omdat een andere flamoes af en toe wel lekker is?quote:Op zondag 21 december 2008 17:21 schreef karr-1 het volgende:
Ik ga niet vreemd, nooit gedaan ook. Waarom zou je?
alleen er lafjes tegenaan gehangen?quote:
of 1 keer per 2 jaar.quote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen er lafjes tegenaan gehangen?
de vraag was dit jaar, maar het zou kunnen.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef rinzzz het volgende:
Hoe vaak per jaar ga jij gemiddeld vreemd ?
oh ja, my bad.quote:
waarom?quote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef erikkll het volgende:
Als ik persé een ander wil maak ik het wel uit
Zo'n antwoord wilde ik ook gaan postenquote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef teamlead het volgende:
1 x... daarna ben ik over het algemeen single en is het geen vreemdgaan meer
quote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef teamlead het volgende:1 x... daarna ben ik over het algemeen single en is het geen vreemdgaan meer
quote:Op zondag 21 december 2008 17:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat een andere flamoes af en toe wel lekker is?
Inderdaad, af en toe is het wel leuk om buiten de deur te eten.quote:Op zondag 21 december 2008 17:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat een andere flamoes af en toe wel lekker is?
Als je geen liefje hebt, kun je haar ook niet nemen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:04 schreef Chickiewickie het volgende:
wat een domme vraag. nooit.
als je niet trouw kan zijn aan je liefje verdien je er geeneen en moet je ook zo volwassen zijn om er geeneen te nemen.
Omdat het naar mijn mening geen zin heeft te blijven bij een meisje van wie je blijkbaar niet genoeg houdt om trouw aan haar te blijven. Dan kun je het net zo goed uit maken.quote:
En al die mensen die naar parenclubs gaan of een open relatie hebben?quote:Op zondag 21 december 2008 21:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Omdat het naar mijn mening geen zin heeft te blijven bij een meisje van wie je blijkbaar niet genoeg houdt om trouw aan haar te blijven. Dan kun je het net zo goed uit maken.
Misschien wel, maar die mensen hebben er bewust voor gekozen. Vreemdgaan gebeurt meestal zonder dat de partner er van weet, dus dan kun je er ook geen afspraken over maken he.quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En al die mensen die naar parenclubs gaan of een open relatie hebben?
Het is onderzocht dat dergelijke stellen minder vaak uit elkaar gaan dan stellen zonder afspraken.
Het enige goeie antwoord !!!quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef JoeyJoeyJoey het volgende:
euh.. niet?
JA, mee eens, vreemdgaan is wat anders, maar mijn reactie was op iemand die zegt dat je geen goede relatie hebt als je t niet bij 1 kan houdenquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar die mensen hebben er bewust voor gekozen. Vreemdgaan gebeurt meestal zonder dat de partner er van weet, dus dan kun je er ook geen afspraken over maken he.
Dat vind ik prima. Ik ben van mening dat een uiting van lustgevoelens (bijv in een parenclub) wél mogelijk is MITS beide personen hiermee akkoord gaan. Je zult het met mij eens zijn dat vreemdgaan zonder dat de partner hiervan op de hoogte is een heel andere situatie betreft.quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En al die mensen die naar parenclubs gaan of een open relatie hebben?
Het is onderzocht dat dergelijke stellen minder vaak uit elkaar gaan dan stellen zonder afspraken.
Oké. Ik zal het even herformuleren. In het algemeen doe je iemand veel pijn als je vreemdgaat met een ander. Als je blijkbaar niet genoeg van iemand houdt om dat diegene te willen besparen, kun je het naar mijn mening beter uit maken.quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
JA, mee eens, vremdgaan is wat anders, maar mijn reactie was op iemand die zegt dat je geen goede rtelatie hebt als je t niet bij 1 kan houden
Mee eensquote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
Oké. Ik zal het even herformuleren. In het algemeen doe je iemand veel pijn als je vreemdgaat met een ander. Als je blijkbaar niet genoeg van iemand houdt om dat diegene te willen besparen, kun je het naar mijn mening beter uit maken.
Het moge duidelijk zijn dat hier in het geval van parenclubs, trio'tjes, e.d. geen sprake is.
?quote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als je geen liefje hebt, kun je haar ook niet nemen.
Helemaal eens.quote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
Oké. Ik zal het even herformuleren. In het algemeen doe je iemand veel pijn als je vreemdgaat met een ander. Als je blijkbaar niet genoeg van iemand houdt om dat diegene te willen besparen, kun je het naar mijn mening beter uit maken.
Het moge duidelijk zijn dat hier in het geval van parenclubs, trio'tjes, e.d. geen sprake is.
Edit: Het uitmaken van een relatie doet de ander uiteraard ook pijn, maar eerlijkheid duurt het langst, en blijven hangen bij iemand van wie je toch niet houdt heeft ook weinig nut. Als het je om de seks gaat zoek je maar lekker een seksbuddy.![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 17:21 schreef karr-1 het volgende:
Ik ga niet vreemd, nooit gedaan ook. Waarom zou je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
ik vind dat zielig.. als je niet genoeg krijgt en wil t met een ander doen.. oke maar maak het dan eerst uit;)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |