abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64226835
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, idd, dát dus.
Een sponsorloop organiseren op mijn werk, het Hongaarse meisje dat hier op de brug accordeon moet spelen een Mars geven, de kinderen van mijn klas leren hoe op een sociale manier in het leven te staan, mijn eigen zoon proberen op te voeden tot een goed mens.
Wat ligt er meer in mijn bereik?
AL zou je maar 1 keer per jaar 1 euro doneren aan serious request....
En al zou elke nederlander dat nou doen....

wat is nou 1 euro?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 21 december 2008 @ 23:15:30 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64226890
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef prupke het volgende:

[..]

wat is nou 1 euro?
Tegenwoordig toch zo'n $2300
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64226898
Tjah, de actie is wel een beetje "foetuspoppetje niveau" maar als ze denkt daar goed mee te doen wens ik haar veel success.

Ik stort geen geld omdat ik a: de vernedering van een vrouw niet sponsor ook al wil ze het zelf en b: de BMW van de ceo van welk goed doel dit moge zijn niet sponsor.
pi_64226956
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Dirkh het volgende:
Gelukkig is de SR actie niet uitgelopen tot een genante vertoning. Respect voor SHE, maar een dikke middelvinger die er geld voor neertellen onder het mom van het "goede doel"
Het is werkelijk om je kapot voor te schamen. Vanmorgen liet ik me bijna meeslepen in de opoffering van SHE, maar als je er toch eens vijf minuten bij na denkt... maar ja, dat is al snel te veel gevraagd.
Denk er eens aan wat je werkelijk doet om een goed doel te steunen, doe eens je best. De best lopende actie is naaktofoto's kunnen zien van SHE (vast de moeite waard) ik begin in een keer de nieuwe generatie caberatiers te begrijpen, om je kapot te schamen.
Kennelijk heb je wat problemen met het zien van grijstinten... De reden waarom ik meedoe is dat ik het gewoon een leuke actie van SHE vind. En dat zullen er wel meer zijn. Voor mij geldt: het geld wordt niet betaald zodat er naaktfoto's van SHE worden gemaakt, maar omdat SHE bereid is naaktfoto's van haar te laten maken voor het goede doel. Zoiets als de bekende hardlopen voor het goede doel acties, maar dan leuker... Natuurlijk zijn de naaktfoto's added bonus, maar dat had ik voor 5 euro ook kunnen regelen en zoals velen (verreweg het merendeel!) koos ik niet voor dat minimum.

En zelfs als iemand alleen maar betaalt voor die foto's, so what? Ben je nu echt een beter mens als je geld geeft omdat er iemand met de collectebus aan de deur staat oid?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_64226964
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik noem je een internet variant van een wereldverbeteraar, net als 'internetheld'. Een huichelaar dus. Sowieso is het stuitend dat je er gemakshalve maar vanuit gaat dat iedere SR donateur het gehele jaar verder niets onderneemt.
Wat lul je nou weer dom? Waar zeg ik dat de SR donateur het gehele jaar niets onderneemt? JIJ komt met dit soort belachelijke aannames. Kolere, het is lastig praten met jou.
Maar nu je het zo zegt, denk ik dat het er niet eens zo ver van af ligt, aangezien de Nederlander tussen de 40 en 90 euro per jaar geeft aan goede doelen (bron: Volkskrant) en het gemiddelde inmiddels behoorlijk gehaald wordt in dit topic .
pi_64227011
quote:

[..]

wat is nou 1 euro?
Ja dat dacht ik ook, maar het is een eurotje hier en een eurotje daar en met die redenatie ben je zo 30 euro per maand lichter aan goede doelen als je niet uitkijkt.
Ik vroeg me altijd af waar in vredesnaam steeds mijn salaris aan op gaat, maar het zijn al die ene euro's die ik uitgeef bij whatever.
  zondag 21 december 2008 @ 23:17:43 #57
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64227012
quote:

[..]

wat is nou 1 euro?
Ik héb gedoneerd hoor!
(staat alleen nog niet in de lijst).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_64227020
quote:

[..]

wat is nou 1 euro?
Precies, iedereen die hier zo zit te zeiken dat ontwikkelingshulp en dat soort dingen niet werken, ZIJN de oorzaak dat het niet zou werken. Als iedereen gewoon eens 10 euro per jaar doneert, dan zit je al op ruim 160 miljoen euro, ALLEEN AL UIT NEDERLAND. Tel daar de VS+75% van Europa op + al het geld van die regeringen dat er toch al wordt uitgetrokken voor dit doel en minstens 50% van alle problemen in Afrika, Azië en Zuid-Amerika zijn opgelost...
pi_64227230
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:48 schreef Dirkh het volgende:
De hongernegertjes, de verkrachtte vrouwen, de oorlogslachtoffers.... het zal ze aan hun reet roesten. Net zoals de regeringsleiders, de decadente slobberaars die duizenden euro's neertellen voor een etentje voor Afrika of de FOK!ker die 300 euro neertelt voor een paar mooie smaakvolle foto's. Het zal ze werkelijk aan hun reet roesten, als ze er maar een goed gevoel bij hebben.
Nee, ik voel mij niet verheven, beter of slimmer. Zij doen alleen ontzettend dom.
Ik geef zeer gericht zeer geregeld een leuk bedrag aan specifieke projecten. Misschien doen anderen dat ook wel. Het idee dat meedoen met deze actie inhoudt dat je geen oog hebt voor de ellende van anderen is bijzonder kortzichtig.

Waarvan akte!
pi_64227247
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Precies, iedereen die hier zo zit te zeiken dat ontwikkelingshulp en dat soort dingen niet werken, ZIJN de oorzaak dat het niet zou werken. Als iedereen gewoon eens 10 euro per jaar doneert, dan zit je al op ruim 160 miljoen euro, ALLEEN AL UIT NEDERLAND. Tel daar de VS+75% van Europa op + al het geld van die regeringen dat er toch al wordt uitgetrokken voor dit doel en minstens 50% van alle problemen in Afrika, Azië en Zuid-Amerika zijn opgelost...
Nou dankje wel.

Word anders even wakker en ga eens na hoeveel geld er al naartoe is gegaan en zet dit tegenover de netto verbeteringen in dergelijke landen.
pi_64227268
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Welja, met geld wordt alles opgelost. Jij hebt het over 10 euro, de gemiddelde Nederlander geeft minimaal 4 keer zoveel, dus hoeft de rest van de wereld iets minder te geven... dus eigenlijk is het probleem al opgelost, of afgekocht hoe je het ook noemen wil.
Prima toch?
pi_64227299
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:15 schreef McKillem het volgende:
de vernedering van een vrouw
Venedering?
pi_64227335
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Venedering?
Ik zal haar iig niet meer recht in de ogen aan kunnen kijken na een actie als dit. Gelukkig ken ik haar niet.
pi_64227385
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef McKillem het volgende:

Ik zal haar iig niet meer recht in de ogen aan kunnen kijken na een actie als dit.
Omdat je haar naakt hebt gezien op een foto? Mijn god zeg... doe niet zo preuts.
pi_64227463
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Omdat je haar naakt hebt gezien op een foto? Mijn god zeg... doe niet zo preuts.
Aannametje hier en daar zijn jullie niet vies van he?

Het gaat mij om het princype.
  zondag 21 december 2008 @ 23:27:58 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_64227474
Leg die hongerneger maar uit dat zijn gezin en de rest van het dorp een maand lang voedsel heeft omdat zo'n blanke westerling haar flamoes wilde tonen, waarvoor andere westerlingen het geld voor dat voedsel wilden neerleggen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_64227495
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik geef zeer gericht zeer geregeld een leuk bedrag aan specifieke projecten. Misschien doen anderen dat ook wel. Het idee dat meedoen met deze actie inhoudt dat je geen oog hebt voor de ellende van anderen is bijzonder kortzichtig.

Waarvan akte!
En ookal zou dat zo zijn.. De doelgroep van het betreffende goede doel heeft er baat bij, en de persoon die geeft blijkbaar ook, want die voelt zich goed. Dom gedrag inderdaad, maar nog steeds een win-win situatie. Dat mensen zich druk maken over het feit of anderen alleen geven om zich goed te voelen lijkt me wat zonde van de tijd. Zulke domme mensen bestaan, care, daar ga ik me niet druk over maken, net zo min ik me druk maak om andere mensen die (in my opinion) een kansloos leventje leiden. Whatever makes them happy.
pi_64227531
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:27 schreef Falco het volgende:
Leg die hongerneger maar uit dat zijn gezin en de rest van het dorp een maand lang voedsel heeft omdat zo'n blanke westerling haar flamoes wilde tonen, waarvoor andere westerlingen het geld voor dat voedsel wilden neerleggen.
Dat dus.

"wil je mijn kutje zien? Wel ff zahlen."

Sad.
pi_64227555
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:27 schreef McKillem het volgende:

Aannametje hier en daar zijn jullie niet vies van he?

Het gaat mij om het princype.
Om welk principe zou jij haar niet meer in de ogen kunnen kijken dan? Ik reageer gewoon op jouw onzin hoor...
  zondag 21 december 2008 @ 23:30:42 #70
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64227575
quote:
Rijst is rijst hoor.
pi_64227599
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef McKillem het volgende:

Dat dus.

Sad.
Nee, je daar verheven boven voelen... dat is pas triest.
pi_64227605
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Om welk principe zou jij haar niet meer in de ogen kunnen kijken dan? Ik reageer gewoon op jouw onzin hoor...
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat dus.

Sad.
pi_64227636
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, je daar verheven boven voelen... dat is pas triest.
Jou mening.
pi_64227660
tvp
pi_64227708
quote:
En vergeet even niet dat het leuk zou zijn als de blanke westerling het ook nog eens voor het oog van de camera, met een FOK! t-shirt, FOK!tv in d'r kielzog en een FP bericht, het geld aflevert bij het glazen huis, alles voor het goede doel.
Als een plaatselijke kroeg een dame die haar t-shirt omhoog heeft getrokken voor de opbrengst van een rondje, dan zou je de ogen uit je kop schamen, zeker als de naam van de kroeg in beeld gebracht moet worden. (waarschijnlijk door een persoon met een kartonnen bord die zijn best doet om in beeld te komen)
Nogmaals, respect voor SHE zelf, maar eigenlijk is het ranzig.
pi_64227783
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef McKillem het volgende:

[..]

[..]

Heb je dan ook iets tegen de bekende hardloopacties, of gaat het dan toch alleen om het feit dat SHE uit de kleren gaat en komen we dan terug op het begin van de discussie...?
pi_64227794
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef Moonah het volgende:

[..]

Rijst is rijst hoor.
Zo is dat, verder moeten ze hun bek houden.
Geweldig om bevestigd te krijgen wat ik toch een beetje bedoel.
pi_64227815
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef McKillem het volgende:

Jou mening.
Precies. Behalve dan die vergeten "w" natuurlijk.
pi_64227828
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef McKillem het volgende:

[..]

Jou mening.
Ik zie dat je de letter W al geveild hebt voor SR, goed bezig
pi_64227829
Mooi dat de azijnpissers hun eigen topic hebben
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64227856
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:33 schreef Dirkh het volgende:

[..]
Gewoon even een vraag: naast het morele gelijk proberen te halen... wat DOE jij nu precies?
  zondag 21 december 2008 @ 23:40:05 #82
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64227933
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Kom zeg!
Alsof het beter zou smaken als het was ingezameld met een hoogstaande poëziewedstrijd, ik noem maar wat.
Het gaat toch om het resultaat? Wie wordt hier nou kwaad mee gedaan?
pi_64227940
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Heb je dan ook iets tegen de bekende hardloopacties, of gaat het dan toch alleen om het feit dat SHE uit de kleren gaat en komen we dan terug op het begin van de discussie...?
Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan en daat heel fok daar kennelijk voor betaald. Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.
pi_64227958
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Rijst voor hun is tastbaarder dan de naakfotos van SHE voor de fokkers die er voor betalen......

Als ik honger zou hebben ga ik ook liever voor een bakje rijst!
pi_64227991
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gewoon even een vraag: naast het morele gelijk proberen te halen... wat DOE jij nu precies?
Buiten het feit dat het een ander geen ene reet aan gaat wat ik doe, kan je in dit topic iets lezen wat doe. En nee, ik ben geen wereldverbeteraar, ben geen grootaandeelhouder in donaties en ik slaap niet in een tent om me gelijk te voelen aan een minder bedeeld kindje in Afrika.
  zondag 21 december 2008 @ 23:41:55 #86
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64227997
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan en daat heel fok daar kennelijk voor betaald. Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.
Welnee, er zullen heus wat wankers tussen zitten, het is en blijft Fok. Maar als het puur en alleen daarom te doen zou zijn werd er toch alleen 5 euro gedoneerd?
  zondag 21 december 2008 @ 23:42:24 #87
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_64228011
Mensen, besef nou eens hoever er van het doel wordt afgeweken.

Mensen betalen op internet om een "gerenommeerd" Fok!-ster naakt te zien, maar dat is slechts een positief neveneffect want het gaat erom dat die arme mensen in Afrika wat te eten krijgen. Het geld dat die naakte dame ophaalt wordt dan naar een fucking glazen huis in Breda gebracht, waar een paar DJ's zitten die gedurende een paar dagen niet eten om hun steun te betuigen. Uiteraard draaien ze op verzoek nummers die het meest worden aangevraagd -voor geld-, wat ook als positief neveneffect heeft voor 3fm dat ze naamsbekendheid krijgen, en bewondering.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_64228020
quote:

[..]

laat het nu niet om hongernegertjes gaan maar om vluchtelingen....
dus heel zijn mening is daarbij al onder uit gehaald...
  zondag 21 december 2008 @ 23:43:31 #89
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64228050
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef Dirkh het volgende:
kan je in dit topic iets lezen wat doe.
Oh
Ik stop met dit topic.
  zondag 21 december 2008 @ 23:43:43 #90
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_64228056
En de meeste mensen die meer dan 5 euro storten doen dat óf omdat ze in die spiraal zitten van, "hij geeft dit, daar moet ik overheen" of omdat ze die 200 euro grens willen halen voor een of andere 'speciale verrassing' .
pi_64228111
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef Moonah het volgende:

[..]

Welnee, er zullen heus wat wankers tussen zitten, het is en blijft Fok. Maar als het puur en alleen daarom te doen zou zijn werd er toch alleen 5 euro gedoneerd?
Zijn dat niet het overgrote deel van de donaties? 5 tot 20 euro? Of ben ik nou heel erg scheel?
  zondag 21 december 2008 @ 23:45:18 #92
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64228116
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:43 schreef Skylark. het volgende:
En de meeste mensen die meer dan 5 euro storten doen dat óf omdat ze in die spiraal zitten van, "hij geeft dit, daar moet ik overheen" of omdat ze die 200 euro grens willen halen voor een of andere 'speciale verrassing' .
Hoe wéét je dat nou?
Manman, wat een onzin...

Nou Prup, nú ga ik écht naar bed!
pi_64228132
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef prupke het volgende:

[..]

laat het nu niet om hongernegertjes gaan maar om vluchtelingen....
dus heel zijn mening is daarbij al onder uit gehaald...
Wat jij wil.
pi_64228141
Ik zou het wel tof vinden als SHE een man blijkt te zijn.

Dan zijn alle donateurs homo.
Ja, dat is een pseudoniem.
pi_64228158
-verkeerde topic-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64228163
quote:

Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan
Dus toch! Waarom ontken je het dan eerst?
quote:
en daat heel fok daar kennelijk voor betaald.
Net als met die hardloopacties... Het is een schande...
quote:
Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.
En dat is een probleem?
  zondag 21 december 2008 @ 23:46:45 #97
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_64228165
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hoe wéét je dat nou?
Manman, wat een onzin...

Natuurlijk kan ik dat niet weten, dat zijn mijn vermoedens. Maar het heeft er wel alle schijn van. Je weet het nooit, jullie kunnen ook niet weten of ze echt zo "recht door zee" zijn.

Welterusten .
  zondag 21 december 2008 @ 23:47:13 #98
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_64228188
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef Mof het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als SHE een man blijkt te zijn.

Dan zijn alle donateurs homo.
_!
pi_64228220
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dus toch! Waarom ontken je het dan eerst?
[..]

Net als met die hardloopacties... Het is een schande...
[..]

En dat is een probleem?
Ik snap niet waarom ik tegenover jou tot in detail moet gaan uitleggen waarom ik dit afkeur.
Het is toch mijn _recht_ om dit af te keuren net als het haar _recht_ is om het uit te voeren?
pi_64228246
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hoe wéét je dat nou?
Manman, wat een onzin...

truste

en ja ...wat je zegt...ONZIN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties