quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:[..]
Ik ook, maar of dat relevant is in dit topic?! Echt niemand zegt nog iets over vreemdgaan (al dan niet ivm die chick doen)... Toch wel typisch
Tja, ik heb dit topic geopend om puur te kijken naar wat voor reacties er komen en dit topic vertoond exact dezelfde structuur als alle andere topics eigenlijk. Het begint met de voorstanders, waarna langzaam wat tegenstanders er tussendoor beginnen te posten. Op dit punt begint er een discussie tussen de voor- en tegenstanders wat wordt vervolgd door alle heilige boontjes die ineens de kracht vinden om hun mening en public te uiten.
For the record, ik ben zelf nooit in mijn leven vreemd gegaan, aangezien ik eigenlijk altijd heel tevreden ben geweest met mijn eigen relatie en absoluut nooit in verleiding gebracht werd door ander vrouwelijk schoon, waarom zou ik als ik iemand thuis heb zitten waar ik veel van houd.
Aan de andere kant ben ik inmiddels alweer twee jaar vrijgezel en heb er voor lange tijd bewust voor gekozen om vrijgezel te blijven om gewoon eens wat tijd op mezelf door te brengen. Dat leventje beviel me uitstekend en zodoende woon ik momenteel nog steeds alleen en proef zo nu en dan van verschillende walletjes. Dit betekent dat je soms maandenlang droog staat en soms spontaan juist alle aandacht op jou gericht is (en ook die onzekerheid heeft wel wat). Op dit punt is het voor mij af en toe kunst om met iemand naar bed te kunnen gaan, waarbij ik iemand moet verleiden en tegelijkertijd er zorg voor moet dragen dat deze persoon zich niet aan mij gaat hechten. Tevens komt het op momenten voor dat ik niet met een vrouw maar met meerdere vrouwen tegelijk date en dit voelt altijd heel vreemd aangezien je je aandacht moet verdelen en tegelijkertijd sommige vrouwen min of meer voor de gek moet houden, want ook al heb je geen relatie, je wil toch absoluut niet dat deze vrouwen van elkaar weten dat zij niet de enige zijn. Stiekem geeft dit ook een kick, en bovendien zie ik momenteel absoluut een groot voordeel in het afwisselen van bedpartner ten opzichte van de tijd dat ik mij in een relatie bevond. Het is overigens ook al verscheidene malen voorgekomen dat ik in bed belandde met een dame die zich al in een relatie bevond of zelfs al getrouwd was of kinderen had. Wat er op dat moment tussen ons speelde heeft voor zover ik weet nooit negatieve invloed gehad op de relatie die zij met hun partner hadden. Ik zocht naar een tijdelijke kick, deze dames ook, problem solved... Ik zou momenteel echt niet weten hoe ik mij zou gedragen, misschien ben ik trouw, misschien ook niet..