abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64228270
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef Dirkh het volgende:

Buiten het feit dat het een ander geen ene reet aan gaat wat ik doe,
Een moreel oordeel vellen over wat anderen doen en tegelijkertijd menen dat het anderen geen reet aangaat wat jij doet. Hypocriet...
quote:
kan je in dit topic iets lezen wat doe.
Wat ik las kon ik niet plaatsen. Ofwel te snel gelezen, ofwel toch volslagen onduidelijk... Ik gok nog even het laatste.
quote:
En nee, ik ben geen wereldverbeteraar, ben geen grootaandeelhouder in donaties en ik slaap niet in een tent om me gelijk te voelen aan een minder bedeeld kindje in Afrika.
Maar je acht jezelf wel in staat om anderen te veroordelen omdat ze geld weggeven. Nou, het is maar goed dat jij ze er op wijst dat dat allemaal schandalig is...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_64228322
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:43 schreef Skylark. het volgende:
En de meeste mensen die meer dan 5 euro storten doen dat óf omdat ze in die spiraal zitten van, "hij geeft dit, daar moet ik overheen" of omdat ze die 200 euro grens willen halen voor een of andere 'speciale verrassing' .
O ja? Jij hebt dat bij iedereen nagevraagd en bent vergeten mij te polsen? Of was het een steekproef?
pi_64228351
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef Mof het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als SHE een man blijkt te zijn.

Dan zijn alle donateurs homo.
Ook de vrouwen?
pi_64228354
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat jij wil.
het enige wat ik wil is een duidelijk iets

jij en nog wat anderen keuren iets af.
Ik en nog wat anderen zijn het daar niet mee eens.
dat kan, en is normaal.

Maar ik vind ook dat je daar normaal over moet kunnen praten.

en geen dingen aanhalen die niet van toepassing zijn!
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_64228386
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef prupke het volgende:

[..]

het enige wat ik wil is een duidelijk iets

jij en nog wat anderen keuren iets af.
Ik en nog wat anderen zijn het daar niet mee eens.
dat kan, en is normaal.

Maar ik vind ook dat je daar normaal over moet kunnen praten.

en geen dingen aanhalen die niet van toepassing zijn!
Ik zit haar toch ook niet ondervragen waarom ze zo graag haar doos wil laten zien? Godverdomme mensen. Ze zal wel haar motieven hebben, zoals ik dat heb voor mijn standpunt.
pi_64228401
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:48 schreef McKillem het volgende:

Ik snap niet waarom ik tegenover jou tot in detail moet gaan uitleggen waarom ik dit afkeur.
Nog zo iemand die wel wil oordelen, maar niet wil dat er een oordeel over hem wordt gegeven...
quote:
Het is toch mijn _recht_ om dit af te keuren net als het haar _recht_ is om het uit te voeren?
Je mag je mening hebben, maar als jij die meent te moeten ventileren op een discussieforum, dan moet je niet gek opkijken als die bal ook teruggekaatst wordt.
pi_64228474
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nog zo iemand die wel wil oordelen, maar niet wil dat er een oordeel over hem wordt gegeven...
[..]

Je mag je mening hebben, maar als jij die meent te moeten ventileren op een discussieforum, dan moet je niet gek opkijken als die bal ook teruggekaatst wordt.
Ik heb reeds aangegeven dat ik het onsmakelijk vind. Wat meer moet ik daar nog aan gaan toevoegen dan?
Moet je gaan bepalen welke hercencel er anders zit ofzo om je een overtuigend uitleg te geven waarom ik dit afkeur?
pi_64228557
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef McKillem het volgende:

Ik heb reeds aangegeven dat ik het onsmakelijk vind. Wat meer moet ik daar nog aan gaan toevoegen dan?
Moet je gaan bepalen welke hercencel er anders zit ofzo om je een overtuigend uitleg te geven waarom ik dit afkeur?
Kennelijk begrijp je iets niet.

Jij keurt het af. Prima.

Dat meen je te moeten delen op het internet. Kan ook.

Vervolgens krijg jij een oordeel over jouw afkeur. Waarop jij gaat fiepen.

Begint het te dagen?
pi_64228597
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kennelijk begrijp je iets niet.

Jij keurt het af. Prima.

Dat meen je te moeten delen op het internet. Kan ook.

Vervolgens krijg jij een oordeel over jouw afkeur. Waarop jij gaat fiepen.

Begint het te dagen?
Waar fiep ik?

Leg jij nou even uit wat je nog wil hebben naast de gegeven uitleg. Ik denk dat dit het wat makkelijker zal maken voor ons bijde.
pi_64228647
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik zit haar toch ook niet ondervragen waarom ze zo graag haar doos wil laten zien? Godverdomme mensen. Ze zal wel haar motieven hebben, zoals ik dat heb voor mijn standpunt.
deed of had je dat maar gedaan

En volgens mij (en zeg me als ik verkeerd zit ) is het via iemand anders geopperd dat ze het zou.moest doen ....
En naderhand heeft ze toegezegd dat ze het zou doen.
Haar doos zien we ws als missbliss een leuk idee heeft om een doosje voor haar doosje te plaatsen.

Maar waar het dus om draait : mijn mening : dat SHE fijn geld binnen haalt voor in mijn ogen een goede actie!

En alle mensen die niet tegen naakt kunnen ...moeten of niet kijken of niet reageren.
Doe je dat wel : dan kan je ook meteen aan de hart stichting gaan doneren
  maandag 22 december 2008 @ 00:00:28 #111
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64228657
wat is er in vredesnaam onsmakelijk aan mooie naaktfoto's van een mooie vrouw? vind jij blote vrouwen vies dan?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64228676
Wel even over alle mensen oordelen die een bedrag overgemaakt hebben maar zelf nog geen vraag willen beantwoorden .....
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64228686
misschien is de discussie al zover afgeweken dat het totaal a-relevant is, misschien staat het tussen de regels door al gezegd, misschien had ik gewoon goed dit moraal ridder topic door moeten lezen.

Dit heb ik niet gedaan, maar ik wil toch even proberen wat nuttigs bij te dragen.

1.) Mooie naaktfoto's zijn her en der gratis op het internet te vinden. Iemand die 20 (maar eigenlijk zelfs) 5 euro gaat neertellen puur om naaktfoto's te zien, die heeft ze volgens mij niet helemaal op een rijtje, of weet niet wat hij met zijn geld moet doen. Nu kan je twijfelen of de gemiddelde fokker een iets heeft wat op een leven lijkt, maar ik denk wel dat de meesten (afgezien van degenen die graag een auto verkopen) heel goed kunnen rekenen en snappen dat het helemaal niet nodig is om te betalen als je perse naaktfoto's wil zien.

2)Er lopen vast een aantal mensen rond die geintresseerd zijn in de naaktreportage en wél puur hiervoor betalen. Maar wat hun beweegredenen ook zijn, hun geld komt bij het goede doel terecht, en dát is uiteindelijk ook het hele doel van deze actie. Het doel heiligt de middelen..?

3)De mensen die zeggen: 'ik doe het puur voor het goede doel'. Misschien is dit heel gevaarlijk om te zeggen ivm met mensen die nauwelijks geld hebben (zoals ik ook overigens), maar als je niet boven de pak 'm beet 10 euro doneert, dan durf ik hier nog wel aan te twijfelen. Maar dan nogmaals, wat de beweegredenen ook zijn, het geld komt uiteindelijk bij 3fm terecht, en dat is waar het om draait.

4) voor dat mensen gaan vragen naar mijn beweegredenen:
Ja, ik steun graag het goede doel, Ja ik ben geintresseerd in de betreffende naaktfoto's.
Als hier niet de SR actie achter zou zitten zou ik echter geen geeld gegeven hebben puur voor de naaktfoto's.
Doe het dus een beetje voor beide, maar kom op he, ik denk dat er weinig mannelijke fokkers zijn die het vervelend zouden vinden die foto's te zien. Eerlijk is eerlijk..

samenvatting: Mensen die 5 euro of meer doneren puur voor de foto's: Het is zinloos wegsmijten van je geld, het is een beetje triest, en misschien ook niet moraal verantwoord, weet ik veel, maar uiteindelijk komt het geld waar het moet zijn, ongeacht de beweegredenen van de donateur. En ik denk dus dat, mocht het idd zo zijn dat veel mensen puur voor het bloot geld geven, we blij mogen zijn dat er hier zoveel van die mensen rondlopen. Op die manier kunnen we een mooi steentje, zoniet flinke kei bijdragen aan deze mooie actie van 3FM.
ook niet.
pi_64228687
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Skylark. het volgende:
Eens met DirkH.

Het gaat niet eens meer om de goede doelen, het is allemaal afgedwaald. "Het is toch leuk en je doet er meteen wat goeds mee" hoor je dan. "Okay", denk ik dan, maar ga niet lopen bazelen dat het voor het goede doel is.

Sowieso is die hele SR een kolk waarin mensen worden meegesleurd. "Hee, doe jij dit, dan ga ik dat doen". "Geef jij zoveel? Dan doe ik er een schepje bovenop".
Ookal is dat zo, lekker boeiend Wat is het aan jullie?

Dat de verzuurde nerds liever 1500 euro aan een computer uitgeven moeten hun weten, mag ik het zelf weten of ik het leuk vind om 15e naar SR te doen.
pi_64228742
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef McKillem het volgende:

[..]

ik lees dit na mijn bovenstaande reactie ...

Maar wat vind je nu precies onsmakelijk?
want ik heb echt het idee dat ik niet niet begrijp.
pi_64228782
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:00 schreef prupke het volgende:

[..]

deed of had je dat maar gedaan

En volgens mij (en zeg me als ik verkeerd zit ) is het via iemand anders geopperd dat ze het zou.moest doen ....
En naderhand heeft ze toegezegd dat ze het zou doen.
Haar doos zien we ws als missbliss een leuk idee heeft om een doosje voor haar doosje te plaatsen.

Maar waar het dus om draait : mijn mening : dat SHE fijn geld binnen haalt voor in mijn ogen een goede actie!

En alle mensen die niet tegen naakt kunnen ...moeten of niet kijken of niet reageren.
Doe je dat wel : dan kan je ook meteen aan de hart stichting gaan doneren
Het heeft helemaal niets te maken met het wel of niet kunnen zien van bloot. Ook niet over het wel of niet vies vinden van blote vrouwen.
Ik vind deze actie gewoon onsmakelijk. Waarom ik het onsmakelijk vind weet ik ook niet.
Als ik denk aan een blote vrouw die bloot is om een zgn goed doel dan is onsmakelijk gewoon het eerste woord wat boven komt drijven.

Jij kan ook niet uitleggen waarom jij de muziek mooi vind die jij mooi vind. Dit is net zo iets.
  maandag 22 december 2008 @ 00:06:05 #117
3185 Adelante
To let it go now
pi_64228939
Dirkh, we kopen wel samen een knuffel voor SHE toch als ze d'r eerste drieling heeft geworpen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64228960
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niets te maken met het wel of niet kunnen zien van bloot. Ook niet over het wel of niet vies vinden van blote vrouwen.
Ik vind deze actie gewoon onsmakelijk. Waarom ik het onsmakelijk vind weet ik ook niet.
Als ik denk aan een blote vrouw die bloot is om een zgn goed doel dan is onsmakelijk gewoon het eerste woord wat boven komt drijven.

Jij kan ook niet uitleggen waarom jij de muziek mooi vind die jij mooi vind. Dit is net zo iets.
die capaciteit heb ik dus wel

En nu?
pi_64228981
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef prupke het volgende:

[..]

die capaciteit heb ik dus wel

En nu?
Nou kom maar dan.
Waarom reageer jij positief op bepaalde klanken?
pi_64229071
Hey kijk meer mensen die negatief tegenover de actie staan..
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_64229130
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nou kom maar dan.
Waarom reageer jou positief op bepaalde klanken?
Ik reageer niet op klanken
Ik reageer op het geheel..... dat is iets heel anders.

oi ik vind het wel interessant waar we nu naar toe gaan ...maar dan wel in een ander topic of via msn

dan vervuilen we de rest niet met onze hersenspinsels
pi_64229233
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:10 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik reageer niet op klanken
Ik reageer op het geheel..... dat is iets heel anders.

oi ik vind het wel interessant waar we nu naar toe gaan ...maar dan wel in een ander topic of via msn

dan vervuilen we de rest niet met onze hersenspinsels
Msn en e-mail staan in fobo, maar vanavond niet meer, ik moet naar me nest.
Morgen moet ik tekenen voor mijn flatje.
pi_64229271
Ook mooi al die zure aannames van de gemiddelde mens van Dirkh...

Mijn aanname is dat hij zo'n typisch gastje is die nogal ver van alles afstaat en daardoor zich verheven gaat voelen en de menigte maar dom vind...

Maar alles in twijfel trekken is makkelijk dirkie... houd je alleen weinig over om te doen.
pi_64229418
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik zet mij niet in voor de vluchtelingen, hongerende kinderen etc. Ik ben de afgelopen acht jaar op een ander deel actief waarmee ik denk dat ik het leven van een ander gemakkelijker kan maken, zonder dat ik daar wat voor terug wil, zonder dat ik eens per jaar vertegenwoordigd wordt door Giel. Jaloezie dat hij wel de aandacht krijgt, terwijl ik denk dat er andere doelen zijn die misschien minder een tranentrekker is? Misschien.
Vorige week was een documentaire op TV die liet zien dat bepaalde landen totaal naar de klote gaan, er enorm veel leed is, alleen dat er even geen belangstelling van de pers is. Ik val in herhaling misschien, maar dát haat ik, daar word ik boos over. Dat mensen zich daar ook nog eens beter bij voelen, maakt me niet minder boos. Dat is niet superieur zoals Swets mij doet willen geloven, maar een mening.
Goh, zet er een grootschalige jaarlijkse actie voor op zodat het wél in de aandacht komt en er geld voor komt...

oh wacht....

het is in jouw wereldje natuurlijk alleen interessant zolang de menigte er niet van af weet.. kan je je verheven voelen
  Redactie Frontpage maandag 22 december 2008 @ 00:16:50 #125
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64229507
Wat is t probleem? Caroline Tensen wordt betaald voor zielige reportages voor de postcodeloterij, Hennie Huisman deed t ook niet gratis. Er is niks mis mee met je twijfels hebben en toch doneren omdat je er iets mee wint, of dat nu een lot is voor de postcodeloterij (en kans maakt op geld) of dat iemand uit de kleren gaat en je dat leuk vind. Bridget deed t voor hondjes, al die mensen die de PB kochten om Bridget hoeven verdeer geen reet te geven om hondjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')