Enige oplossing is hem vermoorden.quote:Op zondag 21 december 2008 16:10 schreef xMichelle het volgende:
haha die heb ik niet;)
maar wat kan ik er tegen doen
Niets... Maar dat hoeft ook niet...quote:Op zondag 21 december 2008 16:10 schreef xMichelle het volgende:
haha die heb ik niet;)
Tegen je IP adres kun je weinig doen, maar het is ook niet erg.quote:Op zondag 21 december 2008 16:10 schreef xMichelle het volgende:
haha die heb ik niet;)
Ah, je leest ze mail nog door?quote:Op zondag 21 december 2008 16:14 schreef xMichelle het volgende:
Nee dat niet.. maar kwam er achter door zijn mail te lezen. en snapte dus echt niet wat hij er mee moet
Zit dat arme kind niet zo plagen jij ranzaard!quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom kijk jij in zijn e-mail?
![]()
Dan hoop ik dat hij de naaktfoto's die hij nog van jou heeft (en trust me, die heeft hij) online zet. Dat verdien je.
Inloggen op de backdoor die hij in haar modem/router geflasht heeft en alle netwerkverkeer sniffen/loggen natuurlijk!quote:Op zondag 21 december 2008 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die zeggen: "Ik heb je IP adres, pas op" hebben zelf vaak nergens verstand van en hopen alleen dat de ander bang word. Vraag hem voor de grap eens wat ie van plan is.
quote:Op zondag 21 december 2008 17:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Inloggen op de backdoor die hij in haar modem/router geflasht heeft en alle netwerkverkeer sniffen/loggen natuurlijk!
Oja idd, niks beters dan bij je ex door de backdoor gaan.quote:Op zondag 21 december 2008 17:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Inloggen op de backdoor die hij in haar modem/router geflasht heeft en alle netwerkverkeer sniffen/loggen natuurlijk!
Dat dus!quote:Op zondag 21 december 2008 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige oplossing is hem vermoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zorg gewoon voor dat zoveel mogelijk poorten in je modem/router dicht hebt staan en dat je een goede firewall op je pc hebt staan en up-to-date is.
(En zorg ervoor dat je niet alsnog hem toegang geeft tot je pc;))
en zorg voor een goede anti virus en anti spyware op je pc, en zorg dat je die regelmatig update!
kijk ook bij geïnstalleerde programma's of daar een keylogger staat, ook erg geliefd om bij ex-en of partners op hun pc te zetten. door jaloerse mongolen die alles willen controleren en weten![]()
maar voor je gaat flippen.. 99,9999999% van de mensen die het zeggen kunnen niets en zijn vast en zeker ooit bedreigt op de zelfde manier en werden er bang van.
dus denken ze dat het effectief is![]()
![]()
![]()
dit ga ik nog even aan de binnekant van mij ogen bekijken
quote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef bassiedekloon het volgende:
Mensen die zeggen dat je niets kan met een ip adres![]()
over echte noobs gesproken![]()
er zijn zeker wel dingen die je met een ip adres kan doen,
ik zal geen voorbeelden noemen want dan breng ik mss nog mensen op ideeen.Oh man, wat ben jij stoer en wat weet jij veel! Jij bent echt heel erg 31337 dat zie je in één oogopslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zorg gewoon voor dat zoveel mogelijk poorten in je modem/router dicht hebt staan en dat je een goede firewall op je pc hebt staan en up-to-date is.
en zorg voor een goede anti virus en anti spyware op je pc, en zorg dat je die regelmatig update!
kijk ook bij geïnstalleerde programma's of daar een keylogger staat, ook erg geliefd om bij ex-en of partners op hun pc te zetten. door jaloerse mongolen die alles willen controleren en weten![]()
maar voor je gaat flippen.. 99,9999999% van de mensen die het zeggen kunnen niets en zijn vast en zeker ooit bedreigt op de zelfde manier en werden er bang van.
![]()
![]()
![]()
Je suis Charlie Sheen
quote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef bassiedekloon het volgende:
Mensen die zeggen dat je niets kan met een ip adres![]()
over echte noobs gesproken![]()
er zijn zeker wel dingen die je met een ip adres kan doen,
ik zal geen voorbeelden noemen want dan breng ik mss nog mensen op ideeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zorg gewoon voor dat zoveel mogelijk poorten in je modem/router dicht hebt staan en dat je een goede firewall op je pc hebt staan en up-to-date is.
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |