Ik weet niet wat je onder bluray rips verstaat. Ik heb 4.7GB .MKV files op 1080p die prima afspelen op de sigma 8623. Waar die overige 15.3GB dan in moet zitten weet ik nietquote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klinkt erg goed, Swets!Laat ze er wat moois van maken.
Maar ook Bluray rips?(Dus die 20+GB versies) Zover ik heb gezien kan geen enkele dat nog. Kan die chip dat wel aan?
Ik vindt dit WD TV wel interessant, ik hoor er veel goede verhalen over. En hij slikt ook bijna alles.
En met een prijs van een kleine 100 euro is hij goed betaalbaar.
Very nice...quote:
Die heb ik ook. En had niet anders verwacht dat die ondersteund worden.quote:Op maandag 29 december 2008 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je onder bluray rips verstaat. Ik heb 4.7GB .MKV files op 1080p die prima afspelen op de sigma 8623. Waar die overige 15.3GB dan in moet zitten weet ik niet
Zoals eerder gezegd... de popcorn hour zuigt. De software implementatie blijft ver achter bij elke andere sigma 8623 based mediaplayer die ik getest heb, resulterend in slechte performance bij full HD bestanden.quote:Op maandag 29 december 2008 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik blijf bij deze: Popcorn Hour A-100, vorige week de A-110 besteld voor m'n broertje..
D'r stond pas nog een leuke aanbieding hiervan op iBood.
Niks omzetten, gewoon alle formaten direct streamen of afspelen van de ingebouwde HD.
Geen computer meer aan, gewoon alle TV-series binnen halen via een Torrent-RSS-feed.
[ afbeelding ]
Popcorn Hour
Je verwachting zal vaak teleurgesteld worden.quote:Op maandag 29 december 2008 16:37 schreef Junkie het volgende:
Die heb ik ook. En had niet anders verwacht dat die ondersteund worden.
Wat zit daarbij dan? Ik bedoel een mediaplayer speelt media, geen bluray menu.quote:Maar er zijn dus ook volledige rips van de blu-ray discs.![]()
redelijk simpel, play, stop, FF, etcquote:
Eh, in principe zijn deze dingen helemaal niet gemaakt om te streamen. Je zet de media op de HD en speelt dat. Je kan wel streamen, maar zoals gezegd vond ik de netwerk implementatie nogal basaal. Je moet op je pc een map aanmaken met een specifieke naam waarin je de media zet die je wil streamen. Dus geen UPnP AV of DLNA implementatie.quote:Slaat hij de films en muziek na streamen op op de harde schijf?
Wat is er mis met deze versiequote:Zijn er al nieuwere versies van dit ding?
Van wie dan? Want heel veel shenzen based ODM's roepen dat ze hem hebben, maar uiteindelijk willen ze alleen ess based of met godsgratie realtek based mediaplayers sturen. Geen van beide full HD.quote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef nelisb het volgende:
thanks! Handig iemand die zoveel weet haha!
Ik krijg morgen prijzen uit China voor deze dingen. Ben benieuwd.
Ah ok. Waar zit die agent? Wij hebben een kantoor in Taipei, ik zit er 12 Januari weerquote:Op maandag 29 december 2008 19:48 schreef nelisb het volgende:
Ik ook niet hoor. Maar ons bedrijf importeert zon 10 verschillende producten uit China. We hebben daar een eigen agent. Zij zou eens rondkijken naar bv de tivx dingen.
De A-100, doet het hier prima 720p en 1080p filmformaat. Alleen niet streamend vanaf Wireless. Bekabeld werkt ie prima. Sigmachip is gewoon de Sigma Designs SMP8635. Laatste firmware update zorgt voor betere snelheid in Samba en FTP overdracht. Ook zit er UPNP AV detectie in. Ik zie dat ding moeiteloos in m'n netwerkscherm van Mac OS X.quote:Op maandag 29 december 2008 18:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd... de popcorn hour zuigt. De software implementatie blijft ver achter bij elke andere sigma 8623 based mediaplayer die ik getest heb, resulterend in slechte performance bij full HD bestanden.
Koop dan deze:
http://www.mp3shop.nl/product/57162/tvix-hd-m-5100sh.html
[ afbeelding ]
Ik begrijp je probleem geloof ik niet helemaal, maar wat ik zou doen is: bootable backup van je huidige HD maken op een externe HD. Nieuwe HD in je macbook stoppen. Macbook booten vanaf de externe HD (ik geloof inderdaad door C in te drukken, dan kun je kiezen waarvanaf hij moet booten)- backup terugzetten op je nieuwe HD, klaar is kees. Heb je helemaal geen dvd's nodig, en blijven al je data en instellingen bewaard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:23 schreef tim. het volgende:
Ik heb een vraag:
Ik ga een nieuwe HD in mijn MacBook stoppen, maar heb alleen de installatie dvd's die er bijgeleverd zijn met Mac OS X Tiger (die twee grijze in plastic hoesjes). Ik draai nu Leopard omdat ik een upgrade dvd heb geleend. Ik heb gelezen dat je niet eerst Tiger hoeft te installeren en dan te upgraden naar Leopard als je ''C'' ingedrukt houdt bij het opstarten. Kan dat ook als je Leopard vanaf een externe harde schijf installeert?
Ik heb geen ruimte meer op mijn huidige HD (regelmatig moet ik herstarten omdat ik 0 KB vrije ruimte heb), kan je ook in Windows OS X naar de externe HD herstellen (wat op een Mac moet met Schijfhulpprogramma)? Of scheelt het helemaal niks aan snelheid en vrije ruimte als je eerst Tiger installeert en dan upgrade naar Leopard?
Bij voorbaat dank.
Cheersquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Even Launch QT Player uitzetten?
Verder lijkt Airfoil mijn Airtunes probleem volledig te hebben opgelost: geniet hier al twee uur ongestoord van muziek in de woonkamer via de iMac.
Sorry, vergeten te melden dat ik een schone installatie wil doen. Er zat standaard 60 GB in (quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem geloof ik niet helemaal, maar wat ik zou doen is: bootable backup van je huidige HD maken op een externe HD. Nieuwe HD in je macbook stoppen. Macbook booten vanaf de externe HD (ik geloof inderdaad door C in te drukken, dan kun je kiezen waarvanaf hij moet booten)- backup terugzetten op je nieuwe HD, klaar is kees. Heb je helemaal geen dvd's nodig, en blijven al je data en instellingen bewaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |