Ik kom niet op die sites bastaquote:Op zondag 21 december 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeg ik me eigenlijk ook al af!
Ben er naar toe gezapt, reclamequote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit iemand ook RTL 4 te kijken, waarbij een leeuwin haar verzorgers letterlijk om de nek sprong?
Niet aanvallen, maar uit "liefde" een dikke hug.
Damn, kom ik aan met m'n drie kwartier trapwerkquote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanmiddag 2 uur in de sportschool geweest, en vanavond 3 uur gefietst.![]()
Dommelde net al bijna weg op de bank, maar dat kan ook aan het belabberde tv-aanbod gelegen hebben.
Ik weet niet of ik dat wel wil weten, klinkt als een onaangenaam praatje.quote:Op zondag 21 december 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar hoezo ga jij je "gezicht opensnijden"
Nee, maar doet me denken aan:quote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit iemand ook RTL 4 te kijken, waarbij een leeuwin haar verzorgers letterlijk om de nek sprong?
Niet aanvallen, maar uit "liefde" een dikke hug.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:59 schreef Sporti het volgende:
Ik hoor net op een Duitse zender dat David Beckham op bezoek gaat in het Grandi Fratello, BB, huis in Italie, kijk jij dat programma Ruud?
quote:Op zondag 21 december 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij ook op welke zender?
Jammerquote:
Oh, ze zijn nog aan het "casten"quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
is dit wat Ruud? http://www.grandefratello.it/webcasting_s0.php
hahahaha nou dan waren ze wel erg voorbarig in Duitsland met hun verhaal over Beckhamquote:Op zondag 21 december 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, ze zijn nog aan het "casten"
Peter6000 was al onderweg .quote:Op zondag 21 december 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@Tuinfluiter, bedankt voor de opmerkzaamheid
Lijkt me wel maar het zou natuurlijk best kunnen. Beckham zit daar tot maart.quote:Op zondag 21 december 2008 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
hahahaha nou dan waren ze wel erg voorbarig in Duitsland met hun verhaal over Beckham
Ik moet er bijna van huilen. heb dat filmpje al eerder gezien. Maar kan ook fout gaan dan moet men ook niet zeikenquote:
Ga je opgeven, is meteen goed voor je taal!quote:Op zondag 21 december 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar het zou natuurlijk best kunnen. Beckham zit daar tot maart.
"Il Grande Fratello" zou het ook heel fijn vinden als de kandidaten ook filmpjes van zichzelf opsturen.
Ja daag.quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je opgeven, is meteen goed voor je taal!
quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja daag.![]()
![]()
Een inval in de DGK-hut was nog mogelijk geweest met een niet nader te noemen poster van Fok.
Neeeeeeee, leeuwin was gewoon in de vrije natuur.quote:Op zondag 21 december 2008 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ze dood ??Zou dat niet erg vinden dan gekut met wilde dieren. En dan boos zijn en ze afknallen .. Yippie
quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Neeeeeeee, leeuwin was gewoon in de vrije natuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |