opquote:Op maandag 22 december 2008 01:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zou hij me moeten betalen voor niets Ado?
niemandquote:Op maandag 22 december 2008 01:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat janiesbrownie gemakkelijk is?
Ik denk dat je nog maar 3 dagen te leven hebt.quote:Op maandag 22 december 2008 09:34 schreef Kreator het volgende:
Ik word al dagenlang wakker met een zere keel en het gevoel dat ik koorts heb en ziek ben. Zou mijn lichaam aangeven dat het allemaal iets teveel is, of kan ik gewoon doorgaan tot ik erbij neerval?
Groetjes,
Krea.
Als dat een soort laatste wens van je is, wie ben ik dan om te weigeren, zo vlak voor de kerst ook nog.quote:
Ik ben mijn Sultana vergetenquote:
Jij met je selectieve gequote ook altijd.quote:
ocharme... knul... Kom je de dag wel door zo? Is er een automaat in de buurt, haal je het wel naar je dealer? En belangrijker, wil je bosvruchten, appel of gewoon de klassieke?quote:
Hoiquote:Op maandag 22 december 2008 09:40 schreef panservrouw het volgende:
die heeft zeker jeuk aan zijn ballen hahaha
Het overige deel van je post leek me een vanzelfsprekendheidje.quote:Op maandag 22 december 2008 09:41 schreef Kluts het volgende:
Jij met je selectieve gequote ook altijd.
Het enthousiasme straalt er vanafquote:Op maandag 22 december 2008 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als dat een soort laatste wens van je is, wie ben ik dan om te weigeren, zo vlak voor de kerst ook nog.
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het overige deel van je post leek me een vanzelfsprekendheidje.
nee de grens met Limburg is weer opengesteld ivm de kerstmarkten.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee de grens met Limburg is weer opengesteld ivm de kerstmarkten.
leuk man.... Hoe je een forum imago in een schril contrast zet met je echte leven!quote:Op maandag 22 december 2008 09:52 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam overigens nog een heel lekker wijf tegen bij de supermarkt, die op een gegeven moment 'héeeeeeeee Krea!!!!!!!!' riep, waarna ik dacht 'waarom kennen toch alle lekkere wijven mij?!?'.
Maar goed, dat bleek dus een sletje van de middelbare school te zijn, die wel graag even een kopje koffie wilde komen drinken. Dat heb ik uiteraard afgewezen, dat leek me beter..
Waarom doe je dat nou!?quote:Op maandag 22 december 2008 09:52 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam overigens nog een heel lekker wijf tegen bij de supermarkt, die op een gegeven moment 'héeeeeeeee Krea!!!!!!!!' riep, waarna ik dacht 'waarom kennen toch alle lekkere wijven mij?!?'.
Maar goed, dat bleek dus een sletje van de middelbare school te zijn, die wel graag even een kopje koffie wilde komen drinken. Dat heb ik uiteraard afgewezen, dat leek me beter..
Op het forum kennen ook alle lekkere wijven mij hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 09:54 schreef kwaakvaak het volgende:
leuk man.... Hoe je een forum imago in een schril contrast zet met je echte leven!
Ik kwam mijn leraar van groep 3 tegen die ik dus al ruim 20 jaar niet gezien had en die riep gelijk: Hee JB! Dat is lang geleden!quote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Kluts het volgende:
Als ik mensen tegenkom van de middelbare school herkennen ze me niet.
quote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee de grens met Limburg is weer opengesteld ivm de kerstmarkten.
Ik denk dat ik er aan onderdoor ga. Maandag is mijn Sultana Bosvruchtendag. Nu ga ik ter compensatie maar mijn collega's vermoorden met een kurkentrekker.quote:Op maandag 22 december 2008 09:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ocharme... knul... Kom je de dag wel door zo? Is er een automaat in de buurt, haal je het wel naar je dealer? En belangrijker, wil je bosvruchten, appel of gewoon de klassieke?
hebben ze geen ijspriem daar dan?quote:Op maandag 22 december 2008 10:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er aan onderdoor ga. Maandag is mijn Sultana Bosvruchtendag. Nu ga ik ter compensatie maar mijn collega's vermoorden met een kurkentrekker.
Ik kan niet anders
quote:Op maandag 22 december 2008 10:01 schreef Kluts het volgende:
Ik kwam een paar jaar terug iemand tegen van de middelbare school die me dus niet herkende, en toen ik zei wie ik was, zei hij:
Zoooo, jij bent lekker bijgetrokken!
Dat wordt moeilijk, want een kurkentrekker is niet erg snel, dus zal de eerste die je afmaakt ws wel geluid maken.quote:Op maandag 22 december 2008 10:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er aan onderdoor ga. Maandag is mijn Sultana Bosvruchtendag. Nu ga ik ter compensatie maar mijn collega's vermoorden met een kurkentrekker.
Ik kan niet anders
Nee. Lame, ik weet hetquote:
Nou gewoon, ik drijf ze eerst in een hoekje van een bedompte donkere kelder met in de hoek een vochtplek van binnendruppelend grondwater, waarna ik maniakaal lach in het schijnsel van het heen en weer schommelende en knipperende kale 25 watt peertje. En vervolgens ga ik los op ze.quote:Op maandag 22 december 2008 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk, want een kurkentrekker is niet erg snel, dus zal de eerste die je afmaakt ws wel geluid maken.
Hoe doe je de rest dan?
aha, de typische maandagmorgenquote:Op maandag 22 december 2008 10:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik drijf ze eerst in een hoekje van een bedompte donkere kelder met in de hoek een vochtplek van binnendruppelend grondwater, waarna ik maniakaal lach in het schijnsel van het heen en weer schommelende en knipperende kale 25 watt peertje. En vervolgens ga ik los op ze.
Wat dacht jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |