Bij sommige gesprekken vraag je je af: Hoe kwamen we hier nou weer op uit?quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef kwaakvaak het volgende:
dus de hamvraag is, hoeveel moeten we neer gaan leggen voor een naakt sessie van Kluts en MLI?
* kwaakvaak heeft wel een camera met bijpassende studio zut!
Ik heb al genoeg "fotosessies "van vrouwen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef kwaakvaak het volgende:
dus de hamvraag is, hoeveel moeten we neer gaan leggen voor een naakt sessie van Kluts en MLI?
* kwaakvaak heeft wel een camera met bijpassende studio zut!
De vraag is.. hoe kom je er weer vanafquote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij sommige gesprekken vraag je je af: Hoe kwamen we hier nou weer op uit?
Dit is zo'n gesprek.
Heel simpel. Door te zeggen dat ik veel leuker in het echt ben dan op de foto, dus dat het de moeite niet is.quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is.. hoe kom je er weer vanaf
Dat kan ik dus nog niet zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel simpel. Door te zeggen dat ik veel leuker in het echt ben dan op de foto, dus dat het de moeite niet is.
Zie mijn bovenstaande post als antwoordquote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel simpel. Door te zeggen dat ik veel leuker in het echt ben dan op de foto, dus dat het de moeite niet is.
Dan zul je me op mijn woord moeten geloven.quote:Op zondag 21 december 2008 13:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat kan ik dus nog niet zeggen natuurlijk.
Dit is zo'n onverwachte gespreksdraai die wel vaker gebeurt bij mensen met een beperkte toerekeningsvatbaarheid.quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij sommige gesprekken vraag je je af: Hoe kwamen we hier nou weer op uit?
Dit is zo'n gesprek.
Daar zou ik wel eerder aan meewerken nog dan die foto's maar toch.quote:Op zondag 21 december 2008 13:39 schreef mrbox het volgende:
Foto's zijn toch niet zo interessant, gezien de populariteit van kluts / MLI zou ze eerder geld ophalen met het veilen van een date.
De grote singels date veilingquote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zou ik wel eerder aan meewerken nog dan die foto's maar toch.
quote:
Niet als je je huis nooit uit komt, en je idee van een middagje weg boodschappen doen bij de C1000 isquote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
Daten is overrated. Je komt vanzelf iemand tegen die je aanspreekt.
Jij haat zoveel reclmesquote:
Die mensen hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 13:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet als je je huis nooit uit komt, en je idee van een middagje weg boodschappen doen bij de C1000 is
Die reclame is gewoon irritantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |