Hagelslagquote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had net zoontje ff aan de foon. Die is er bijna nooit, omdat hij prof basketballer gaat worden.
Ik maar dollen dat ik van hem ga winnen met 21'en met basketballen. (Wat mij natuurlijk nooit gaat lukken)
Dus ik had nog een tweede sport in gedachte. De 50 meter vrije slag.....
Die ga ik zeker verliezen..... hij heeft GVD maat 48 haahahahahahahhaa
Ojee succes, en voor nu slaap lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:Mijn eerste volledig 8 uren durende werkdag morgen
Hihihihi
quote:Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:Mijn eerste volledig 8 uren durende werkdag morgen
Hihihihi
werkse morgenvroegquote:Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
Mijn eerste volledig 8 uren durende werkdag morgen
Hihihihi
quote:Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:Mijn eerste volledig 8 uren durende werkdag morgen
Hihihihi
Grazie per tradurrequote:Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Korte samenvatting.
Ik vroeg hem dus of het een grapje was met zijn maat 48, maar was geen grapje.
Dus ik zei dat ik dan de 50 meter vrije slag ook niet kan winnen en dat hij blij mag zijn nog geen vriendinnetje te hebben, want die zal hem toch maar op z'n tenen gaan staan bij het dansen.
Top! en succesquote:Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:Mijn eerste volledig 8 uren durende werkdag morgen
Hihihihi
Buenas noches y que duermas bienquote:Op zondag 21 december 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grazie per tradurre![]()
Ben er weg van.
Ciao a tutti. Lavoro domani mattina alle quattro.
Buona notte, e per LS, buenas noches.![]()
Makkie toch???quote:Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:Mijn eerste volledig 8 uren durende werkdag morgen
Hihihihi
con sueñas dulcequote:Op zondag 21 december 2008 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Buenas noches y que duermas bien
quote:Op zondag 21 december 2008 22:48 schreef Coos het volgende:
Zit Peter R te kijken.
Vreemde jongens daar in Hoogezand Lies.![]()
Simpel maak je een mooie OP met m'n loten voor straks?![]()
Soury slaap lekker en zet hem op morgen![]()
Ik zat Jort te kijken. 't Is een enorme bal, maar ik mag die gast wel....quote:Op zondag 21 december 2008 22:48 schreef Coos het volgende:
Zit Peter R te kijken.
Vreemde jongens daar in Hoogezand Lies.![]()
Slaap lekker Ruud!quote:Op zondag 21 december 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grazie per tradurre![]()
Ben er weg van.
Ciao a tutti. Lavoro domani mattina alle quattro.
Buona notte, e per LS, buenas noches.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |