Ik snap de populariteit van Mars dan ook niet. Kan iemand me vertellen wat er zo bijzonder aan is, anders dat het een 13 in een dozijn-dancenummertje is?quote:
je hebt ook geen leven, maar dat wisten we alquote:Op zondag 21 december 2008 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet er nog een goede 100, danheb ik er weer dik 500.
Ik begin echt te denken dat het geen grap is.quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef hakkkuh het volgende:
kan iemand de gasten van wikipedia, overtuigen dat jordy een grap is![]()
![]()
Pas 't aan. Dát is wikipedia.quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef hakkkuh het volgende:
![]()
Als dat ff kanquote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
komt Ilse weer langs vanavond
denk dat ze wel wachten tot het dan officieel is!quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef hakkkuh het volgende:
![]()
Wat was het liedje ook alweer?quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
kga ff wegmisbruikers kijken...wel ff gillen als mn liedje komt heh
Deze dagen niet nee, heb nog wel visite gehad ook vanmiddag.quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt ook geen leven, maar dat wisten we al
als dat zou kunnenquote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
komt Ilse weer langs vanavond
was het nog watquote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze dagen niet nee, heb nog wel visite gehad ook vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |