Geinig programma ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef eygen het volgende:
[..]
Haha, geweldig! Team Fortress 2, Left for dead, en Garrys mod op je desktop! Eigenlijk alles wat je nodig hebt. Ik ben eigenlijk helemaal verslaafd aan TF2
[..]
Natuurlijk! dat is toch een onmisbaar programma voor al die stomme flash games die je nooit kan winnen op newgrounds!
[..]
Dat is toch ook een must
En het werkt prima, want ik heb het hele thema wat je daar ziet met recourse hacker gemaakt. Voor aanpassingen aan andere dingen in windows kan het ook handig zijn
Nieuwste update op mijn bureaublad is namelijk dat mijn prullebak niet meer "recycle bin" heet, maar "useless file corner", terwijl je die normaal gesproken niet kan renamen. In vista wel trouwens...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Geinig programma ja.Op de middelbare school heb ik jaren geleden het local admin wachtwoord op elke pc gereset en met resource hacker op alle pc's "Start" in "Kut" veranderd. Die gezichten
Soms 2 uur, soms 2 wekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Hyman het volgende:
Hoe vaak verander jij je desktop wel niet, speciaal om hier te kunnen posten
?
Zo komt het op mij over iig
Sorry maar dat vind ik echt te veel op het mac-dock lijken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef xminator het volgende:
[ link | afbeelding ]
(Klik voor grote versie)
Dat ene aan de linkerkant kan weer ingeklapt worden
Zo dan
Is ook met zo een skin ervanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:11 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik echt te veel op het mac-dock lijken.
Ik heb geen Mac, wil het ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:47 schreef Skylark. het volgende:
Al die huilies over Apple-fakers.<--
Best grappig eigenlijk, jullie komen een dure Mac, vooral voor de looks en dan balen jullie als je dat met een PC kan imiteren.
En doe nou maar niet hypocriet, want hoeveel iMac-gebruikers hebben een Windows-simulator draaien.
Origineel?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef xminator het volgende:
[ link | afbeelding ]
(Klik voor grote versie)
Dat ene aan de linkerkant kan weer ingeklapt worden
Zo dan
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:54 schreef xminator het volgende:
Mac is alleen maar leuk om zijn designs. Voor de rest kan je er geen moer mee.
Dankuquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Wallpaper?
http://www.gnome-look.org(...)easons?content=79106
Alstu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |