Heb je dan ook iets tegen de bekende hardloopacties, of gaat het dan toch alleen om het feit dat SHE uit de kleren gaat en komen we dan terug op het begin van de discussie...?quote:
Zo is dat, verder moeten ze hun bek houden.quote:
Precies. Behalve dan die vergeten "w" natuurlijk.quote:
Gewoon even een vraag: naast het morele gelijk proberen te halen... wat DOE jij nu precies?quote:
Kom zeg!quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat, verder moeten ze hun bek houden.
Geweldig om bevestigd te krijgen wat ik toch een beetje bedoel.
Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan en daat heel fok daar kennelijk voor betaald. Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.quote:Op zondag 21 december 2008 23:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je dan ook iets tegen de bekende hardloopacties, of gaat het dan toch alleen om het feit dat SHE uit de kleren gaat en komen we dan terug op het begin van de discussie...?
Rijst voor hun is tastbaarder dan de naakfotos van SHE voor de fokkers die er voor betalen......quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat, verder moeten ze hun bek houden.
Geweldig om bevestigd te krijgen wat ik toch een beetje bedoel.
Buiten het feit dat het een ander geen ene reet aan gaat wat ik doe, kan je in dit topic iets lezen wat doe. En nee, ik ben geen wereldverbeteraar, ben geen grootaandeelhouder in donaties en ik slaap niet in een tent om me gelijk te voelen aan een minder bedeeld kindje in Afrika.quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gewoon even een vraag: naast het morele gelijk proberen te halen... wat DOE jij nu precies?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan en daat heel fok daar kennelijk voor betaald. Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.
laat het nu niet om hongernegertjes gaan maar om vluchtelingen....quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan en daat heel fok daar kennelijk voor betaald. Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.
Ohquote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef Dirkh het volgende:
kan je in dit topic iets lezen wat doe.
Zijn dat niet het overgrote deel van de donaties? 5 tot 20 euro? Of ben ik nou heel erg scheel?quote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef Moonah het volgende:
[..]Welnee, er zullen heus wat wankers tussen zitten, het is en blijft Fok. Maar als het puur en alleen daarom te doen zou zijn werd er toch alleen 5 euro gedoneerd?
Hoe wéét je dat nou?quote:Op zondag 21 december 2008 23:43 schreef Skylark. het volgende:
En de meeste mensen die meer dan 5 euro storten doen dat óf omdat ze in die spiraal zitten van, "hij geeft dit, daar moet ik overheen" of omdat ze die 200 euro grens willen halen voor een of andere 'speciale verrassing' .
Wat jij wil.quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
laat het nu niet om hongernegertjes gaan maar om vluchtelingen....
dus heel zijn mening is daarbij al onder uit gehaald...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus toch! Waarom ontken je het dan eerst?quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef McKillem het volgende:
Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan
Net als met die hardloopacties... Het is een schande...quote:en daat heel fok daar kennelijk voor betaald.
En dat is een probleem?quote:Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.
Natuurlijk kan ik dat niet weten, dat zijn mijn vermoedens. Maar het heeft er wel alle schijn van. Je weet het nooit, jullie kunnen ook niet weten of ze echt zo "recht door zee" zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hoe wéét je dat nou?
Manman, wat een onzin...
Nou Prup, nú ga ik écht naar bed!
quote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef Mof het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als SHE een man blijkt te zijn.
Dan zijn alle donateurs homo.
Ik snap niet waarom ik tegenover jou tot in detail moet gaan uitleggen waarom ik dit afkeur.quote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus toch! Waarom ontken je het dan eerst?
[..]
Net als met die hardloopacties... Het is een schande...
[..]
En dat is een probleem?
trustequote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hoe wéét je dat nou?
Manman, wat een onzin...
Nou Prup, nú ga ik écht naar bed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |