abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64211014
Wat kan iemand allemaal met je idadres doen?
Ben er net namelijk achtergekomen dat mijn ex mijn ipadres heeft achterhaald.. Vertrouw het niet helemaal en vraag me dus af wat hij er allemaal mee kan doen.. Sorrie ben een meisje en heb er dus echt geen verstand van
pi_64211043
Naaktfotos van je computer halen en zulks.
pi_64211110
haha die heb ik niet;)
maar wat kan ik er tegen doen
  Donald Duck held zondag 21 december 2008 @ 16:10:33 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64211128
Niks om je druk over te maken. Iedereen die jij een mailtje stuurt heeft bijvoorbeeld ook al je IP-adres.
Als je computer gewoon up-to-date is met alle programma's, is er niks aan de hand
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 21 december 2008 @ 16:11:22 #5
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_64211159
Iedereen heeft nu jouw IP adres
pi_64211178
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:10 schreef xMichelle het volgende:
haha die heb ik niet;)
Enige oplossing is hem vermoorden.
pi_64211181
Ja ok.. maar hebben ze er ook iets aan?
pi_64211183
quote:
haha die heb ik niet;)
Niets... Maar dat hoeft ook niet...
Probeert hij je bang te maken ofzo?

Iedereen die je mailt (zoals eerder al gezegd) heeft ook jouw IP adres.
Je kan er verder niet zoveel mee... Hooguit om jou te identificeren op een forum oid...

Klik maar eens hier: http://myip.dk/
Dan zie je zelf je IP...

Voer dat IP eens in op:
http://www.yahoo.com

Soms krijg je dan linkjes te zien naar forums waar je ooit wat geplaatst hebt...
  zondag 21 december 2008 @ 16:13:36 #9
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_64211234
je IP adres is als het ware het huisnummer voor je computer. Zo kan iemand over een netwerk als bijvoorbeeld het internet jouw pc benaderen. Als je computer dan niet goed bevijligd is of hij kent het wachtwoord (of kan het raden) dan kan hij binnen komen. en bestanden lezen of weggooien.

Er zijn ook programmaatjes waarmee je net kan doen als of je iets doet van af een andere pc en vult dus maar een ander ip adres in. hiermee lijkt het als of iemand andeers het doet.

Ik weet er niet heel veel van maar er zullen vast wel serieuze Fokkers zijn die het wel weten maar een goede firewall en als je schijven gedeelt hebt met alleen jou account en de administrators groep er in dan kan het geen geen kwaad. als maar niet full controll voor iedereen open staat.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_64211280
Nee dat niet.. maar kwam er achter door zijn mail te lezen. en snapte dus echt niet wat hij er mee moet
pi_64211327
Je leest stiekem nog zijn mail?
pi_64211464
quote:
haha die heb ik niet;)
Tegen je IP adres kun je weinig doen, maar het is ook niet erg.
Hij kan er niks mee, echt waar. Een IP adres kun je vergelijken met een straat-adres. Het is niet geheim maar je kunt er niks mee. Voorbeeldje: Stel dat ik een gratis pizza probeer te scoren en de rekening naar jouw adres wil laten sturen: Dat lukt niet. Want de pizza gaat ook naar jouw adres. Er zit voor mij geen voordeel in.
Dat kun je een klein beetje aan de reacties lezen; die zijn vooral melig en proberen je op de kast te jagen.

Het feit dat je geen naaktfoto's hebt zodat hij die niet kan stelen is dan wel weer iets ernstiger. Maak snel een paar foto's van jezelf en stuur die op zodat ze veilig zijn.
pi_64212061
hahah ok gelukkig! dankjewel!
maar zolang er geen fotos zijn.. zijn ze altijd veilig
pi_64212157
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:14 schreef xMichelle het volgende:
Nee dat niet.. maar kwam er achter door zijn mail te lezen. en snapte dus echt niet wat hij er mee moet
Ah, je leest ze mail nog door?
Ik hoop dat hij je complete internet eruit werkt met een DOS, kut hoer.
  zondag 21 december 2008 @ 17:09:10 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64213280
Waarom kijk jij in zijn e-mail?

Dan hoop ik dat hij de naaktfoto's die hij nog van jou heeft (en trust me, die heeft hij) online zet. Dat verdien je.
Huilen dan.
pi_64213393
gewoon trojans sturen naar kleine meisjes en zeggen dat het een foto is van je spierballen, werkt altijd.
pi_64213454
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom kijk jij in zijn e-mail?

Dan hoop ik dat hij de naaktfoto's die hij nog van jou heeft (en trust me, die heeft hij) online zet. Dat verdien je.
Zit dat arme kind niet zo plagen jij ranzaard!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_64213460
Mensen die zeggen: "Ik heb je IP adres, pas op" hebben zelf vaak nergens verstand van en hopen alleen dat de ander bang word. Vraag hem voor de grap eens wat ie van plan is.
pi_64213526
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die zeggen: "Ik heb je IP adres, pas op" hebben zelf vaak nergens verstand van en hopen alleen dat de ander bang word. Vraag hem voor de grap eens wat ie van plan is.
Inloggen op de backdoor die hij in haar modem/router geflasht heeft en alle netwerkverkeer sniffen/loggen natuurlijk!
Je suis Charlie Sheen
pi_64213702
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

Inloggen op de backdoor die hij in haar modem/router geflasht heeft en alle netwerkverkeer sniffen/loggen natuurlijk!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_64213800
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oja idd, niks beters dan bij je ex door de backdoor gaan.
  zondag 21 december 2008 @ 18:36:05 #22
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64216045
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Enige oplossing is hem vermoorden.
Dat dus!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_64216733
Mensen die zeggen dat je niets kan met een ip adres

over echte noobs gesproken

er zijn zeker wel dingen die je met een ip adres kan doen,
ik zal geen voorbeelden noemen want dan breng ik mss nog mensen op ideeen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zorg gewoon voor dat zoveel mogelijk poorten in je modem/router dicht hebt staan en dat je een goede firewall op je pc hebt staan en up-to-date is.
(En zorg ervoor dat je niet alsnog hem toegang geeft tot je pc;))
en zorg voor een goede anti virus en anti spyware op je pc, en zorg dat je die regelmatig update!
kijk ook bij geïnstalleerde programma's of daar een keylogger staat, ook erg geliefd om bij ex-en of partners op hun pc te zetten. door jaloerse mongolen die alles willen controleren en weten

maar voor je gaat flippen.. 99,9999999% van de mensen die het zeggen kunnen niets en zijn vast en zeker ooit bedreigt op de zelfde manier en werden er bang van.
dus denken ze dat het effectief is
dit ga ik nog even aan de binnekant van mij ogen bekijken
pi_64216880
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef bassiedekloon het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zorg gewoon voor dat zoveel mogelijk poorten in je modem/router dicht hebt staan en dat je een goede firewall op je pc hebt staan en up-to-date is.
en zorg voor een goede anti virus en anti spyware op je pc, en zorg dat je die regelmatig update!
kijk ook bij geïnstalleerde programma's of daar een keylogger staat, ook erg geliefd om bij ex-en of partners op hun pc te zetten. door jaloerse mongolen die alles willen controleren en weten

maar voor je gaat flippen.. 99,9999999% van de mensen die het zeggen kunnen niets en zijn vast en zeker ooit bedreigt op de zelfde manier en werden er bang van.
Oh man, wat ben jij stoer en wat weet jij veel! Jij bent echt heel erg 31337 dat zie je in één oogopslag!
Je suis Charlie Sheen
  zondag 21 december 2008 @ 18:59:55 #25
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64216919
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef bassiedekloon het volgende:

SPOILER

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')