Schakel nu pas in, terecht?quote:
Darten zekerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet echt goed opgelet, zat meer andere dingen te doen terwijl.
Vooral die wedstrijd tegen Barcelona...zo naïef allemaal maar dat is ook logisch als je ziet wie er daar achterin staan. In NL had Hetinga het al zwaar met zijn verdedigende taken en kwam hij duidelijk beter tot zijn recht als DMC maar in Spanje hebben ze dat nog niet door.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Schrijnend om te zien hoe makkelijk Atletico iedere keer een doelpunt krijgt te incasseren.
Tegen Barcelona krijgt bijna iedereen veel tegendoelpunten. Althans, ik ken nog een clubquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooral die wedstrijd tegen Barcelona...zo naïef allemaal maar dat is ook logisch als je ziet wie er daar achterin staan. In NL had Hetinga het al zwaar met zijn verdedigende taken en kwam hij duidelijk beter tot zijn recht als DMC maar in Spanje hebben ze dat nog niet door.
Ach 5-1 na 25 minuten ofzo kan de beste overkomen hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tegen Barcelona krijgt bijna iedereen veel tegendoelpunten. Althans, ik ken nog een club
Goeie kerst gehad jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Miguel is ook flink wat kilo's aangekomen zo te zien. Maar goed zijn spel lijdt er nog niet onder.
Tja maar die verdediging bij Valencia is dan ook behoorlijk kut. Del Horno en Abiol zijn niet de snelste, Marchena is nogal een kaartenverzamelaar die het halve seizoen geschorst is en Alexis is goed maar nu geblesseerd. Dan heb je nog Moretti op links die de laatste paar wedstrijden redelijk speelt maar daarvoor was het ook niet om vrolijk van te worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tegen Barcelona krijgt bijna iedereen veel tegendoelpunten. Althans, ik ken nog een club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |