Ik vrees juist dat 't best eens waar zou kunnen zijn...quote:Op woensdag 31 december 2008 15:46 schreef Tijn het volgende:
Ai
Nou blijven die geruchten natuurlijk keer op keer de kop op steken en elke keer blijkt er weinig aan de hand te zijn. Maar toch
Bedanktquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef Geqxon het volgende:
I've lost the game.
Maar 53 is een beetje jong.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja jongens... hij gaat echt een keer dood.....
Nee, dat is nu soms al een beetje twijfelachtig. Maar goed, om nou te zeggen dat 'ie dan maar dood moet, gaat ook wat ver hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar sowieso geloof ik niet dat hij de komende 20 jaar een hippe visie blijft houden.
Nou ja, moet moet....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat is nu soms al een beetje twijfelachtig. Maar goed, om nou te zeggen dat 'ie dan maar dood moet, gaat ook wat ver he
Er is niks veranderd aan het drivermodel van Windows 7 ten op zichte van Vista. Alles wat in Vista werkt, werkt ook in Windows 7.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef Junkie het volgende:
Iemand hier had Windows 7 toch al geïnstalleerd op zijn MacBookje?
Werken de Vista drivers goed?
Ok, ga dan van mn BootCamp Vista even een image maken. En die nieuwe build proberen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:13 schreef Tijn het volgende:
Er is niks veranderd aan het drivermodel van Windows 7 ten op zichte van Vista. Alles wat in Vista werkt, werkt ook in Windows 7.
Ik wil een nano.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:06 schreef Maravilla het volgende:
Kom maar op met een nieuwe iPhone, dan kan ik m'n contract verlengen.
Nah.. maar een 32gb versie ofzo. Zodat je de 16gb voor 79 euri krijgt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil een nano.
Dat lijkt me wel wat.
ccl hoeveel erop kanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:34 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Nah.. maar een 32gb versie ofzo. Zodat je de 16gb voor 79 euri krijgt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef nelisb het volgende:
Net Apple tv gekocht. Ben benieuwd. Vanavond maar eens mee aan de slag.
Lijkt me niet. Als je de firmware van je iPod vernieuwt, ben je ook niet alles kwijt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef nelisb het volgende:
Maar nu heeft deze firmware 2.2, ik wil hem zo updaten ben ik dan niet alles kwijt?
2.3 heeft wel een probleem veroorzaakt met geluidsbronnen in films, met name als je geen AAC-track hebt. Maar daar kun je vrij gemakkelijk omheen: zie hier voor meer details.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef nelisb het volgende:
Apple tv is nu mijn muziek aan het synchroniseren, werkt echt perfect!
Maar nu heeft deze firmware 2.2, ik wil hem zo updaten ben ik dan niet alles kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |