kom alleen even hoi smokez zeggenquote:Op maandag 22 december 2008 01:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Meisjes kunnen nog zo mooi zijn, als ze zich zodanig gedragen dat niemand er mee om wilt gaan, dan gaat ook niemand met haar om. Da's toch niet zo moeilijk?
dracuquote:Op maandag 22 december 2008 01:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kom alleen even hoi smokez zeggen![]()
Dan moet je eerst dat liedje achterstevoren zingen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien is ze een succubus, maar hebben de mannen dat allemaal al door
quote:Op maandag 22 december 2008 01:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
offtopic shyt deleten pls.
was dr hyves?quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kennen jullie uit je omgeveing ook mooie meisjes die ondanks hun uiterlijk toch wel erg alleen zijn? Elke dag alleen thuis, geen vrienden over de vloer, ook geen familie dat langskomtniks. Het lijkt mij een ongeschreven praktijk-regel dat , als je er zeker mag wezen dat je nooit lange tijden alleen zult zijn en zeker als je een meisje bent. Mijn buurmeisje dus wel. Dr Hyves is gevuld met 200+ vrienden en de berichtjes liegen er ook niet om. Ze is HBO studente en werkt 1 a 2 dagen in de week. Maar is elke dag alleen.
Kijk in dit geval word ik achterdochtig om verschillende redenen. En nee ik hoef niks van dr te hebben. Noem het maar menselijke neiuwsgieirigheid omdat, als het in je directe omgeving is, je toch wel nieuwsgierig moet zijn voordat de pleuris uitbreekt!!
Tenzij ze pfeifer heeft, een erge vorm van gwrichtsziekte, verkouden, of extreme schizofrenie vertrouw ik dit niet.
Vraag: Is dit normaal want dit zie ik namelijk niet vaak.
Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar complimenteuze *tikken* geven. Dus daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn? Precies. enge shit.quote:Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef Sm0keZ het volgende:Ik ben een debiel neem me niet kwalijk. Maar goed, wat valt er verder nog toe te voegen aan de eerste post die ik heb gemaakt in dit topic?
Ja. Maar dan spreken ze toch ook wel vaak af enzo? Dit meisje niet. En nee ik stalk haar niet.quote:Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef Kuwaro het volgende:
Mooie meisjes zijn nooit alleen , ze bellen altijd of smssen of msnnen of hyven etc.
Zeer eng inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 01:30 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar compimenteuze *tikken* geven etcetera.. Dus.. Daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn?
Precies. enge shit.
Als je zoiets simpels zelf al niet kunt zien, vervolgens de uitleg van anderen niet serieus neemt en diegene ook nog eens als debiel bestempelt dan wens ik je verder veel succesquote:Op maandag 22 december 2008 01:30 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar complimenteuze *tikken* geven. Dus daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn? Precies. enge shit.
Daarom vroeg ik me af of dit meer voorkomt/gemeengoed is.
Je hebt ze allemaal even geprobeerd, stalker?quote:Op maandag 22 december 2008 01:33 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja. Maar dan spreken ze toch ook wel vaak af enzo? Dit meisje niet. En nee ik stalk haar niet.
Waar ik woon is het makkelijk te zien wie weggaat en komt. Zeker vanuit mijn rechter raam.
Het is toch niet zo dat ze altijd thuis is of wel soms?quote:Op maandag 22 december 2008 01:33 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja. Maar dan spreken ze toch ook wel vaak af enzo? Dit meisje niet. En nee ik stalk haar niet.
Waar ik woon is het makkelijk te zien wie weggaat en komt. Zeker vanuit mijn rechter raam.
Waar is dat uit?quote:Op maandag 22 december 2008 01:50 schreef petrelli het volgende:
Hot/Crazy scale. Apply it.
[ afbeelding ]
Jawel. Ze neemt overdag (niet altijd overigens) de fiets naar haar ouders vanaf een uur of 4-5 dan komt ze 7 uur weer thuis. Soms later. Dat lijkt me geen normaal gedrag als ze een vriend zou hebben of wel?quote:Op maandag 22 december 2008 01:39 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat ze altijd thuis is of wel soms?![]()
Anders vraag je toch een keertje aan haar
Ik heb een ongeluk gehad waarvan ik nog revalideer. En zit bijna elke dag thuis ja.quote:Op maandag 22 december 2008 01:56 schreef Espabilado het volgende:
Maar TS zit dus zelf altijd thuis, uit het raam te kijken?
Hou je ook in een notitieboekje de tijden bij dat ze weggaat en terugkomt?
ga revalideren dan, in plaats van een bejaarde te imiteren achter je geraniums.quote:Op maandag 22 december 2008 02:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik heb een ongeluk gehad waarvan ik nog revalideer. En zit bijna elke dag thuis ja.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:12 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat denken jullie, of ben ik gek?
Ik heb geen geraniums.quote:Op maandag 22 december 2008 02:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ga revalideren dan, in plaats van een bejaarde te imiteren achter je geraniums.
Nee ik moet er niet. Ik vind het alleen vreemd. Ze is mijn type niet de situatie fascineert me alleen.quote:Op maandag 22 december 2008 02:25 schreef Tydarr het volgende:
Sommige mensen zijn ook gesteld op wat tijd alleen, hebben niet de behoefte om continue iemand rond hun te hebben. Het hoeft geen kwestie van kunnen te zijn maar van willen. Zoals ik het hoor hbo+2dagen werken kan het gerust zijn dat ze niet meer zoekt.
Klinkt eerder alsof je jezelf wilt aanpraten dat zij sociaal contact wilt en dat jij daar de aangewezen persoon voor bent.
Mijn opvatting althans
quote:Op maandag 22 december 2008 02:30 schreef GasTurbine het volgende:
Vraag het aan d'r zelf en laat d'r alle hoeken van d'r kamer zien.
Sorry maar.. mehehehequote:Op maandag 22 december 2008 02:32 schreef Espabilado het volgende:
TS is gewoon zeker een stalker:
Bewijsstuk één is zijn teksten in dit topic.
Bewijsstuk twee
En in mijn theorie kan je je niet inleven?quote:Op maandag 22 december 2008 02:32 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Nee ik moet er niet. Ik vind het alleen vreemd. Ze is mijn type niet de situatie fascineert me alleen.
Er moet haast wel meer aan de hand zijn.
Nee.quote:Op maandag 22 december 2008 02:41 schreef Tydarr het volgende:
[..]
En in mijn theorie kan je je niet inleven?
Twee opties. Of ze is alleen en eenzaam en in werkelijkheid contactgestoord, of ze houdt gewoon van alleen zijn en vult haar dagen liever met haar 'eigen dingetjes doen'.quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kennen jullie uit je omgeveing ook mooie meisjes die ondanks hun uiterlijk toch wel erg alleen zijn? Elke dag alleen thuis, geen vrienden over de vloer, ook geen familie dat langskomt niks. Het lijkt mij een ongeschreven praktijk regel dat , als je er zeker mag wezen dat je nooit lange tijden alleen zult zijn. Zeker als je een meisje bent. Mijn buurmeisje dus wel. Dr Hyves is gevuld met 200+ vrienden en de berichtjes liegen er ook niet om. Ze is HBO studente en werkt 1 a 2 dagen in de week. Maar is elke dag alleen.
Kijk in dit geval word ik achterdochtig om verschillende redenen. En nee ik hoef niks van dr te hebben. Noem het maar menselijke neiuwsgieirigheid omdat, als het in je directe omgeving is, je toch wel nieuwsgierig moet zijn voordat de pleuris uitbreekt!!
Tenzij ze pfeifer heeft, een erge vorm van gwrichtsziekte, verkouden, of extreme schizofrenie vertrouw ik dit niet.
Vraag: Is dit normaal want dit zie ik namelijk niet vaak.
kom nou zeg, jij weet toch net zo goed als ik dat hyves niks voorstelt en geen bal zegt over je werkelijke sociale leven? Of schat ik hiermee de mensheid wat te hoog in inzichtelijk gezien?quote:Op maandag 22 december 2008 01:30 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar complimenteuze *tikken* geven. Dus daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn? Precies. enge shit.
Daarom vroeg ik me af of dit meer voorkomt/gemeengoed is.
Nee. Ze is afentoe kwaad. Ze is onrustig snachts, slaan op de muur, en speelt overdag harde muziek, dezelfde liedjes over en weer. Die onrust is een goede incicatie van eenzaamheid en de pest hebben in je situatie toch?quote:Op maandag 22 december 2008 05:03 schreef diginoob het volgende:
Ik heb ook niet zo'n bijster sociaal leven dat ik feestjes houd uitga en twintig keer per week mensen hoef te zien. Als ik drie weken niemand zie vind ik het ook wel best, ik vermaak me wel.
Hoe meer ik lees, hoe enger ik je vind. Beetje geobsedeerd mannetje als je het mij vraagt.quote:Op maandag 22 december 2008 05:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Nee. Ze is afentoe kwaad. Ze is onrustig snachts, slaan op de muur, en speelt overdag harde muziek, dezelfde liedjes over en weer. Die onrust is een goede incicatie van eenzaamheid en de pest hebben in je situatie toch?
Komop iedereen kent dat gevoel wel dat jeje energie niet kwijt kan.
Volgens mij geloof je maar wat je graag wilt geloven niet?quote:Op maandag 22 december 2008 07:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoe meer ik lees, hoe enger ik je vind. Beetje geobsedeerd mannetje als je het mij vraagt.
Tuurlijk , jongen.quote:Op maandag 22 december 2008 08:05 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Volgens mij geloof je maar wat je graag wilt geloven niet?
Is een mogelijkheid.. Maar ik denk dat mooie lesbische meisjes wel heel snel aan een sex-relatie kunnen komen met een lesbische/bi meid. Dus dat is het ws. niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |