waarom? Er mag toch best een "discussie" plaats vinden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:50 schreef Olep het volgende:
Niet dat ik hier iets wil veranderen, maar misschien moet ik het maar zeggen. Meer foto's minder slowchat?![]()
Lees: zeiken
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef senesta het volgende:
Het Honden centrale topic met foto's hoeft inderdaad helemaal niet alleen te bestaan uit foto's, er mogen best discussie's gevoerd worden of vragen gesteld worden.
Maar er zijn hier allemaal verschillende mensen met allemaal verschillende honden met allemaal een verschillend karakter en allemaal hebben ze een andere manier van opvoeden.
Dat daar soms een discussie over kan onstaan, daar heb ik helemaal geen moeite mee.
Waar ik wel moeite mee heb is het op de man spelen, het sarren, het botte terecht wijzen, het gescheld, en het afkraken van elkaars honden en/of manier van opvoeden om elkaar zo te kunnen pakken![]()
Ik heb dus ook alles wat in die strekking is gepost verwijderd (oh en ook meteen de discussie die over woestijnratten dreigde te ontstaan)
Ik zou het ook op prijs stellen als users die blijkbaar persoonlijk iets tegen elkaar hebben dat verder gewoon via mail, PM of wat mij betreft postduif uitvechten in plaats van hier in F&F.
Game on![]()
Elco is nu 9, hij word 10 in meiquote:Op zondag 11 januari 2009 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor oudjes
![]()
Hoe oud issie nu?
Chico wordt al bijna 11
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen vooropgezette pose
Die genietende uitdrukking op die bekkie's ookquote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen vooropgezette pose
Oh sorry geen idee.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:27 schreef CARLAK het volgende:
Mijn hond heeft last van zijn lever. Hij is dan erg onrustig, kijkt angstig uit z'n ogen en trilt over z'n hele lichaam. Aanstaande dinsdag wordt er weer bloed afgenomen. Tot die tijd mag hij eigenlijk geen pijnstillers gebruiken om de waarde beter af te kunnen lezen.
Heeft iemand eenvoudige informatie voor mij met betrekking tot leverafwijkingen bij honden? Mijn hond is 10 jaar oud en oogt als een jonge hond qua doen en laten.
Dank je! Had zelf dat idee ook. Gelukkig is het al snel dinsdag en zal ik dit naar voren brengen bij de dierenarts. Had al aangegeven dat hij senior brokken krijgt. Denk dat de oplossing wel ergens in de voeding moet liggen!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry geen idee.
Ik weet alleen wel dat je bij oude honden op de voeding moet letten mbt eiwitten.
Mijn oudje krijgt al lang alleen nog maar eiwit arm eten. Maar dat is voor de nieren, geen idee of dat ook op de lever betrekking heeft.
Sterkte!
ohwww ik luv je hondjesquote:Op zondag 11 januari 2009 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh gisteravond samen , op de bank:
[ afbeelding ]
Wat een beeldschoon plaatje.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:58 schreef Lollifant het volgende:
Kenai lekker op bed:
[ afbeelding ]
En met zijn kleine broertje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |