abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2008 @ 18:00:15 #1
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64214942
Het vorige deel: Slank #398 - Carlo, Irene & The Sugar Hill Gang

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 21 december 2008 @ 18:02:34 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64214997
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
En nu schaam ik me weer dat jullie allemaal lief doen tegen mij, terwijl het voor mij nog wel het minst erge is.

Kutzooi

Is het raar als ik zijn broer (die we goed kennen ook, net zo goed als hem zelf) alsnog die foto van hem en zijn broer mail, die ik laatst nog van ze gemaakt heb en die zo leuk is geworden? Die moest ik nog mailen namelijk en nu is het te laat Of zal ik daarmee wachten tot na zaterdag? Of juist niet?
Zou het gewoon doen kan geen kwaad om even te laten weten dat je aan ze denkt....en via mail is het geen lastigvallen, of wat dan ook ...kan het lezen als hij het wil, en het laten als hij dat wil...en die foto zal hij sowieso wel willen hebben...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64215011
Wij eten lekker Chinees vanavond.

En Greys, gewoon doen. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets níet op prijs gesteld wordt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 december 2008 @ 18:06:28 #4
163650 Greys
pi_64215123
Lieve TT

Ik hoef niet bang te zijn om contact op te nemen, dat wordt sowieso op prijs gesteld. Heer G gaat ook helpen met de winkel van P. (die dus is overleden) de komende dagen geloof ik. Want die broer kan dat nooit allemaal alleen, net als de drumlessen.
Maar ik was bang dat de foto misschien te confronterend zou zijn nu. Ik denk dat ik hem zaterdag na de uitvaart in een lijstje aan zijn broertje geef en aan zijn moeder, want allebei haar zoons staan er zo mooi samen op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 december 2008 @ 18:09:50 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64215225
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:06 schreef Greys het volgende:
Lieve TT

Ik hoef niet bang te zijn om contact op te nemen, dat wordt sowieso op prijs gesteld. Heer G gaat ook helpen met de winkel van P. (die dus is overleden) de komende dagen geloof ik. Want die broer kan dat nooit allemaal alleen, net als de drumlessen.
Maar ik was bang dat de foto misschien te confronterend zou zijn nu. Ik denk dat ik hem zaterdag na de uitvaart in een lijstje aan zijn broertje geef en aan zijn moeder, want allebei haar zoons staan er zo mooi samen op.
Da's bijzonderder, inderdaad nu direct zou misschien qua timing inderdaad wat hard kunnen aankomen...
pi_64215276
Dat is heel lief bedacht, Greys. Zou je misschien nog wat later kunnen doen ook, in het nieuwe jaar ofzo? Na een week of drie bekoelt namelijk al de 'belangstelling', hoe lullig dat ook klinkt, en juist dan is het misschien een goede aanleiding om weer eens langs te gaan, of denk ik nu te ver?
  zondag 21 december 2008 @ 18:14:24 #7
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64215349
oh bah, ik heb echt trek in nog iets van vlees of aardappel en heb dus niks meer in huis. nu echt t gevoel dat ik niet gegeten heb

misschien eet ik maar twee halve pannenkoekies dan, uit mn voorraadje voor van de week...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64215463
voor Greys een dikke knuffel.... wat een ontzettend vreselijk nieuws.....

veel sterkte voor jou en dhr Greys...

*knuffel*

(en de zwager van mijn zus heeft vorige zondag een hartinfarct gehad, 37 jaar..... maar dat is dus goed afgelopen... gedotterd en weer op de been...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 december 2008 @ 18:18:37 #9
163650 Greys
pi_64215494
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef Esse_est het volgende:
Dat is heel lief bedacht, Greys. Zou je misschien nog wat later kunnen doen ook, in het nieuwe jaar ofzo? Na een week of drie bekoelt namelijk al de 'belangstelling', hoe lullig dat ook klinkt, en juist dan is het misschien een goede aanleiding om weer eens langs te gaan, of denk ik nu te ver?
De familie hoeft sowieso niet bang te zijn dat onze belangstelling bekoelt, want er is sowieso veel contact. P had een eigen muziekzaak en had net een nieuwe ruimte geopend waar muzieklessen werden gegeven en Heer G geeft daar ook drumles en dat gaat als het goed is gewoon door. Want zijn broertje wil dat dat door blijft gaan, anders heeft P. dat allemaal voor niets opgezet in al die jaren.

Ik denk er nog even over na, misschien is het idd wel beter om het over een paar weekjes te geven. Maar ik kan me ook weer voorstellen dat ze die foto nu vast hebben. Even laten bezinken. Dank je voor het meedenken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 december 2008 @ 18:26:11 #10
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64215737
Wat een kutverhaal Greys . Sterkte voor de komende dagen (ook voor Heer G. ) En wat betreft die foto? Ik zou hem gewoon geven wanneer JIJ hem wil geven en even buiten beschouwing laten wanneer jij denkt dat ze hem willen hebben. Het is jouw ding en zij zijn er blij mee, welk moment je ook uitkiest om het te geven .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 december 2008 @ 18:26:22 #11
163650 Greys
pi_64215741
Ok. Ander onderwerp
En sorry voor de overdaad aan posts
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 december 2008 @ 18:27:08 #12
163650 Greys
pi_64215765
Dank je kim! Je hebt gelijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64215899
Ik heb vandaag eindelijk de kledingkast geschilderd die ik anderhalf jaar geleden al zou schilderen.
  zondag 21 december 2008 @ 18:34:54 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64216006
Gecondoleerd Greys en heer Sterkte de komende dagen. En die foto blijft wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64216191
Nog een knuffeltje voor greys.

Lijstje vandaag:

O: 1x geroosterd brood met appelstroop
L: 1x geroosterd brood met 30+ kaas/sambal/komkommer
T: wodka met katjang
D in de planning: opgebakken zuurkool met runderworst van de bioslagert.
pi_64216247
Ik heb me gisteravond bezat met Dooley's karamelwodka. Daar zitten echt debiel veel kcal in volgens mij.
pi_64216307
t klinkt ook debiel vies

maar ook wel interessant
pi_64216364
Het is echt superlekker. Soort likeur. Er zit vodka in en room en caramel.
pi_64216378
Het lijkt wel een beetje op Bailey's.
  zondag 21 december 2008 @ 18:48:15 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64216521
damesch, ik ben weg, ga wat bejaarden vermaken met een kerstmuts op en een bevallig zwart jurkje aan.

oh en ik ben gefrustreerd. ik wil een eigen mcsex. het is koud in mn bed en ik verveel me en iedereen om me heen heeft tegenwoordig een leuk vriendje
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64216642
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef kwakveense het volgende:
damesch, ik ben weg, ga wat bejaarden vermaken met een kerstmuts op en een bevallig zwart jurkje aan.

oh en ik ben gefrustreerd. ik wil een eigen mcsex. het is koud in mn bed en ik verveel me en iedereen om me heen heeft tegenwoordig een leuk vriendje
McAbba is nog single
  zondag 21 december 2008 @ 18:53:31 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64216711
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:51 schreef conleche het volgende:

[..]

McAbba is nog single
pooier
  zondag 21 december 2008 @ 18:53:34 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64216714
TVP.
Niet meer actief op Fok!
pi_64216760
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:53 schreef Abbadon het volgende:

[..]

pooier
I laf u2
pi_64217167
Schrikken Greys! En zo onverwacht, eng is dat. Veel strekte voor jullie allebei de komende tijd. En een heel lief idee, van de foto Gewoon doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')