Ik heb gewoon megapaintskills.quote:Op maandag 22 december 2008 13:03 schreef rinzzz het volgende:
de opdracht is tekenen met Paint, niet bewerken met photoshop.
[ afbeelding ]
Die van mij is toch paint?quote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef rinzzz het volgende:
hou het bij paint svp...
same herequote:Op maandag 22 december 2008 13:55 schreef Moozze het volgende:
Ja, gooi mijn paintsels maar weer weg...
Ja dat was vet mooi, respectquote:Op maandag 22 december 2008 13:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
same here
Had ik zo me best gedaan op die kamer
Het loopt door elkaar heenquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Moozze het volgende:
Het is ook nooit goed...
Ja ik ga ook niet serieus een poging tot paineten wagen. Als ik klaar ben zijn er al 3 nieuwe...quote:
dus dan ga je de rest maar een beetje lopen vervelen...quote:Ja ik ga ook niet serieus een poging tot paineten wagen. Als ik klaar ben zijn er al 3 nieuwe...
Misschien moeten we reserverenquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet serieus een poging tot paineten wagen. Als ik klaar ben zijn er al 3 nieuwe...
Nee alleen jou.quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef rinzzz het volgende:
[..]
dus dan ga je de rest maar een beetje lopen vervelen...
Een volgorde-lijstquote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien moeten we reserveren
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |