Tja moeder en dochter lusten een wijntje. Ik was foutquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een mazzel, ik kan mij bij ex herinneren dat het ieder jaar om en om was. L & B moet tweede kerstdag aan de bak. Nou ja, die andere dagen ook, maar dan hier
ja ik wist ook niet wat me overkwam, ik had verwacht met oud en nieuw te moeten werken, zal er nu volgend jaar wel aan moeten geloven, maar dat is nog ver wegquote:Op zondag 21 december 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een mazzel, ik kan mij bij ex herinneren dat het ieder jaar om en om was. L & B moet tweede kerstdag aan de bak. Nou ja, die andere dagen ook, maar dan hier
quote:Op zondag 21 december 2008 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja moeder en dochter lusten een wijntje. Ik was fout
Anyway we kunnen ook normaal kijkenquote:
Nog niet te vroeg juichen, voor je het weet zijn er een paar ziekenquote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ja ik wist ook niet wat me overkwam, ik had verwacht met oud en nieuw te moeten werken, zal er nu volgend jaar wel aan moeten geloven, maar dat is nog ver weg
Woensdag kerst diner bij haar .. Zal wel wat pic's nemenquote:Op zondag 21 december 2008 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik zal het even noteren!![]()
Maar ik vond die andere foto ook top hoor!![]()
Ja leuk! Ik doe lekker helemaal niets met kerst!quote:Op zondag 21 december 2008 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Woensdag kerst diner bij haar .. Zal wel wat pic's nemen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog niet te vroeg juichen, voor je het weet zijn er een paar zieken
Ik dus ook niet kerstavond eten (misschien blijven slapen)voor de rest met sloffen op de bank wijn toastjes met kaas en frituur. En me lief als ie tijd heeftquote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja leuk! Ik doe lekker helemaal niets met kerst!
Huh? Tisser met "onze' Sly?quote:Op zondag 21 december 2008 20:44 schreef Dementor het volgende:
Wat is er aan de hand met Sly op de weblog van Huub?
Gelukkig heb ik daar voor dat geld bier voor het leven gedronken.
Het schijnt dat iemand er vandoor is gegaan met het geld van de BBQ.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
voor de rest met sloffen op de bank wijn toastjes met kaas en frituur. En me lief als ie tijd heeft![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"Onze" BBQ?!quote:Op zondag 21 december 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het schijnt dat iemand er vandoor is gegaan met het geld van de BBQ.
Er is hooguit 1000 euro aanbetaald en de rest is foetsie.
Hij trekt gewoon de verkeerde kaarten.quote:Op zondag 21 december 2008 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Onze" BBQ?!![]()
Ik denk dat ik ze daar nog een koekje schuldig ben?![]()
Maar serieus, waar hebben we het over, september ofzo was het toch? En die strandtent is nog steeds niet betaald?
Het zit hem niet mee, die Sly!
Waarom gaat het over Ian daar?quote:Op zondag 21 december 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij trekt gewoon de verkeerde kaarten.
[ afbeelding ]
Is die niet met Blurk aan het feestenquote:Op zondag 21 december 2008 21:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Echt niet.
Oh toch wel.
Maar het boeit niet.
Jullie kijken wel héél devoot.quote:
Slaaiquote:Op zondag 21 december 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is hooguit 1000 euro aanbetaald en de rest is foetsie.
Mamma's verjaardagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |