Welja, met geld wordt alles opgelost. Jij hebt het over 10 euro, de gemiddelde Nederlander geeft minimaal 4 keer zoveel, dus hoeft de rest van de wereld iets minder te geven... dus eigenlijk is het probleem al opgelost, of afgekocht hoe je het ook noemen wil.quote:Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, iedereen die hier zo zit te zeiken dat ontwikkelingshulp en dat soort dingen niet werken, ZIJN de oorzaak dat het niet zou werken. Als iedereen gewoon eens 10 euro per jaar doneert, dan zit je al op ruim 160 miljoen euro, ALLEEN AL UIT NEDERLAND. Tel daar de VS+75% van Europa op + al het geld van die regeringen dat er toch al wordt uitgetrokken voor dit doel en minstens 50% van alle problemen in Afrika, Azië en Zuid-Amerika zijn opgelost...
Venedering?quote:Op zondag 21 december 2008 23:15 schreef McKillem het volgende:
de vernedering van een vrouw
Ik zal haar iig niet meer recht in de ogen aan kunnen kijken na een actie als dit. Gelukkig ken ik haar niet.quote:
Omdat je haar naakt hebt gezien op een foto? Mijn god zeg... doe niet zo preuts.quote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef McKillem het volgende:
Ik zal haar iig niet meer recht in de ogen aan kunnen kijken na een actie als dit.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat je haar naakt hebt gezien op een foto? Mijn god zeg... doe niet zo preuts.
En ookal zou dat zo zijn.. De doelgroep van het betreffende goede doel heeft er baat bij, en de persoon die geeft blijkbaar ook, want die voelt zich goed. Dom gedrag inderdaad, maar nog steeds een win-win situatie. Dat mensen zich druk maken over het feit of anderen alleen geven om zich goed te voelen lijkt me wat zonde van de tijd. Zulke domme mensen bestaan, care, daar ga ik me niet druk over maken, net zo min ik me druk maak om andere mensen die (in my opinion) een kansloos leventje leiden. Whatever makes them happy.quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik geef zeer gericht zeer geregeld een leuk bedrag aan specifieke projecten. Misschien doen anderen dat ook wel. Het idee dat meedoen met deze actie inhoudt dat je geen oog hebt voor de ellende van anderen is bijzonder kortzichtig.
Waarvan akte!
Dat dus.quote:Op zondag 21 december 2008 23:27 schreef Falco het volgende:
Leg die hongerneger maar uit dat zijn gezin en de rest van het dorp een maand lang voedsel heeft omdat zo'n blanke westerling haar flamoes wilde tonen, waarvoor andere westerlingen het geld voor dat voedsel wilden neerleggen.
Om welk principe zou jij haar niet meer in de ogen kunnen kijken dan? Ik reageer gewoon op jouw onzin hoor...quote:Op zondag 21 december 2008 23:27 schreef McKillem het volgende:Aannametje hier en daar zijn jullie niet vies van he?
Het gaat mij om het princype.
Rijst is rijst hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 23:27 schreef Falco het volgende:
Leg die hongerneger maar uit dat zijn gezin en de rest van het dorp een maand lang voedsel heeft omdat zo'n blanke westerling haar flamoes wilde tonen, waarvoor andere westerlingen het geld voor dat voedsel wilden neerleggen.
Nee, je daar verheven boven voelen... dat is pas triest.quote:Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef McKillem het volgende:
Dat dus.
"wil je mijn kutje zien? Wel ff zahlen."
Sad.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Om welk principe zou jij haar niet meer in de ogen kunnen kijken dan? Ik reageer gewoon op jouw onzin hoor...
quote:Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat dus.
"wil je mijn kutje zien? Wel ff zahlen."
Sad.
Jou mening.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, je daar verheven boven voelen... dat is pas triest.
En vergeet even niet dat het leuk zou zijn als de blanke westerling het ook nog eens voor het oog van de camera, met een FOK! t-shirt, FOK!tv in d'r kielzog en een FP bericht, het geld aflevert bij het glazen huis, alles voor het goede doel.quote:Op zondag 21 december 2008 23:27 schreef Falco het volgende:
Heb je dan ook iets tegen de bekende hardloopacties, of gaat het dan toch alleen om het feit dat SHE uit de kleren gaat en komen we dan terug op het begin van de discussie...?quote:
Zo is dat, verder moeten ze hun bek houden.quote:
Precies. Behalve dan die vergeten "w" natuurlijk.quote:
Gewoon even een vraag: naast het morele gelijk proberen te halen... wat DOE jij nu precies?quote:
Kom zeg!quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat, verder moeten ze hun bek houden.
Geweldig om bevestigd te krijgen wat ik toch een beetje bedoel.
Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan en daat heel fok daar kennelijk voor betaald. Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.quote:Op zondag 21 december 2008 23:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je dan ook iets tegen de bekende hardloopacties, of gaat het dan toch alleen om het feit dat SHE uit de kleren gaat en komen we dan terug op het begin van de discussie...?
Rijst voor hun is tastbaarder dan de naakfotos van SHE voor de fokkers die er voor betalen......quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat, verder moeten ze hun bek houden.
Geweldig om bevestigd te krijgen wat ik toch een beetje bedoel.
Buiten het feit dat het een ander geen ene reet aan gaat wat ik doe, kan je in dit topic iets lezen wat doe. En nee, ik ben geen wereldverbeteraar, ben geen grootaandeelhouder in donaties en ik slaap niet in een tent om me gelijk te voelen aan een minder bedeeld kindje in Afrika.quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gewoon even een vraag: naast het morele gelijk proberen te halen... wat DOE jij nu precies?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan en daat heel fok daar kennelijk voor betaald. Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.
laat het nu niet om hongernegertjes gaan maar om vluchtelingen....quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat hem puur om het uit de kleren gaan en daat heel fok daar kennelijk voor betaald. Vervolgens is het de bedoeling dat er van dat geld hongernegertjes gevoerd gaan worden.
Ohquote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef Dirkh het volgende:
kan je in dit topic iets lezen wat doe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |